Obnova Tori
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Obnova Tori
Ja to je ta vijak
Re: Obnova Tori
Ko sem razdrl, sem videl da so ležaji čisto fuč in jih bom moral zamenjati.
Mere so 12x32x10 (luknja, fi, debelina), sem poguglal in to je ležaj 6201. Zdaj pa gledam, kakšne bi moral nabavit. Ali je vseeno kateri tip je, na primer spodaj sta oba, 6201, ampak sta različna artikla. Stari so bili zaprti s plehom, je tudi guma v redu?
https://www.opara.si/lezaji/22520-Lezaj ... -0022.html
https://www.opara.si/lezaji/25989-Lezaj-6201-2RS.html
Mere so 12x32x10 (luknja, fi, debelina), sem poguglal in to je ležaj 6201. Zdaj pa gledam, kakšne bi moral nabavit. Ali je vseeno kateri tip je, na primer spodaj sta oba, 6201, ampak sta različna artikla. Stari so bili zaprti s plehom, je tudi guma v redu?
https://www.opara.si/lezaji/22520-Lezaj ... -0022.html
https://www.opara.si/lezaji/25989-Lezaj-6201-2RS.html
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Obnova Tori
Znabit da je slika simbolična in eni so z gumo zaprti eni s plehi, ker čudno da je takšna razlika v ceni.
Se mi zdi, da je še boljše če je zaprt z gumo.
Se mi zdi, da je še boljše če je zaprt z gumo.
Re: Obnova Tori
Ležaje zamenjaj s takimi, ki so zaprti z gumo. Na kolesih največkrat pride kakšen droben pesek in prah v odprte ležaje in to zelo pohitri obrabo, na zaprtih pa tega problema ni.
Glede dveh linkov do ležajev, eni so navadna kvaliteta (cenejši), drugi pa imajo zagotovljeno normalno delovanje do 30.000 obratov/minuto in pa nekaj večjo zmogljivost statične in dinamične obremenitve z maso (boljši, zato dražji seveda).
Na toriju mislim da ni pomembno katere vzameš, so pa oboji zgleda da RS - "rubber sealed" -> zaprti z gumo.
Glede dveh linkov do ležajev, eni so navadna kvaliteta (cenejši), drugi pa imajo zagotovljeno normalno delovanje do 30.000 obratov/minuto in pa nekaj večjo zmogljivost statične in dinamične obremenitve z maso (boljši, zato dražji seveda).
Na toriju mislim da ni pomembno katere vzameš, so pa oboji zgleda da RS - "rubber sealed" -> zaprti z gumo.
APN4M 83'
Re: Obnova Tori
https://www.tesnila-altes.si/lezaj-6201-2rs-c3-fag.html
1€ na ležaj, to je 4€, ki jih porabiš za kaj drugega... pa nemška kvaliteta...piše
1€ na ležaj, to je 4€, ki jih porabiš za kaj drugega... pa nemška kvaliteta...piše
Re: Obnova Tori
Evo, še zadnje vprašanje, potem pa naročim da začnem sestavljat
Prednja os je dolga 184mm, debelina 12mm.
Vsi distančniki imajo notranj fi 13 mm, tako da je med osjo in distančnikom malo lufta.
Ko bom kupoval nove distančnike, ali kupim take, ki bodo imeli enak notranj fi kot je debelina osi (12mm) ali take, ki bodo malo večji, da se bo videl luft? Torej ali morajo distančniki popolnoma pasati na os? Teli mislim da niso originalni.
Prednja os je dolga 184mm, debelina 12mm.
Vsi distančniki imajo notranj fi 13 mm, tako da je med osjo in distančnikom malo lufta.
Ko bom kupoval nove distančnike, ali kupim take, ki bodo imeli enak notranj fi kot je debelina osi (12mm) ali take, ki bodo malo večji, da se bo videl luft? Torej ali morajo distančniki popolnoma pasati na os? Teli mislim da niso originalni.
Re: Obnova Tori
Distančniki morajo imeti luft, vsaj na APN-ju ga imajo. 1mm večja luknja pa bo
APN4M 83'