DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Najprej hvala :)
Bloke sem izdeloval na Hartfordu MVP-10, programirano v SolidCamu.
Delavnih ur je bilo cca 55 (priprava stroja, izdelava vpenjalne priprave, frezanje). Čas ti poberejo ozki žepi na 120mm globine..

Na trening se odpravim parkrat na leto, dirke so mogoče 3, časa pa tako ni :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
cme
auspuh lager
Prispevkov: 14
Pridružen: Po Jul 29, 2019 2:40 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cme »

Lepo! Ga gledam 8ur ali več na dan... Mislim Hartforda MVP 10! Ni kaj res ste mojstri ! Še enkrat pohvala za mojstrski izdelek!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Grobnik 2019 je mimo :)
Oboje dežne kvalifikacije sem končal na 1. mestu z najboljšim časom 2.09.091.
Posnetek na linku: https://www.youtube.com/watch?v=AqPwuQsU4lA

Suhe kvalifikacije v torek zjutraj sem končal na 5. mestu s časom 2.03.xx. Že na koncu kvalifikacij je motor začel streljat, za kar sem sumil preveč odprt powerjet. Na žalost se je problem ponovil na obeh dirkah in sem končal brez uvrstitve. Na motorju smo zamenjali kar smo lahko oz. je bilo pri roki, a nam ni uspelo.

Še enkrat hvala Mahkotama in Peljhanu za pomoč in družbo, super je bilo :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Nabavljena nova ojnica in nov vžig; izdelava komplet nove napeljave, elektronski PJ, quickshifter, možnost prilagajanja mape glede na prestavo.. še to uredim, pa je GP končan za nekaj časa :)
Priponke
79267587_2501912830087406_8469091422224515072_n.jpg
79645965_1198996080305091_5388660492925403136_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Opaa, kje si pa dobil električno napeljavo, si sam izdeloval? :D
Izgleda že doteran kot za na GP!
APN4M 83'
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Vedno bolj sodobnejši dirkalnik :)
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Osnovno napeljavo sem kupil poleg vžiga, vso vezavo pa bom moral opraviti sam.
Začel sem z vezanjem nove napeljave za vodni črpalki, da bom med vožnjo lahko izbiral med eno ali obema hkrati.
Namen je bil sestaviti sodoben 50cc dirkalnik in mislim, da sem kar na dobri poti :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

kako imas pa reseno gorivo ?
vzigni sistem mas programabiln?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

hojnikb napisal/-a: Ne Dec 22, 2019 10:51 pm kako imas pa reseno gorivo ?
vzigni sistem mas programabiln?
100 oktanski bencin z dodanim octan boosterjem gre skozi Dellorto VHSH 30.
Vžig je programabilen, seveda.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

cerar napisal/-a: Po Dec 23, 2019 2:37 pm
hojnikb napisal/-a: Ne Dec 22, 2019 10:51 pm kako imas pa reseno gorivo ?
vzigni sistem mas programabiln?
100 oktanski bencin z dodanim octan boosterjem gre skozi Dellorto VHSH 30.
Vžig je programabilen, seveda.
Kater booster pa uporabljaš? V smeri kakšnih alkoholnih mešanic (E85 al pa več) si že kaj eksperimentiral?

Vem da sem že spraševal, ampak a regulacije teh dirk ne dopuščajo druga kot carburatorje ali je kakšen drug razlog, da se recimo ne gre v EFI smer ? Bi znal bit interesanten projekt, čeprav je potem vseskupaj dost bolj kompleksno in kakšno kilo težje...

Ker efi sistemov na 2 taktnežih praktično ne vidiš (sicer se to sedaj z euro4 normo spreminja, pa tudi aprillia je že v preteklosti to mela z ditech).
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Odgovori