DTT GP50

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
DaNiLo
cilinder
Prispevkov: 1095
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 8:56 pm
Kraj: Ptuj

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a DaNiLo »

Lepo si zrihtal sklopko, tudi sam sem naredil nekaj podobnega pred par leti, se obnese glede pritiska na lamele.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Super je s sklopko, ali bi to morda izdelal za apn? Mislim samo te pritiskače na fedre, namesto tistih plehnatih pokrovčkov od original?

Še to me zanima, kakšna je teža predležnega zobnika? Izgleda kot večji od APNjevega...
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Masa vztrajnika 424g, masa zobnika in pesta sklopke 129g.

Izdelava je možna, ampak bolj proti koncu leta oz. raje v začetku 2021.
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Posnetek s testa v Krškem prejšnji vikend.

https://www.youtube.com/watch?v=6Ib2uUqIQpQ
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a prlek »

Lepo poje. Proga in ob njej pa v obupnem stanju.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

V ovinek si ga kar nagnil, gre z moto 3 gumo na kakih 45 stopinj? :twisted:
Šalo na stran, kakšne brzine dosegaš v polnih nagibih? Verjetno se pa tudi vsi sprašujemo: Kok gre? Končna? :geek: :D
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Ni bil pretiran nagib, recimo 45°. Do roba gume je še slabih 10mm.
Na temle ovinku je bila hitrost cca 85km/h.
Na Grobniku, prvi levi ovinek 4. prestava, cca 120km/h, prvi dolgi desni ovinek 5. prestava cca 140km/h (hitrost med samim ovinkom malo nižja, 140 je recimo na izhodu).

Kok gre; preveč :) Končna je bila lani 150 km/h, to leto bi morala biti še malo višja z več moči in daljšim prenosom. Sploh pa mi končna hitrost ni bila nikoli pomemben podatek, sploh na krožnih dirkah.
Dobra primerjava je to, da imam jaz recimo 20km/h nižjo končno, pa imam čas kroga enak kot kak 50cc Classic motor (DM GP).
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

Opasno... za raztresčin seveda, če nebi mel pravih bremz. Super brzine, če bo možnost bi šel stabo da ga v živo vidim in slišim :D
APN4M 83'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a cerar »

Dyno graf zadnje najboljše meritve s KTM-om.
Priponke
GP-zadnja_najbolsa.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: DTT GP50

Odgovor Napisal/-a Berty »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
APN4M 83'
Odgovori