Glava CTX
Glava CTX
Pozdravljeni, pred kratkim mi je začel ctx streljat med spojem glave in cilindra, pa sem si mislil, da je verjetno tesnilo šlo.. Tudi precej len in podhranjen se mi je zdel, končna hitrost je sicer bila tovarniško obljubljenih 84km/h ampak še to je s težavo dosegel le po čisti ravnini.
Glavo sem vzel dol in vidim da je res na tisti strani malo poškodovano tesnilo ampak kar me je presenetilo je pa to, da je bil samo 1 vijak zares zategnjen ostali trije pa skoraj nič. Ta motor sem kupil pred kratkim zato ne poznam dosti zgodovine le to, da naj bi ga možakar generalno obnovil.
Skratka ko sem pregledal glavo sem ugotovil, da so luknje, kamor vstaviš podlžke in matice različno globoke. Zdaj pa ne vem a je možno da jih poglobi nekdo s pretiranim zategovanjem ali je po nekem slučaju to tovarniško?
Poleg tega pa je zelo napikana površina, kot se vidi na 2. sliki.. Sledovi razletenih obročkov ali kaj drugega? Bo to vplivalo na delovanje?
Hvala v naprej za pomoč !
Glavo sem vzel dol in vidim da je res na tisti strani malo poškodovano tesnilo ampak kar me je presenetilo je pa to, da je bil samo 1 vijak zares zategnjen ostali trije pa skoraj nič. Ta motor sem kupil pred kratkim zato ne poznam dosti zgodovine le to, da naj bi ga možakar generalno obnovil.
Skratka ko sem pregledal glavo sem ugotovil, da so luknje, kamor vstaviš podlžke in matice različno globoke. Zdaj pa ne vem a je možno da jih poglobi nekdo s pretiranim zategovanjem ali je po nekem slučaju to tovarniško?
Poleg tega pa je zelo napikana površina, kot se vidi na 2. sliki.. Sledovi razletenih obročkov ali kaj drugega? Bo to vplivalo na delovanje?
Hvala v naprej za pomoč !
Re: Glava CTX
Na pogled mi tole deluje kot barvana E90 glava in ne kot CTX. Preveri ali ima na strani napis TOMOS 80 ali ne.
CTX glava ima drugačen kompresijski prostor in večji squish pas.
Osebno bi glavo vpel v stružnico in nekoliko postružil ter spoliral kompresijski prostor. Za luknje stojnih vijakov se lahko vpne v rezkar in vse porezka na enako višino.
Komporesijski prostor se bi dalo rešit tudi z vložkom, ampak za original mašino se osebno nebi obremenjeval. Razlika na original mašini bo minimalna.
Nekaj je že preživela, ampak daleč od tega da je za v koš, vse se da zrihtat.
CTX glava ima drugačen kompresijski prostor in večji squish pas.
Osebno bi glavo vpel v stružnico in nekoliko postružil ter spoliral kompresijski prostor. Za luknje stojnih vijakov se lahko vpne v rezkar in vse porezka na enako višino.
Komporesijski prostor se bi dalo rešit tudi z vložkom, ampak za original mašino se osebno nebi obremenjeval. Razlika na original mašini bo minimalna.
Nekaj je že preživela, ampak daleč od tega da je za v koš, vse se da zrihtat.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Glava CTX
Hvala za odgovor,
na sami glavi ni nobene oznake, na cilindru pa mi piše Tomos 80 ja..
Cilinder je lep, brez prask, glavo pa bom jutri nesel specialistu ki se ukvarja prav s servisiranjem takih zadev, ima tudi cnc mašino pa bo po potrebi jo pobrusil če je kaj kriva in pogleda še luknje za vijake..
Kupil bi novo glavo samo kolikor sem gledal se je ne da več nikjer dobavit.
na sami glavi ni nobene oznake, na cilindru pa mi piše Tomos 80 ja..
Cilinder je lep, brez prask, glavo pa bom jutri nesel specialistu ki se ukvarja prav s servisiranjem takih zadev, ima tudi cnc mašino pa bo po potrebi jo pobrusil če je kaj kriva in pogleda še luknje za vijake..
Kupil bi novo glavo samo kolikor sem gledal se je ne da več nikjer dobavit.
Re: Glava CTX
Je pa res da so tiste luknjice v kompresijskem prostoru zelo globoke, če bi tole stružil, bi kar precej poglobil..
Kako pa se naredi nov vložek, obstajajo kakšni načrti tega da dam mojstru verjetno to samo poskenira če bi imel pravi vzorec pri sebi?
Kako pa se naredi nov vložek, obstajajo kakšni načrti tega da dam mojstru verjetno to samo poskenira če bi imel pravi vzorec pri sebi?
Re: Glava CTX
Torej sem pravilno sklepal, glava je od E90 in ni original od CTX
Načeloma moraš za toliko kot se poglobi kompresijski prostor, potem znižati glavo, če hočeš ostati pri enekem razmerju.
Za vložke kontaktiraj @gašpermahkota tu na forumu
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Glava CTX
Če prav vidim, je navoj od svečke z pušo, ki je potem pokernana, da ne pade ven. Bo vložek edina rešitev glave
Re: Glava CTX
Predlagam da narediš tesnilo na O ring. Obvezno naj bo iz vitona.
Re: Glava CTX
So mi pri cilinder.si uspeli naročit novo glavo, ki naj bi bila namensko za CTXa z vložkom vred, baje aluminijaste barve za slabih 70€. Zdaj pa čakam..
Pozna kdo kak temperaturno odporen črni sprej, ki ni mat?
Pozna kdo kak temperaturno odporen črni sprej, ki ni mat?
Re: Glava CTX
in si dobil glavo?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!