Stran 6 od 13

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm
Napisal/-a hojnikb
prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
Napisal/-a automatic_7
hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm
prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
Napisal/-a hojnikb
automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm
prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jun 02, 2019 12:16 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm

Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jun 02, 2019 3:38 pm
Napisal/-a ro-bi
Tudi jaz mislim, da bi z ajnšpricom nekaj pridobil. Ni to nek bavbav.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jun 02, 2019 7:37 pm
Napisal/-a hojnikb
prlek napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 12:16 pm
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).

Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).

Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.

Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Jun 02, 2019 10:44 pm
Napisal/-a prlek
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 7:37 pm
prlek napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 12:16 pm
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).

Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).

Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.

Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje :)
"strokerje, again, hell, i believe, gainov, fuelinga..." Takole se zmenma. Odpri svojo temo, piši v slovenščini in "predelaj" tomosa na ta efi sistem. Ko se boš tega lotil boš hitro ugotovil zakaj smo in bomo s tomosi še nasljedne stoletje furali na vplinjače.

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Jun 03, 2019 7:26 am
Napisal/-a hojnikb
Če bi spremljal temo, bi videl, da leti komentar predvsem na pretekle izkušnje, če je kdo to že počel.
Kaj okoli tega še ni za videt, samo negativnost, kako se _ne_ da. Povej tehnično nezmožnost, da prihodnji komentarji in projekti ne letijo več na ta topic.

Se pa strinjam, da smo že orng offtopic. Mod, forkaj :) 8-)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Jun 03, 2019 2:40 pm
Napisal/-a cerar
Pa smo nazaj iz Hockenheima :)
V petek na 1. treningu sem na polovici kroga potegnil črto, saj je prijel bat zaradi premajhne zračnosti.
S Kržanom sva motor usposobila za 2. in 3. trening, kjer sem dosegel najboljši čas 2.04.424 in s tem 13. štartno mesto od 16ih.
Prvo dirko sem končal na 8. mestu z najboljšim krogom 2.03.780, drugo pa na 11. zaradi več težav z motorjem.
Najhitrejši krog v naši kategoriji je bil 1.53.425.

Skratka, super izkušnja :) So pa Nizozemski motorji res na visokem nivoju, prav tako vozniki.
Še enkrat hvala Žanu in Vidu za pomoč in družbo ;)