Re: DTT GP50
Objavljeno: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 amyup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).prlek napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 12:16 pmTu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 amyup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
"strokerje, again, hell, i believe, gainov, fuelinga..." Takole se zmenma. Odpri svojo temo, piši v slovenščini in "predelaj" tomosa na ta efi sistem. Ko se boš tega lotil boš hitro ugotovil zakaj smo in bomo s tomosi še nasljedne stoletje furali na vplinjače.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 7:37 pmČe bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).prlek napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 12:16 pmTu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.hojnikb napisal/-a: ↑Ne Jun 02, 2019 10:58 am
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).
Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.
Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje