APN 6 Dmp

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a prlek »

zankrzan napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Če se ne motim so to valjčni ležaji, ki držijo v nedogled in so neprimerljivo bolši. En komad ležaja je 20€.
sasosvajger
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a sasosvajger »

Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a koroman »

kakšna je cena teh ležajev?
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
sasosvajger
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a sasosvajger »

Točne cene nevem ker sem jih po vezah dobil mislim pa da okol 20€ komad
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

sasosvajger napisal/-a:Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
Ne gre za to koliko obratov prenese, gre za to, da se glavna gred med delovanjem zvija in zaradi tega je potrebna večja zračnost.
sasosvajger
batzajla
Prispevkov: 42
Pridružen: Po Sep 23, 2013 6:31 pm

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a sasosvajger »

Tega nisem vedel, zunanji del ležaja in valčki so c3 razen sredinskega dela
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.
LP
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: APN 6 Dmp

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

lojze-si napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.
LP
Bo držalo ja, NJ ima rob, NU ga pa nima.
Odgovori