Stran 4 od 5

Re: bt zaribava

Objavljeno: Po Feb 12, 2018 4:34 pm
Napisal/-a filius
dpicul napisal/-a:V manualu piše tako(priponka). Sem pa bral da zaradi bencina višjih oktanov (bolj suh bencin), (manual je bil v izdelavi takrat, ko so bili oktani 88) je potreba takšna toleranca kot si omenil.
V manualu je 6 stotk če pravilno pogledaš... Jas imam vse brušene na 7-8 in nisem imel nikoli nobenga problema, seveda pa je predpogoj pravilno nastavljen vžig in uplinjač.

Re: bt zaribava

Objavljeno: Po Feb 12, 2018 6:33 pm
Napisal/-a matijag
Kaj pa reža na koncih batnega obročka? Za bat 38 mm premera bi morala bit vsaj 0,152 mm. Prilagam tabelo in razlago v angleščini
https://www.mopedarmy.com/wiki/Ring_gap

Re: bt zaribava

Objavljeno: Po Feb 12, 2018 9:07 pm
Napisal/-a dpicul
Sklepam da se s toleraco cilindra spreminja tudi razmak med koncema batnega obročka. Ali hočeš rečt da se z manjšo toleraco pojavijo dve težavi, bat drgne ob cilinder in batni kateri silijo proti kanalom, kar posledično povečuje segrevanje?

Re: bt zaribava

Objavljeno: Po Feb 12, 2018 9:10 pm
Napisal/-a dpicul
Ima pa Piaggio MC3 kar velik razpon kakšna mora biti razdalja.

Re: bt zaribava

Objavljeno: Po Feb 12, 2018 10:40 pm
Napisal/-a prlek
dpicul napisal/-a:Malo obujam temo,pred kratkim sem namreč dobil atx v obnovo,mu dal vertex 38.5 L bat noter in mi ga je po nekaj kilometrih, ko sem se peljal v hrib je še delal normalno, ko pa sem spustil gas in se začel spušcat, ga je po 10m stisnilo. Vžig sem nastavil, dal noter večjo dizo. Cilinder je pobrušen na toleranco 5 stotink..in samo tukaj je razlika, zamenjal sem osebo katera mi brusi cilindre..in sklepam da je tu razlog uničenega bata! Ne zna vsak brusit cilindrov.
Prvo preveri mero novo pobrušenega cilindra in bata. Tako boš razbral kakšna je dejanska toleranca. Pišeš, da si se potem po nekaj kilometrih peljal v hrib. Zdaj nevem kako in koliko si utekal cilinder ampak dvomim, da si ga dobro. Sploh, če si se v začetku zaganjal na hrib. Še najhuje pa je, ko se spustiš dol nakar zapreš plin oziroma dovod goriva a motor pa sili v obrate. Ni ravno zdravo. Po brušenju cilindra lahko malo popiliš robove kanalov, ker so ostri in neprijazni do obročkov in bata. S temi razmaki med koncema obročka se po nepotrebnem ukvarjaš.

Re: bt zaribava

Objavljeno: To Feb 13, 2018 7:37 am
Napisal/-a macula
dpicul napisal/-a:Ima pa Piaggio MC3 kar velik razpon kakšna mora biti razdalja.
Te razdalje so za stičišče obročka. Če obroček vtakneš v cilinder in pomeriš zračnost med koncema mora biti 0.10 do 0.25 na tem tvojem navodilu.

Re: bt zaribava

Objavljeno: To Feb 13, 2018 8:05 am
Napisal/-a dpicul
macula napisal/-a:
dpicul napisal/-a:Ima pa Piaggio MC3 kar velik razpon kakšna mora biti razdalja.
Te razdalje so za stičišče obročka. Če obroček vtakneš v cilinder in pomeriš zračnost med koncema mora biti 0.10 do 0.25 na tem tvojem navodilu.
To se nanaša na objavo matijagg-a: https://www.mopedarmy.com/wiki/Ring_gap

Prav imaš, nisem ga pravilno utekal, ampak to ni moj prvi motor katerega sem popravil, in imel vedno enak sistem utekavanja.
Stisnilo ga je takoj ko sem spustil plin, po 5 metrih doline.
Sem premeril toleranco, z kljunastim jo je malo tako tako izmerit, je pa res da je bilo kako sem pomeril, nisem pomeril več kot 5 stotink..

Re: bt zaribava

Objavljeno: Sr Feb 14, 2018 6:53 am
Napisal/-a Pich
Za to, da prijemlje bat je največkrat kriv nepravilno nastavljen uplinjač. Zato, je potrebno najprej izključiti to možnost, še preden se lotiš odkrivanja tople vode. Seveda pa je potrebno pobrati tudi ostre robove kanalov, ki nastanejo po brušenju.

Re: bt zaribava

Objavljeno: Sr Feb 14, 2018 10:20 am
Napisal/-a dpicul
Beri višje

Re: bt zaribava

Objavljeno: Sr Feb 14, 2018 10:31 am
Napisal/-a matijag
Meri se z merilnimi lističi... Če sta konca blizu, se ob spremembi temperature hitro srečata in potem stisne. Podana je neka minimalna zračnost, ko se obroček izrablja se pa itak povečuje Moje mnenje sicer, da to ni nepotrebno ukvarjanje poleg pravilne nastavitve vžiga in uplinjača.
So pa imeli BT-ji to bolezen, da so utečeni in tovarniško sestavljeni stiskali, verjetno tudi zaradi zračnosti na spoju vplinjača s kolenom.(prerevna zmes in fouš zrak) :mrgreen: