VinkoMobil

Predstavite nam svoj projekt
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Z bratom sva želela izdelati Tomosov moped, s katerim bi se lahko udeležila več različnih tekmovanj. Zato sva se odločila, da izdelava "cros-supermoto" moped na osnovi avtomatikovega agregata in okvirja, ki bi ustrezal pravilniku za vstrajnostne moped dirke, mopedrenen-u in Hrvaškim dirkam.

Za začetek sva kupila slabše ohranjenega kompletnega a35 avtomatika in zraven še gol avtomatik okvir na keterem je pisalo Vinkomobil, iz koder izhaja ime teme. :) Naj več povejo slike.
Moped ob nakupu
Moped ob nakupu
Lotila sva se predelave ogrodja; ojačitev nosilca agregata, ojačitev vpetja prednjih vilic in povezava ogrodja z cevema.....sledila je še izdelava zadnje nihajne vilice in nove bron puše, z namenom da bi dosegla približek cross ciklistike. :)
Bron puši
Bron puši
Nihajna vilica v izdelavi
Nihajna vilica v izdelavi
Ojačitev vpetja prednjih vilic
Ojačitev vpetja prednjih vilic
rsz_photo_3_1.jpg
Prednje downhill vilice Marzocchi bomber in zadnji mortizer Marzocchi (BT), katere je čakala popolna obnova. :shock: Zadnji mortizer ima tri možne pozicije vpetja za cestno in kros vožnjo(po trdoti in višini).
rsz_20161128_204355.jpg
Krmilo je predelano E90.
rsz_20170204_135752.jpg
Želja je bila po Al cilindru, zato sva a 35 agregat opustila in kupila a55 mašino, kasne je pa še cilinder z glavo. Odločila sva se za izdelavo lamelnega ventila z VForce lamelo. Ker pa je po pravilniku vstranostnih dirk 12mm premer difuzorja uplinjača, sva izbrala uplinjač Dellorto 14/12. :)
rsz_20170429_113843.jpg
Glava na uložek
Glava na uložek
Usisni kanal zalit s svincem
Usisni kanal zalit s svincem
Bat je originalen fi38mm Vertex, ki se je zelo dobro izkazal. Gred pa je original z preprešano CKR ojnico, ki pa žal nimam slike.
Inox ohišje lamele
Inox ohišje lamele
Zaradi boosta je bilo potrebno prestaviti zgornji vijak, dele kamor pa je privijačeno ohišje lamele je bilo potrebno povariti, to bi se zahvalil uporabniku @KVAS.
Speskan karter
Speskan karter
rsz_20170429_114334.jpg
1.sklopka je predelana kitajska KTM. V izdelavi je tudi nova sklopka prve prestave, ki bo identična drugi.
Kopija KTM s predelano sredico in SF oblogo
Kopija KTM s predelano sredico in SF oblogo
Struženje košare
Struženje košare
2.sklopka pa lasntne konstrukcije
rsz_photo_4_2.jpg
rsz_image_4.jpg
Izpuh sva speljala navzgor, da ni tako na udaru če se kdo zaleti vate (na vstrajnostnih dirkah) :| . Izdelan je po PVL-ih merah.
Varjenje kolobarjev
Varjenje kolobarjev
rsz_image_9.jpg
Da sva motor olepšala sva dodala pit bike plastike in sedež. Pri nastavljanju sklopk je blo nerejenih veliko testov predno ju je uspelo nastavit, saj je pri avtomatiku sklopka velikega pomena. ;) Se je pa sklopka 2 prestave zelo dobro izkazala....veliko kombinacij nstavitve.
Prvi vžig
Prvi vžig
Za kros zložljive stopalke bi se zahvalil donatorju @žankržan-u. :) Motor pride pobarvan, ko se bodo popravile pomankljivosti, ki so se pokazale skozi leto. :)
rsz_image_11.jpg
Lp. Miha
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a prlek »

Malo si narobe napisal, gor si dal a55 mašino :) super avtomatik in odličen izbor a55 cilindra, ker je masiven in lahko dolgo zdrži. Samo nevem zakaj pa si dal gor gladke gume? Mislim, da bi ti enduro bolj v poštev prišle. Če hočeš imam ene 16 colske, ki nevem kam z njimi.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a macula »

Odlična zasnova, sem sprobal zadevo, je motor kar poskočen. :D
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Ja pomota hvala za popravek. :) Enduro gumi že imam.

Letošnje poletje sva se udeležila 4ih dirk.

Prva dirka je bila 4 urna vstrajnostna v Šempetru, ki pa je nismo zaključili, ker smo imeli več težav: puščanje olja, odlomil se je dušilec izpuha in nazadnje je počil zvar sredice KTM sklopke, ker je ta zelo slabo varljiva. :cry:
Boksi vŠempetru
Boksi vŠempetru
VN Šempeter
VN Šempeter
Druga dirka je bila 9.Rama TEH Virovitica, kjer je bilo veliko proste vožnje, druženja in dve dirki, ki sem ju zakjučil skupno z 4. mestom v Open klasi. Škoda je da moped zaradi lamelnega usisa avtomacko pade v Open klaso, čeprav je 49ccm in 12 uplinjač.
Prosta vožnja v Virovitici
Prosta vožnja v Virovitici
Tretja dirka je bila 3 urna vstrajnostna dirka v Ivančni, kjer k sreči nismo imeli večjih težav. :) Ekipno smo dosegli odlično 2. mesto.
VN Ivančna
VN Ivančna
Četrta dirka na katero je bilo največ priprav je bil vstrajnostni 4uri mopedrennen v Avstriji. Večjih težav k sreči ni bilo razen enkrat je padla dol veriga, kjer sva zgubila nekaj krogov. V mofa klasi sva dosegla 3. mesto. Kondicijsko pa zelo naporna dirka. :)
22449640_1467828633266110_2748895780873615304_n.jpg
rsz_20171014_155610.jpg
Prelomnica
Prelomnica
Lp. Miha
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a Berty »

Sem videl motorček ko sem šel po kapo, lepo narejen izpuh in amortizerji :D
Pohvalno!
APN4M 83'
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Dober projekt, pohvalno! 8-)
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a matijag »

Lepo... Eno vprašenje? Ima sklopka lastne konstrukcije (ne tista KTM) vzmet z obeh strani? Ni to premočno, ali je toliko težja, da jo vseeno razpre?
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Zdravo,
sklopka je zasnovana tako da daš gor dve originalne vzmeti, potem jih pa poljubno krajšaš. Midva kombinirava še z tršimi vzmetmi, ki so od starejših husqarna motornih žag. Tako lahko sklopko nastaviš da motor prestavi na 6500 do 10000 rpm.

Najin moped ima območje moči od 6700-10500 rpm, za take obrate originalne sklopke ni mogoče nastaviti, že zaradi prevelike teže (špiater ima 2x višjo gostoto od aluminija) in premajhne trdnosti (špiater ima slabe mehanske lastnosti, uporablja se pretežno zaradi dobre livnosti)

@matijag@ Če pogledaš formulo za centrifugalno silo, se centrifugalna sila glede na obodno hitrost spreminja z kvadratom. To pomeni da za dvakrat večje obrate pri speljevanju rabiš 4 x večjo silo prednapetja v vzmeti. Zato sva naredila približno za 1/2 lažjo sklopko in podvojila vzmeti in s tem ciljala na 2x višje obrate pri speljevanju, kar se je v praksi tudi pokazalo.

LP, Gašper
matijag
vplinjač
Prispevkov: 341
Pridružen: Sr Maj 15, 2013 3:49 pm

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a matijag »

Vsaka čast! Hvala za razlago! :D
Mitjaberta
batzajla
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr Jan 13, 2016 2:38 pm

Re: VinkoMobil

Odgovor Napisal/-a Mitjaberta »

super narejeno me pa zanima kako maš narejena vozila za verigo predvsem na zgornjem delu vilic :D
Odgovori