DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Ulita in grobo obdelana prva cilindra 8-)
Priponke
115894652_607046580188882_7739678671950389501_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a borisk »

:shock: :shock:

to je narejeno po rexijevem sistemu? 3D print in potem lost wax ulivanje? zgleda zelo dobro. A nikasil boš sam delal ali gre kam drugam?

še en korak bljižje k slovenski RSA 50 :lol:

lp, Boris
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a borisk »

macula napisal/-a: Po Dec 03, 2018 9:34 pm To je ustaljena praksa pri dirkalnikih. Namesto ročno se ponavadi izvaja strojno. Postopek se imenuje isotropic superfinish. V vibracijski boben s keramičnimi kamenčki se potopi kose in pusti notri nekaj časa. Ven dobiš enakomerno (izraz isotropic) spolirane kose. Namen je ta, kot je rekel Cerar, da se zmanjša izgube v prenosih. Na Porscheju z 500KM se to pozna 40KM, ker ima več prenosov (menjalnik, 3x diff, glavna gred, homokinetike..), na kartu z 45KM pa je pridobitev do 1,5KM. Je pa postopek bolano drag, za AM6 primarne prenose stane okrog 150eur, za menjalnik z vsemi vilčkami in bobnom pa okrog 650eur. Že sama keramika z dovolj majhnimi koščki da prodrejo med zobe od zobnika je nekje 80eur na kg, s časom se obrablja in jo je potrebno zamenjati.
Upam da nisem preveč nasmetil ;)
aja glede tega, bolano drago je samo ker je lahko, mi smo v firmi ravnodobili takle vibracijki boben, princip je zelo enostaven, detajli pa so hudič, trenutno se še učimo :lol: pri nas uporabljamo to za razigljevanje drobnih kosov po laserskem razrezu, kar se zelo lepo obnese, je pa vse odvisno od vrste keramičnega medija, in polirne tekočine ki se jo doda v boben.
IMG_20200708_130528.jpg
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

borisk napisal/-a: Če Jul 23, 2020 5:59 am :shock: :shock:

to je narejeno po rexijevem sistemu? 3D print in potem lost wax ulivanje? zgleda zelo dobro. A nikasil boš sam delal ali gre kam drugam?

še en korak bljižje k slovenski RSA 50 :lol:

lp, Boris
Tole je ulil Roost (bolj poznan po izpuhih). 3D print, keramika, litje, nič voska.
Nikasil bo tudi on uredil.

Mislim, da bo tole kar eden boljših 50cc cilindrov, računam 22HP+ na kolesu z moto3 gumo.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Breznik Jr.
zobnik
Prispevkov: 215
Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Breznik Jr. »

Ker cilinder in glavo si imel na prvi vožnji s tem motorjem? Torej na strani 1 ker tega podatka nisem zasledil :? Drugače pa noro hud projekt, vsaka čast!

Lp klemen
TomosPower
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

KTM SX50 cilinder in doma porezkana kopija VHM glave.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Breznik Jr.
zobnik
Prispevkov: 215
Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Breznik Jr. »

cerar napisal/-a: Po Avg 03, 2020 3:07 pm KTM SX50 cilinder in doma porezkana kopija VHM glave.
Ok hvala
TomosPower
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Nekaj novega: nove ploščice za vpetje vzmeti pri sklopki ter ravno primarno ozobje.
Že pred nekaj meseci se je izboljšalo hlajenje original KTM cilindra, kar pa je tudi zadnji poseg na tem cilindru. V avgustu me tako čaka še zadnja dyno meritev in nastavitev elektronike, nato pa se bo KTM umaknil novemu cilindru :)

Pobarvala sta se tudi oklep in spr. blatnik, kateri je bil predelan za boljši zajem zraka in aerodinamiko.
Priponke
117343770_779394859474317_3222117567423089338_n.jpg
117265136_633719184227645_8566499071695156857_n.jpg
116559129_605097903703877_840892976831204010_n.jpg
117103528_3371241812941144_8037103488398346105_n.jpg
117390159_311742790237168_1959718387524104205_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 699
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Woo kaj ti delaš, aeroplan ali 50ccm za na Moto GP :D
Ful lepo izgleda zdaj ko je pobarvan malo bolj. Kako pa je z zvokom na ravnem ozobljenju, kaj tuli?
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

S kvalitetnejšo izdelavo mogoče pričakujem nekoliko boljše rezultate, kot so bili do sedaj :)
Hkrati pa je celoten motor dobra referenca za naprej, če bi se želel tudi poslovno vsaj malenkost usmeriti v moto šport.

Ravno ozobje ni nič glasnejše, nič tišje. Tudi razlike v moči ni.

Sem bil pa v četrtek s KTMom zadnjič na dyno mizi. Rezultat je bil najboljši do sedaj; 20.4HP, 10NM navora, širok vrh.. Upam, da bom to lahko pokazal konec septembra na Grobniku.
Dyno graf prilepil ob priliki.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori