Hydroforming izdelava izpuhov

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Nevem zakaj ti noče poslat, to bolj admini vedo.

Sam sem si izdelal program v excelu, enačbe so večinoma standardne, nekaj svojih dodelav in trikov in to je to. Če uporabiš roostov kalkulator ki ga najdeš v arhivu, je dovolj dober za začetek, edino vedet moraš kaj delaš.
Za ta tvoj problem lahko izpuh podaljšaš za nekaj milimetrov (preracunaj), lahko tudi podaljšaš header.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Če lahko še jaz nekaj dodam.
Vsi izračuni so narejeni na podlagi nekih predpostavk in so približno točni. Izračun je seveda točen, če se nismo zmotili pri računanju ali pisanju obrazca, predpostavke pa so odvisne od naših izkušenj in so večkrat odraz naših želja, kot pa realnih možnosti. Optimizacija izpuha se na koncu naredi z poizkušanjem, najenostavneje na testerju. Se pa zgodi, da it uspe že prvič. Temu se pa reče zegn (sreča). Moje izkušnje so, da se optimum nahaja znotraj 1cm, torej če si na robu lahko nekaj mm krajši ali daljši srednji del ali pa izstopna cev, pomeni da si notri ali pa se še bolj oddaljiš od rezultata.
Naj povem primer, (takrat sem bil še začetnik) Naredil sem avtomatika za sina in rezultat je bil 63 km/h, po ravnem, po klancu navzgor, z sovoznikom, ali solo. Moči na pretek, obrati limitirani kot, da bi imel blokado na 63 Km/h. Uporabil sem enostavno logiko in brcnil v kamen. Rekel sem si, moči je na pretek malo skrajšam začetno cev (-1cm), da bo šel motor bolj v obrate, sledilo je razočaranje avtomatik ni šel niti 45 Km/h več. To mi je bil nauk, kako smo lahko blizu in ob enem zelo daleč.
lp
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a prlek »

Tako, danes dvignil izpuh na posti. Narejeno je solidno, cena je znesla 50€. Razocaralo me je to, da ni pod kromom bakrene prevleke in da se mi na koncu dusilca kjer je rob ze lusci. Pametno bi bilo, da bi dusilec zadelal ze prej in ga zaprl ter povaril. Za zdaj sem malo tam posprical z prozornim temperaturnim lakom, da malo preprecim nadaljne lupljenje. Kaksen predlog dobrodosel!
Priponke
DSC_0212.JPG
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Samo pripomba bakrenje je po postopkih, ki so sedaj v uporabi, v EU prepovedano, da ne bo kakšnih neuresničljivih zahtev, ali želja.
Lp
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a prlek »

lojze-si napisal/-a:Samo pripomba bakrenje je po postopkih, ki so sedaj v uporabi, v EU prepovedano, da ne bo kakšnih neuresničljivih zahtev, ali želja.
Lp
V evropi je prepovedano bakrenje pod kromom? Lahko se kaj vec o tem razlozi, ker prvic slisim
nej
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: To Mar 03, 2015 6:42 pm
Kraj: Litija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a nej »

Izpuh je zeloo lep.
:geek:
Tomos a3 TUNING, Tomos youngst˝r
Uporabniški avatar
tomostuner
auspuh
Prispevkov: 799
Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a tomostuner »

prlek napisal/-a:Tako, danes dvignil izpuh na posti. Narejeno je solidno, cena je znesla 50€. Razocaralo me je to, da ni pod kromom bakrene prevleke in da se mi na koncu dusilca kjer je rob ze lusci. Pametno bi bilo, da bi dusilec zadelal ze prej in ga zaprl ter povaril. Za zdaj sem malo tam posprical z prozornim temperaturnim lakom, da malo preprecim nadaljne lupljenje. Kaksen predlog dobrodosel!
zdej pa lahko predstaviš :)
tomos 4 life
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

prlek napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:Samo pripomba bakrenje je po postopkih, ki so sedaj v uporabi, v EU prepovedano, da ne bo kakšnih neuresničljivih zahtev, ali želja.
Lp
V evropi je prepovedano bakrenje pod kromom? Lahko se kaj vec o tem razlozi, ker prvic slisim
No, kar se bakrenja tiče, ni čisto tako. Bakri se lahko, vendar mora biti proces fosfatiziranja pod nadzorom inspekcijskih služb. To pa galvanizerje veliko stane. Posledično je pa tudi kromanje dražje. V Ljubljani na Viču je eden ki bakri in sicer na dva načine. Eden je galvanski način z elektrolizo in je tudi dražji, drugi pa je postopek fosfatiziranja v Modri galici. V Šiški pri Porshe centru je galvana Žlindra v kateri tudi bakrijo, vendar ne vem kako velike kose.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Zelo lep je ratal, če bi imel motor doma bi ga speljal še malo boljše.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a prlek »

macula napisal/-a:Zelo lep je ratal, če bi imel motor doma bi ga speljal še malo boljše.
Ti verjamem ;)
Odgovori