Hydroforming izdelava izpuhov

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
hoomzi
zariban cilinder
Prispevkov: 128
Pridružen: Pe Avg 20, 2010 2:54 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a hoomzi »

to vem, mislu sm ce se ti kej pozna na moci? si kej probavu z razlicnimi dolžinami?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Dolžina stingerja ne vpliva toliko na moč kot sam premer. Prvega, ki je uporabljal tak izpuh sem samo prosil, naj prevozi 10km pa pogleda bat, če slučajno seka nazaj vročina. Ni bilo znakov pregrevanja bata, zato je ok. Sem pa seveda malo povečal premer stingerja.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

2012-08-05-1446.jpg
2012-08-05-1441.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

PK-16 BT original ;)
DSC_0412.jpg
DSC_0411.jpg
DSC_0410.jpg
DSC_0409.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
šaltomatiK
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr Jun 08, 2011 11:03 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a šaltomatiK »

fajn zadeva & biznis :D lepo izpade ko iz fabrike :D kolko je pa približno cena? možno da bi še jas kakega za skutera naročo :D
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Izpuh za avtomatika z 72cc kitom :D
2012-07-29-1510.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

macula napisal/-a:Izpuh za avtomatika z 72cc kitom :D
2012-07-29-1510.jpg
Madona, Kristjan, ti si pravi vodovodar!
Odlično narejeno.
tomy
vplinjač
Prispevkov: 463
Pridružen: Po Apr 05, 2010 1:51 pm

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a tomy »

Mene pa zanima, če je performance takšnega izpuha enak, kot če se zvari iz "kolobarjev"? (sprašujem, ker bom v prihodnji mesecih potreboval nekaj takšnega :) )
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Ima nekaj prednosti in slabosti v primerjavi z kolobarjastim. Dveh enakih (kolobar vs. napihnjen) še nisem testiral. Bom pa, ko bo dyno pri hiši. Za vsakdanjo uporabo in kakšen mid tuning je takšna izdelava povsem dovolj. Če se gre pa v resne ekstreme, mislim da je še vedno bolje izdelati izpuh iz kolobarjev, katerega je tudi lažje popravljati, če se naredi kakšna sprememba (spreminjanje mida itd..).
Lahko povem, da pri tekmovalnih snežnih saneh (400cc itd..) večina mojstrov izdeluje izpuhe po takšnem postopku.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Hydroforming izdelava izpuhov

Odgovor Napisal/-a macula »

Izpuh za Jegra.
Preizkusil sem tudi nov način (bolj fabrški) snemljivega dušilca.
Priponke
2014-08-25-1543.jpg
2014-08-25-1538.jpg
2014-08-25-1535.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori