Cilinder....

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

si_me napisal/-a: Zato ker ima potem dokaj majhno površino za hlajenje in tak motor je lahko bolj nagnjen k pregrevanju.
Ko se motor pregreje se zaradi temperature bat razširi in začne stiskat oziroma močno obrabljat cilinder, ker je potem toleranca prevelika je potrebno brušenje na naslednjo nadmero..
V najhujših primerih stisne in zablokira motor dokler se ne ohladi.. Ponavadi je krivec močno povečan predvžig in prerevna zmes oz. premajhna diza.
Saj ne veš kaj klobasaš.
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a si_me »

lojze-si napisal/-a: Saj ne veš kaj klobasaš.
Sem kaj povedal kar ni res slučajno?
Če poveča fi cilindra poveča delovno prostornino površina hlajenja pa ostane enaka, če je še slabo nastavljen motor se ve kolk je ura in se bo tak motor pregreval, zato ni dobro brusit cilindrov BT/SLC na 42

Človek je lepo vprašal kaj lahko naredi, če se mu je motor pregrel in se poznajo na cilindru risi od bata očitno nima dolgoletnih izkušenj z mopedi za sabo... Pol pa tle neko arogantno in nesramno obnašanje skoraj do vsakega, ki kaj vpraša in nima izkušenj s tem področjem ni čudno da ni nobenega več na forumu, ker vsak dobi takšno obnašanje nazaj.
apn4m
vplinjač
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 8:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a apn4m »

si_me napisal/-a:
lojze-si napisal/-a: Saj ne veš kaj klobasaš.
Sem kaj povedal kar ni res slučajno?
Če poveča fi cilindra poveča delovno prostornino površina hlajenja pa ostane enaka, če je še slabo nastavljen motor se ve kolk je ura in se bo tak motor pregreval, zato ni dobro brusit cilindrov BT/SLC na 42

Človek je lepo vprašal kaj lahko naredi, če se mu je motor pregrel in se poznajo na cilindru risi od bata očitno nima dolgoletnih izkušenj z mopedi za sabo... Pol pa tle neko arogantno in nesramno obnašanje skoraj do vsakega, ki kaj vpraša in nima izkušenj s tem področjem ni čudno da ni nobenega več na forumu, ker vsak dobi takšno obnašanje nazaj.
Hvala...ne se kregat!
Sicer mam kar dolgotrajne izkušnje, sam ne z lamoti pa se mi še noben ni pregrel pa samo sprešavam, če se bi ga dalo rešt brez honanja....Hvala!

Lp
Uporabniški avatar
smrekca
zariban cilinder
Prispevkov: 133
Pridružen: Če Okt 09, 2014 6:56 pm
Kraj: Smast

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a smrekca »

Prijatelj je imel na apn 4 lamota in mu je uničilo vetrnico (vezalke čevljev :x). Tako smo se vozili vsaj pol ure v klanec, dokler se iz cilindra ni začelo kaditi, stisnilo je tudi bat. Ko sm moped privlekli domov smo sneli cilinder dol, zamenjali bat (očistili smo tudi kose starega bata, ki ga je malo stopilo) in moped deluje kot nekoč. Tako da upam da boste zdaj nehali s tem da ste pregreli cilinder, pa brez zamere.
TOMOS
apn4m
vplinjač
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr Dec 30, 2015 8:56 pm
Kraj: Col nad Ajdovščino

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a apn4m »

smrekca napisal/-a:Prijatelj je imel na apn 4 lamota in mu je uničilo vetrnico (vezalke čevljev :x). Tako smo se vozili vsaj pol ure v klanec, dokler se iz cilindra ni začelo kaditi, stisnilo je tudi bat. Ko sm moped privlekli domov smo sneli cilinder dol, zamenjali bat (očistili smo tudi kose starega bata, ki ga je malo stopilo) in moped deluje kot nekoč. Tako da upam da boste zdaj nehali s tem da ste pregreli cilinder, pa brez zamere.

Hvala za odgovor! Mogoče ga bi le honal na 42,5 sam se bojim da bo šel u ..... :roll:

Drgač zdaj se je stružil še z vrha 1,8mm....pa bi kdo naredil hitro en squish pas za apn-6 glavo? ker bom lih nesel stružit pol bi še tisto naredil....?


lahko mi pišete v zs!


Lep Pozdrav pa srečne vožnje! :mrgreen:
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Kasko ste trdobučni.
Cilinder se ne da pregret!
Če si ga pa zaribal pa tako povej.
Če so ostanki Al na cilindru jih odstraniš z kislino, tisto za čiščenje WC jev, potem pa nrahlo pošmirglaš še bolje pohonaš kakšno stotinko, da ti ne bo spet zaribal, ker si imel premajno zračnost bat cilinder. Samo ne klobasate več o pregretih cilindrih. Pregretost cilindrov zbrišite iz vaših tehničnih slovarjev. A bo šlo?
LP
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a si_me »

lojze-si napisal/-a:Kasko ste trdobučni.
Cilinder se ne da pregret!
Če si ga pa zaribal pa tako povej.
Če so ostanki Al na cilindru jih odstraniš z kislino, tisto za čiščenje WC jev, potem pa nrahlo pošmirglaš še bolje pohonaš kakšno stotinko, da ti ne bo spet zaribal, ker si imel premajno zračnost bat cilinder. Samo ne klobasate več o pregretih cilindrih. Pregretost cilindrov zbrišite iz vaših tehničnih slovarjev. A bo šlo?
LP
Govoril sem o pregrevanju motorja ne cilindra mislim da je velika razlika, če to leti name.
Pogosto se dogaja da na motorje samo zmečejo vžige gor brez nastavljanja in hitro se zgodi tudi 4mm al pa še več predvžiga če motor dela se bo pregreval in ne mi rečt da če stisne zaradi previsoke temperature da ostane površina valja popolnoma brezhibna, kot da bi bla frišno s honanja res da je cly trdnejši ampak čisto brez posledic sigurno nebo odnesel poznalo se bo če ne drugo pri zmanjšani življenski dobi. Če ga stisne zaradi premajhne tolerance je druga, ker ga pohonaš na priporočeno zračnost, kot če stisne star zrabljen cilinder, ker tak cilinder nebo imel več prave moči in zračnost bo prevelika.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

To leti na te in na vse tiste, ki uporabljate pridevnike prevelik, premajhen, pregreval, previsoka ,breshibna, popolnoma, star, priporočena, zrabljen, prave, prevelika.....
Veliko pisanja brez vsebine. V strojništvu imamo mere in tolerance, ki jih uporabljamo zato, da se razumemo, vaši pridevniki pa nikomur ne pomenijo nič razen če imaš bujno domišljijo.

Kar se pa pregrevanja motorja tiče, pa neumnosti kot so 4mm predvžiga ne štejejo, ker nekih zaključkov ne moreš postavljati na napačnih nastavitvah. Sicer pa ima vsak motor neko svojo stabilno ravnovesno temperaturo delovanja, na katero je trba prilagodit sestavne dele in če se med delovanjem mtor toliko segreje, da bat ujame cilinder pomeni, da je zračnost premajhna. Torej povečamo zračnost, tukaj lahko govorimo o stotinkah mm, pa tja do 2 desetik mm, lahko pa rešujemo tudi drugače, zmanjšamo KR, na račun moči, seveda je tdi izpuh eden od faktorjev, ki vpliva na temperaturo cilindra. Konec koncev pa ne verjamem, da ima kdo od vas toliko napiljen cilinder kot VID. Kako bi se šele njemu morali pregrevati cilindri. Veste energija, ki se dovaja v motor v obliki goriva se spremeni v mehasko delo približno v eni tretini, ena tretina gre skozi izpuh, ena tretina pa se odvaja z hlajenjem, torej povečanje moči nujno pomeni povečanje ostalih dveh komponent.
lp
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a si_me »

lojze-si napisal/-a: Kar se pa pregrevanja motorja tiče, pa neumnosti kot so 4mm predvžiga ne štejejo, ker nekih zaključkov ne moreš postavljati na napačnih nastavitvah.Torej povečamo zračnost, tukaj lahko govorimo o stotinkah mm, pa tja do 2 desetik mm..
lp
To glede predvžiga so neumnosti, ki se v praksi dogajajo dokler nebodo komponente optimalno nastavljene nebo pomagalo nobeno spreminjanje zračnosti oziroma bo narejena še dodatna škoda, ker delovna temperatura ni temperatura pri kateri se začne smodit po cilindru taki cilindri imajo temperaturo 160 in več stopinj celzija.
Če se pa že dajemo z merami in tolerancami, cilinder z zračnostjo 2desetinke med batom in cilindrom bo komaj, vžgal kaj šele speljal. Govorimo za tovarniške Tomose.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Cilinder....

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Cilinder z 2 desetinki lufta bo delal skoraj normalno ;)
Sem sprobal na yamahi DT 0,5mm!!! lufta in je nekaj dni šlo bp.
Odgovori