Stran 9 od 13

Re: DTT GP50

Objavljeno: To Dec 24, 2019 6:58 am
Napisal/-a cerar
Dellorto octane plus in navaden 100 oktanski bencin, zadeva rešena.

Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: To Dec 24, 2019 11:09 am
Napisal/-a hojnikb
cerar napisal/-a: To Dec 24, 2019 6:58 am Dellorto octane plus in navaden 100 oktanski bencin, zadeva rešena.

Po pravici povedano se mi z EFI neda ukvarjati, saj je motor čisto konkurenčen ostalim Freetech motorjem, jaz pa imam pa tudi kaj bolj pametnega za počet :)
Makes sense, z frgazerjem je res precej bolj enostavno vsekupaj, čeprav je tuning svojevrstna znanost. Sem mislil, da so še kakšni drugi razlogi.

Se že sam en čas lotevam enga takšnega projekta, sicer ne za dirkalne namene, ampak bolj za fuel economy in igračkanje z samim programjem.

Rusi z rusefi pa amerikanci (nanoefi če se ne motim) že snujejo takšne ready made sisteme za malokubične motorje, kitajci pa že en čas prodajajo en kit, ki obsega kr nekaj 2 in 4 taktnih enocilindrskih motorjev.
Na kakšnih tomos agrekatih bi sicer za takšen sistem mogu konkretno nadgradit elektriko, ker že sam efi sistem popije dost štroma. Bi bil pa fun projekt, ker kaj takšnega še na tomosih nisn vidu.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jan 19, 2020 8:07 am
Napisal/-a cerar
Napeljava končana, tako da se sestavljanje počasi končuje.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jan 19, 2020 10:37 am
Napisal/-a automatic_7
Super,
Zakaj pa se uporablja elektroventil pod uplinjačem na drugi sliki?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jan 19, 2020 1:22 pm
Napisal/-a ro-bi
z ventilom in pwmjem lahko doziras po potrebi

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jan 19, 2020 3:25 pm
Napisal/-a cerar
Elektronski powerjet je to, ki se odpira glede na nastavljene obrate ali pa nastavljen čas odprtja in zaprtja.
S tem lahko motor z glavno dizo nekoliko posušiš, v kritičnih obratih pa mu powerjet doda malenkost več goriva, da ne potegneš črte :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: So Mar 07, 2020 3:33 pm
Napisal/-a cerar
>Dyno test z Ignitechom; zadeva deluje, nekaj napredka je, bo pa potrebno še malo več časa posvetiti nastavitvam.
>Zaradi težav s sklopko sem izdelal nove ploščice, ki držijo in stiskajo vzmeti iz poboljšanega jekla. Nekaj moram poštudirati še s podložno ploščo, ki se krivi.
>Nabavljen nov Brembo sprednji disk in ploščice.

Plan za naprej je testirati še druge svečke, vložke v pretokih za drugačno usmeritev zmesi in še kaj.. :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: So Mar 07, 2020 4:35 pm
Napisal/-a Berty
Lepo konsistentno do tehle 20 KM :D

Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?

Re: DTT GP50

Objavljeno: So Mar 07, 2020 7:54 pm
Napisal/-a cerar
Mislim, da imam še kakšno desetinko v dobrem kje :)

Podložne plošče so še original, debeline cca 1,5mm. Moram izdelati eno debelejšo, namesto da kombiniram več tanjših.
Skrivijo se sigurno zato, ker so same lamele debelejše, dodatno podložene ter uporabljam 6 vzmeti. Zdrsi pa ne.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Mar 08, 2020 9:46 pm
Napisal/-a hojnikb
Berty napisal/-a: So Mar 07, 2020 4:35 pm Lepo konsistentno do tehle 20 KM :D

Kakšne debeline pa je podložna plošča na sklopki, če jo skrivi? Mogoče zaradi gretja popusti?
je kr peaky krivulja tole, kar je tipicno za prakticno vsak predelan 2 stroker :)