matpre31 napisal/-a: ↑Ne Feb 02, 2020 6:11 am
Zdravo filius. Najprej hvala za odgovor. Ja cilinder je že montiran tako kot si opisal. Samo bat moram
še skrajšati pa bi te prosil če bi čim prej zvohal ta podatek za koliko? Kapa bo od 14 ke 1mm znižana ker ma notri že narejen nek squish pas, ali dam od Lamota znižano in predelano da paše pod pokrov?
Kajti enkrat sem montiral kapo od 14 ke malo znižano je potem klenkalo ko hudič, nikakor jo nisem moral pravilno nastavit tudi če sem podložil še eno tesnilo? Svečka Bosna 100 bo ok?
Original izpuh sem že odprl, pometal ven tiste mrežice pa volno in nazaj TIG zavaril. Spodnjo krivino
bom naredil na novo, bo isto dolga kot pri originalu le da bo zunanji fi 29 notranji pa nekje 28.
Zadaj bom potemtakem navaril cev cca fi 17 se pravi da bo nortanji fi 16 ko gre pod sedežem pa dušilec od GIANELLI-ja.
A bo to OK...?
Glava od 14ke razširjena na 42mm bo čist ok. Če bo moped klenkal, se povečuje kompresijski prostor, dokler klenkanje ne izgine.
Sam rrisegam na Desno svečke, W22-FSU mislim da bo ok, W24-FSU pa je za zračno hlajene ki delujejo na nekoliko višji temperaturi.
Premer izpuha 28mm bo ok, dolžina krivine naj ostane kot original, pretirano krajšanje dvigne navor na višje obrate.
Dušilec bo ok, le pazi da je premer dušilca enak ali višji premeru stingerja iz resonance.