Ni iskre, zunanja tuljava 12v 50w

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Cliffhorn
kriva felna
Prispevkov: 71
Pridružen: So Okt 17, 2009 11:55 am

Ni iskre, zunanja tuljava 12v 50w

Odgovor Napisal/-a Cliffhorn »

Zdravo, pred krakim sem kupil btja z mašino od apna kateri je deloval, delovala je vsa elektrika vključno z obratomerjem. imel je nekaj slabo spojenih žic in sem nekaj ruznih čokoladic zamenjal z konektorji in jih plastificiral, če so to čarali zaradi dotrajanosti ali obratomerja ne vem. odprl sem ohišje od obratomerja in brzinomerja, da sem pogledal kaksno je stanje, neke 2 žice so rahlo oglodane ampak nimata stika med seboj, bom zamenjal jutri. odvil sem tudi levo ročko od smernikov, ker je bil gumb brez kroglice, stvar sem dal nazaj z novo kroglico vred. zamenjal sem cilinder z neko junior kopijo, glavo,bat izpuh in bing 18. vmes vsega tega sem odšraufal rele za smernike in tisto kvadratasto reč za maso se mi zdi, prebrusil, šprickital, prebarval prerjavene dele in nazal zašravfal tako kot je bilo, kablov nisem odštukal. pogledam stanje platin, se odpirajo, razmak 0,40mm. probam prvič vžgat zadevo, stvar dobi benzin iskre ni. dobro, vržem magnet dol z zelo rahlo močjo in vidim da je kajla pojedla ležišče magneta, menjam celoten magnet z drugim navitjem isto za zunanjo tuljavo in 12v50w magnet, isti kot prej. nastavim vžig na 0,45mm, stvar ne da iskre. vzamem voltmeter. pogledam kaj se dogaja z rumenim in črnim kablom, ko zasukam magnet, volti pridejo odvisno od sile, ko potisnem na kurbl. super, pogledam kaj se dogaja z kablom, ki pride na zunanjo tuljavo od boscha (en del voltmetra na ogrodje, drugi na kabel) in stvar daje volte spet odvisno kolko na kurbl z roko in 13 ključem pritisnem. zaključek, slaba tuljava. 1 dan kasneje in 20 eurou lažja denarnica in tuljava v žepu. danes menjam tuljavo z velo watyong identično boschevi (sedaj že mislim da sploh ni fuč?!?!) in stvar ne da iskre.

zdej ne vem točno kaj je tu narobe, verjetno želim izvedet če se da kako povezat direkt na zunanjo tuljavo nekako da zaobidem vse ostalo samo da vidim če stvar funkcionira? ali pa nekako preverit če deluje?
je mogoče kriv kondenzator? je kakšna možnost da zmerim kaj kar bi mi povedalo, če so obe tuljavi v navitju ok in kondenzator?
če zakurblam bi morale luči zasvetit ne glede na to ali je iskra ali ne?
ali so krive platine? če pustim platine odšravfane in bi imele stalen stik, bi mi metalo iskro? samo da vidim če slučajno niso platine, ne da bi motor tako laufal.

lahko tudi slikam napeljavo, kar verjetno tudi bom v primeru, da se bo našel kdo, ki bi mi lahko pomagal. L.p. :)
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Ni iskre, zunanja tuljava 12v 50w

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Upam da si poskušal z več svečkami.... ;)
Elektrika za luči (rumeni kabel) ni nikakor povezana z elektriko od iskre (črni kabel). Preglej če slučajno nimaš kje kakšnega stika med črno žico in maso.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Cliffhorn
kriva felna
Prispevkov: 71
Pridružen: So Okt 17, 2009 11:55 am

Re: Ni iskre, zunanja tuljava 12v 50w

Odgovor Napisal/-a Cliffhorn »

Stvar deluje. Vzrok je bila res tuljava in nepravilno nastavljen predvzig saj stvar sedaj poka iz izpuha. Glede stika pa ne vem, zgleda je ampak ne vpliva na delovanje? Ugl. Stvar deluje :D
Odgovori