Stran 1 od 13

DTT GP50

Objavljeno: Ne Sep 16, 2018 9:21 am
Napisal/-a cerar
Živjo!

Odločil sem se da v novi temi predstavim svoj trenutni projekt, izdelavo okvirja za 50cc cestni dirkalnik DTT GP50.

Januarja 2017 sem začel z 2D izrisom okvirja, kjer sem določil vse proporce za nadaljnje modeliranje.
1.png
Sledilo je 3D modeliranje vseh cevi, povezav, ojačitev... skratka virtualna sestavitev celotnega motorja.
2.jpg
Primerjava z Aprilio RSA125.
2-3.jpg
Septembra 2017 sem začel z varjenjem okvirja iz CrMo jekla. Za ta namen sem si izdelal varilno pripravo (JIG).
3.jpg
Decembra 2017 sta bila okvir in nihajka končana, manjkali so razni nosilčki itd..
4.jpg
4-5.jpg
Sledila je izdelava sedeža, ki nima kovinske podpore, ampak nosi sam sebe. Uporabil sem več plasti tkanine, karbona ter karbon-kevlarja. Zadek tehta cca 1500g. Laminiranje je potekalo ročno na stirodur model, ki sem ga po koncu laminiranja spraskal iz izdelka.
5.jpg
6.jpg
Za izdelavo rezervarja sem iz mediapana pofrezal kalupe, jih premazal z epoxyem, šprickitom in pobrusil da so bili primerni za uporabo.
7.jpg
8.jpg
Sledila je izdelava križev in stopalk iz 7075 aluminija, upasovanje felten, amortizacije..
9.jpg
10.jpg
11.jpg
11-12.jpg
Prva sestavitev aprila 2018, kjer sem postopoma dodajal različne komponente.
12.jpg
Konec maja 2018 je bil motor pripravljen na testno vožnjo.
13.jpg
Namesto izdelave svojega oklepa sem se raje odločil za nakup hondinega RS125 okelpa, potrebno je bilo kar nekaj prilagajanja, brušenja, prestavitev hladilnika... ampak je uspelo.
koncna.jpg
Suha masa celotnega motorja je cca 62,5kg, kar je nekoliko več od predvidenega. Z izdelavo novega rezervarja, uporabo titan osi in raznih malenkosti ciljam na okoli 61kg.

Zupančičeva slika z Marofa..
IMG_0082.JPG
Posnetek z Marofa
https://www.youtube.com/watch?v=r-7FScV ... e=youtu.be

Zadnja dyno meritev, izdelan je že nov izpuh za nekoliko višjo moč in obrate.
dyno.png
Skratka, motor se res pelje. Ni nobenega poplesavanja, zvijanja okvirja med hitrimi ovinki, zavore so res zavore. Zaradi višjega okvirja pa je tudi vožnja bolj prijetna.
Potrebno bo kar še nekaj treninga, da bom izkoristil potencial motorja..

Na koncu naj se zahvalim še PVLju za ogromno pomoči tako pri designu okvirja kot pri pripravi in optimizaciji agregata, res hvala :)
Hvala tudi Kvasu za pomoč pri varjenju nedostopnih delov in reševanju počenega bloka, ter Kržanu za ugodno dobavljenje ležaje :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Sep 16, 2018 11:31 am
Napisal/-a prlek
Poklon!! :D Zakaj pa se nisi odločil za okvir iz aluminija?

Neumesno: koliko vas je stala vožnja na marofu? Meni je ženska rekla, da je možno kupit samo celodnevno karto in stane 34€. Se je potrebno prej najavit?

Lp!

Re: DTT GP50

Objavljeno: Ne Sep 16, 2018 8:07 pm
Napisal/-a automatic_7
Bravo odličen izdelek :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Sep 17, 2018 2:25 pm
Napisal/-a Berty
Super razvijanje obratov in zvok :D Kako je narejen dušilec, kakšna slika na desni strani da se vidi auspuh? :)

Re: DTT GP50

Objavljeno: Po Sep 17, 2018 7:23 pm
Napisal/-a DaNiLo
Lep motorček, pohvale vreden projekt ;)

Re: DTT GP50

Objavljeno: To Sep 25, 2018 2:13 pm
Napisal/-a rokozimic
Dobro narejeno😃 se že veselimo naslednjih objav 😃

Re: DTT GP50

Objavljeno: Sr Sep 26, 2018 10:04 pm
Napisal/-a Dking
Nisam uspio do Grobnika, nadam se koje snimke...

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Nov 16, 2018 6:03 pm
Napisal/-a cerar
Priprave na sezono 2019> odprava edine večje napake celotnega projekta, Tomos bloka :D

Re: DTT GP50

Objavljeno: Pe Nov 16, 2018 8:31 pm
Napisal/-a DaNiLo
Torej, izdelal boš svoj blok z suho sklopko ?

Re: DTT GP50

Objavljeno: So Nov 17, 2018 7:45 am
Napisal/-a cerar
Izdelal bom svoj blok, zaenkrat s sklopko na glavni gredi.
Suha sklopka pride verjetno na vrsto drugo zimo. Bo pa blok tako zastavljen, da se zamenja samo pokrov sklopke in vmesna plošča.