APN 6-Laika

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

Zdravo!

Ker me od nekdaj zanimajo Tomosovi 2 taktni motorji in friziranje sem se odločil, da bi si tudi sam naredil eno raketo. Ker sem laik v teh vodah sem tudi svoj projekt tako poimenoval. Ker se je ponudila priložnost, da sem dobil eno APN6 za smešno ceno sem se odločil, da je to ta trenutek, da bi poskusil s friziranjem. Največji problem je ta, da sem laik na področju strojništva saj sem sam študent gradbeništva, zato bi mi vsak nasvet in pomoč prav prišla. Moj cilj je, da bi moped šel realnih 70-80 km/h. Za prvi poskus friziranja sem se odločil, da bi tuning naredil na klasični apn mašini. Kae se tuninga tiče sem imel v mislih, podložit cilinder in ga z vrha znižati (koliko podložit in koliko postružit?), znižat glavo in naredit squish oziroma ali je bolje vzeti glavo od T-14 ki ima v osnovi že manjši kompresijski prostor?, potem sem imel v mislih lajšanje vztrajnika (da/ne?), imam namen povečati fi cilindra na 42mm, da bi veljaja tista teorija o vrtini cilindra in pa hodu bata, ter glavna stvar kako pravilno napilti kanale ter na koncu pride še izpuh narejen po merah, poleg tega me še zanima kako velik ferg nucam? Ker sem opazil, da so vilce zaribane me sedaj zanima kaj je bolje vzeti celoten komplet vilic in felg od e90 ali od BT-ja. Sam se bolj nagibam k e90 ker, so mi vizualno bolj všeč. Ena slika mopeda pred začetkom ''operacije''.

Slika
olol
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Če Jul 14, 2016 7:44 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a olol »

Ja glavo spil max. 1.5mm pa poglej ce se sreca bat s svecko. Kuk podlozis je pa odvisno od tega kuk zbrisis
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a Berty »

Glede honanja na fi42 bi ti svetoval da raje manj če je to mogoče (če ni zariban). Jaz imam fi40 s piljenimi pa dosegam do 80 km/h s 5. prestavo in prenosi 14:31, res pa da rabi čas razvit.
Če si laik potem piljenje kanalov pusti nekomu, ki je to že počel, prvih par cilindrov boš uničil oz. mogoče približno dobro napili, če jih še nisi.
Fergazar bo pravi tiste veličine, na katero bo piljen vsisni kanal, najbolje enak s čim krajšim kolenom in s čim manj robovi v kolenu (zaobljen).

Glede vilc nemorem svetovati, se pa ponavadi ceneje dobi BTjeve kot E90... Lahko pa razstaviš te, ki so zaribane in jih poskusiš popraviti.
APN4M 83'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Berty napisal/-a:Glede honanja na fi42 bi ti svetoval da raje manj če je to mogoče (če ni zariban). Jaz imam fi40 s piljenimi pa dosegam do 80 km/h s 5. prestavo in prenosi 14:31, res pa da rabi čas razvit.
Če si laik potem piljenje kanalov pusti nekomu, ki je to že počel, prvih par cilindrov boš uničil oz. mogoče približno dobro napili, če jih še nisi.
Fergazar bo pravi tiste veličine, na katero bo piljen vsisni kanal, najbolje enak s čim krajšim kolenom in s čim manj robovi v kolenu (zaobljen).

Glede vilc nemorem svetovati, se pa ponavadi ceneje dobi BTjeve kot E90... Lahko pa razstaviš te, ki so zaribane in jih poskusiš popraviti.
Glede cilindra jaz svetujem da probaš lamo z vrtino 43mm, v primeru da te zanima kako se bo moped obnesel s kvadratno konfiguracijo. Kar se tiče kolena je ''čim krajša'' izvedba nepravilna. Mopedu, ki ne dosega neki ekstremnih obratov sigurno bolj paše daljše koleno kot neko kratko. Tukaj nastopi pojem resonanca sesanja.
Uporabniški avatar
lumpi_95
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Če Jul 14, 2016 9:18 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a lumpi_95 »

Lejte fantje jst bi naprej poskusil s takim cilindrom, ki ga ni škoda, ker se mi zdi, da je brez veze uničevat lamo cilinder za začetniške poskuse. Danes sem malo gledal cilinder od mopeda pa me sedaj zanima kako pretočne pilit, ker sploh ne vem kako noter spravt biax, s klasičnimi nastavki. Sedaj me zanima ali moram dokupit kakšen poseben biax, kakor je na forumu omejnen da so podobni takim kakor jih zobarji uporabljajo ali je kakšen drugačen? Sedaj me pa še zanima kakšen frgazar kupit. Ali naj je to dellorto 18 ali dellorto 21, ker jaz sploh ne vem na podlagi česa se določi približna velikost ferga. Ali je to mogoče povezano s kubikažo ali je kakšna drugačna povezava?
olol
batzajla
Prispevkov: 29
Pridružen: Če Jul 14, 2016 7:44 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a olol »

Berty
glava cilindra
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a Berty »

KVAS napisal/-a: [...] Tukaj nastopi pojem resonanca sesanja.
Tukaj nastopi njegova laičnost, do tam bo še prišel :) Malo po malo osnovnih znanj, vsekakor si poglej linka ki jih je objavil olol, razložita večino začetnih vprašanj. ;)
APN4M 83'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Berty napisal/-a:
KVAS napisal/-a: [...] Tukaj nastopi pojem resonanca sesanja.
Tukaj nastopi njegova laičnost, do tam bo še prišel :) Malo po malo osnovnih znanj, vsekakor si poglej linka ki jih je objavil olol, razložita večino začetnih vprašanj. ;)
Po izjavah, ki jih ti daješ na tem forumu si očitno tudi ti laik, glede na druge forume bolj specialne forume smo pa itak skoraj vsi amaterji.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a Berty »

Nevem kaj je spet narobe z mojimi izjavami, je pa res da je samo ene par pravih mojstrov na tem forumu. :D

Za piljenje pretočnih se dobi 90° nastavke za biax, podobno kot majo zobarji ja, samo nevem kje pa bi se dobili. Pobrskaj po www. :?:
Za začetek je vsekakor bolje poskusiti s cilindrom, ki ga ni škoda :)
APN4M 83'
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: APN 6-Laika

Odgovor Napisal/-a macula »

Ker daješ informacije, pa še sam ne veš točno.
in zakaj bi moral prvi cilinder biti tak ki ga ni škoda? Moj drugi cilinder ki sem ga pilil, je bil mondo od moje D6, pa ima tistih 12 konjev brez da bi kaj spreminjal. Samo malo moraš pomislit, malo se podpret s teorijo, pa kakšno stvar ki jo slišiš vzet z rezervo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori