bt zaribava

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: bt zaribava

Odgovor Napisal/-a Pich »

dpicul napisal/-a:Beri višje
Berem, pa nikjer ne piše ničesar o uplinjaču. Piše, da si zamenjal dizo, kar še ne pomeni, da je uplinjač pravilno nastavljen.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
dpicul
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Pe Mar 26, 2010 1:10 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: bt zaribava

Odgovor Napisal/-a dpicul »

Pich napisal/-a:
dpicul napisal/-a:Beri višje
Berem, pa nikjer ne piše ničesar o uplinjaču. Piše, da si zamenjal dizo, kar še ne pomeni, da je uplinjač pravilno nastavljen.
Se strinjam, nisem podrobno opisal. Original diza je 60, nadomestil sem jo z 65, prej mu je malo zmanjkovalo, po tem pa ne več. Prav tako sem iglo dvignil za 1 stopnjo, iz prve na drugo stopnjo. Odstranil sem 90 stopinjsko koleno v fitru, ampak ko sem šel na preizkus sem ga dal ponovno noter.
Verjamem da vplinjač ni pravilno nastavljen,oz. bolje rečeno optimalno, ker nisem še nastavil vijaka za razmerje zrak-bencin, ampak zaradi tega kar sem naredil v opisanem zgoraj, sem izključil možnost da je dobil preveč zraka-premalo bencina.
Vžig sem nastavil s stroboskopom in ga primerjal z črtico, katera je na zunanji strani z notranjo na plošči, ko je bil nastavljen točno, sta bili tudi črtici poravnani. Me pa čudi to, kako močno se vžig zamika z obrati, in ne nekih srednih obratih mi stroboskop ne dela, kot da ne bi dajal istre v tistem režimu. Bom za vsak slučaj dal vžig na platine in preveril.
Cilinder sem dal ponovno premerit, je imel 5 stotink, zdaj ga bodo pohonali in mu pobrali še 2.
dpicul
batzajla
Prispevkov: 40
Pridružen: Pe Mar 26, 2010 1:10 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: bt zaribava

Odgovor Napisal/-a dpicul »

nič nisem omenil kako se je izteklo - kot sem dejal, nepravilno brušen cilinder je bil krivec vsega.
Odgovori