Stran 10 od 13

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Mar 08, 2020 9:48 pm
Napisal/-a hojnikb
cerar napisal/-a: Ne Jan 19, 2020 3:25 pm Elektronski powerjet je to, ki se odpira glede na nastavljene obrate ali pa nastavljen čas odprtja in zaprtja.
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte :)
ze na pol poti do efija :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Mar 08, 2020 10:37 pm
Napisal/-a Berty
hojnikb napisal/-a: Ne Mar 08, 2020 9:46 pm
je kr peaky krivulja tole, kar je tipicno za prakticno vsak predelan 2 stroker :)
Že že peak je nabit, ampak mislil sem kot naprimer pri Resnikovi predelavi kjer se na polovici izravnava...
Capture.PNG
kot naprimer tale ki v sredi za 500 obr/min skoraj ne povečuje moči...
Tudi okrog 19KM se v širšem območju drži GP pri diz132 b varjanti. :?:

To si uporabljal nastavitve z različnimi dizami ali samo spreminjal uporabo tazgale elektronskega powerjeta?

Re: DTT GP50

Objavljeno: To Mar 10, 2020 10:22 am
Napisal/-a cerar
A in B sta dve krivulji vžiga, gl. diza je bila vedno 132, powerjet 46 odprt od 9000rpm naprej.
Z združenjem obeh krivulj dobim na 1500rpm območja 19HP, sam peak je pa tudi širok, ne špičast.
Overrev bi moral biti boljši, ampak vedno poči skozi ferg pri 15600rpm; to je potrebno še odpraviti.

Potrebno je upoštevati še to, da je na motorju Moto3 guma in feltna. S kako Bridgestone 2,25" gumo in špic feltno bi bilo več HP.

Poskusil bom še z vložki v B pretoku, da zmes usmeri v valj pod drugim kotom.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Mar 12, 2020 8:17 am
Napisal/-a hojnikb
Obstaja kakšen dyno, da bi zmeru moč direkt na motorju, da se izogneš zgubam prenosov?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Mar 12, 2020 12:55 pm
Napisal/-a cerar
Verjetno obstaja meritev direktno na menjalni gredi.
Ampak, bolj pomembno je, koliko ti spraviš na gumo, saj se moraš peljat s celotnim motorjem, kjer so upoštevane vse izgube.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Mar 13, 2020 8:51 pm
Napisal/-a Berty
Seveda, nazadnje se moraš še gor vsesti in nakoncu pokaže med dirkanjem koliko KM/kg dejansko pomenijo, potem pa motor ni primeren za vsakega 100+ voznika xD
Super izdelava, posnemi kak video na dyno testu. :D

Re: DTT GP50

Objavljeno: Če Maj 14, 2020 4:30 pm
Napisal/-a cerar
Projekt za letošnje leto...

Re: DTT GP50

Objavljeno: Sr Maj 20, 2020 7:15 pm
Napisal/-a DaNiLo
Torej zadeva lastne izdelave :) ?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Sr Maj 20, 2020 8:13 pm
Napisal/-a cerar
Zadeva skoraj lastne izdelave :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Maj 24, 2020 8:22 pm
Napisal/-a DaNiLo
Pohvalno ;)