DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a prlek »

hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm
prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
hojnikb napisal/-a: Če Maj 30, 2019 8:44 pm A si se sicer igrackal z kakimi efi sistemi?

vidim da imas komplet kite za te male motorje ready made za okol 200$ (aliexpress ali drazja ecotrons varjanta). Bi znalo bit za dolocene primere bolje kot ferg, vsaj kar se tice tuninga.
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm
prlek napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 6:08 pm
Kaj se ti ne zdi, da ti malo preveč fantaziraš?
Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a prlek »

hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
hojnikb napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:43 pm

Zakaj bi fantaziral ? EFI na malih motorjih je real thing. Dejansko maš plug&play kite za GY6 skuterje, tako da nwm kaj bi blo tukaj za fantazirat.
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Tudi jaz mislim, da bi z ajnšpricom nekaj pridobil. Ni to nek bavbav.
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

prlek napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 12:16 pm
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
automatic_7 napisal/-a: Pe Maj 31, 2019 8:52 pm
a ni GY6 štiritakten?
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).

Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).

Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.

Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje :)
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a prlek »

hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 7:37 pm
prlek napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 12:16 pm
hojnikb napisal/-a: Ne Jun 02, 2019 10:58 am
yup, 139qmb je 4 takten. Obstajao pa tudi 2 taktni kiti, ampak niso glih plug&play, tako da je treba kako stvar sfabricirat/prilagodit. https://www.aliexpress.com/item/microsq ... st=ae803_4 primer enga takega kita.
Tu ni nobenega kita za 2 takt. Če bi ti vedel kaj od 2 taktnih motorjih bi vedel, da je o tem nesmiselno razmišljat, kaj šele izvajat. Ti bi dejansko z nekim ecu računalniškim krmiljenjem optimiziral moč in zgladil krivuljo na 2 takterju kot pri nekem chip tuningu al kaj? Tam si "sfabriciraj" svojo temo pa ustvari ta podvig, do takrat pa ne klati neumnosti in ne smeti teme. Moderator prosim zbriši ta efi chip tjunig.
Če bi dobro pogledal, bi videl da kit obstaja v 2 verzijah (plus ostali dodatki kot so 02 senzor za 4 strokerje itd).

Again, en razlog zakaj EFI sistem nebi bil smiseln. Čisto vsa industrija ima EFI sisteme že nwm koliko let, zakaj pa recimo en majhen tomos tega nebi bil zmožn. Hell, da je stvar izvedljiva tudi na komercialni ravni je dokaz recimo ditech sistem, ki ga je mela aprillia svoj čas na 50cc skuterjih (sr50 i believe).

Res je, da samo z "tuningom" einšrica nebo ogromnih gainov na nobeni mašini (z izjemo kakšnih detunanih turbo mašin) ampak neka razlika bi vseeno bila, že zaradi mnogo bolj natačnega fuelinga kot ga lahko dosežeš z karburatorjem. Pa seveda kompenzacija za razne razmere, katere karburator nebo dal sam od sebe.

Lahko pa si seveda z svojo negativnostjo zatiskaš uči in še naslednjo stoletje furaš karburatorje :)
"strokerje, again, hell, i believe, gainov, fuelinga..." Takole se zmenma. Odpri svojo temo, piši v slovenščini in "predelaj" tomosa na ta efi sistem. Ko se boš tega lotil boš hitro ugotovil zakaj smo in bomo s tomosi še nasljedne stoletje furali na vplinjače.
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Če bi spremljal temo, bi videl, da leti komentar predvsem na pretekle izkušnje, če je kdo to že počel.
Kaj okoli tega še ni za videt, samo negativnost, kako se _ne_ da. Povej tehnično nezmožnost, da prihodnji komentarji in projekti ne letijo več na ta topic.

Se pa strinjam, da smo že orng offtopic. Mod, forkaj :) 8-)
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Pa smo nazaj iz Hockenheima :)
V petek na 1. treningu sem na polovici kroga potegnil črto, saj je prijel bat zaradi premajhne zračnosti.
S Kržanom sva motor usposobila za 2. in 3. trening, kjer sem dosegel najboljši čas 2.04.424 in s tem 13. štartno mesto od 16ih.
Prvo dirko sem končal na 8. mestu z najboljšim krogom 2.03.780, drugo pa na 11. zaradi več težav z motorjem.
Najhitrejši krog v naši kategoriji je bil 1.53.425.

Skratka, super izkušnja :) So pa Nizozemski motorji res na visokem nivoju, prav tako vozniki.
Še enkrat hvala Žanu in Vidu za pomoč in družbo ;)
Priponke
61986994_10214049363177544_4269089868933496832_n.jpg
61863283_10217196564580319_721402880497549312_o.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori