Tomos apn CTXpower

Predstavite nam svoj projekt
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Tomos apn CTXpower

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Zdravo!
Naj se najprej predstavim. Sem Gašper Mahkota in prihajam iz Vira pri Domžalah. Obiskujem 4.letnik srednje strojne šole (Aškerčeva) v Lj. Imam pa še eno leto mlajšega brata, s katerim vedno skupaj kaj ustvarjava. :D

Zdaj pa glede mopeda.
Lansko leto sem od sošolca kupu CTX mašino, ki je bila bolj slabo ohranjena. (ležaji vsi čist zanič, notri je bila napačna piramida, sklopka je bila zavarjena, SE luknja v ojnici je bila razjedena, M10 navoji na cly za izpuh prišravfat,cly ima en mal globji ris in bil je zelo grdo piljen, v glavi pa je bil en slabo narejen vložek) Zato sem se lotol obnove.
Bron pušo v ojnici mi je naredil sošolec @cerar, brat pa se je ukvarjal z poliranjem:
Slika
Menjan je bil BE ležaj, gred pa mi je sprešal in scenriral "vaški"mojster Kokalj. Ojnica je bila pri BE zabrušena zaradi boljšega mazanja:
Slika
Slika
Nato sem skoraj celo zimo "friziral" cly.
Slika

Slika
Z tekočo kovino sem Al21 sem popravil napake na pretočnih, ki jih je naredil moj predhodnik :? Po nasvetu prijatelja @KVAS-a sem delal tako, da sem povrhu, kjer cly seda na blok nalepil selotejp in z palčko spravil tekočo kovino do selotejpa, in tako ni bilo treba nič drejati da bi pravnal cly.
Slika
Mislim da je razlika očitna. edit:tisto luknjico na levem pretočnem sem naknadno popravil.
Slika
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
Sledila je CNC obdelava glave: hvala cerarju :)
Slika
Novi ležaji v blokih:
Slika Za glavno gred sem dal ležaje z poliamidno kletko (6203 TN9 C3). Nekatere ležaje je bilo potrebno tudi zalepiti zaradi slabih ležišč v blokih.
Jeseni sem od sošolca sem dubu apn6 geštel brez mašine, kar je bilo direkt za probat CTX mašinco :D Za lažje "dihanje" sem mu privoščil Dellorto PHBH 28, izpuh pa sem naredil bolj za probo iz enga homoeta P6, ker so mi plašči za njega ostal in je bilo treba sam krivino nanovo naredit. Izpuh je bil bol namenjen temu, da mal vidim kakšna je temperatura izpušnih plinov in na katerih obratih deluje izpuh. Vari sem ga z inverterjem znamke Kempi z TIG postopkom, pločevina je železo 0.8mm, zaščitni plin pa Argon. Elekrtka je 6V17W od frčija 1.2-1.3mm predužiga.

Slika
koleno za ferg je iz inox cevi, koleno je bilo potem skrajšano:
Slika
izpuh je še brez stingerja in nosilca: Ampak moped začuda vseeno leti :lol: he he
Slika
Kmalu sem se odločil za izdelavo novega izpuha, ki mi ga je s pomočjo @PVL-a uspelo narediti:
Slika
Ko sem slišal, bo v Komendi scooter dayoff, sva se z bratom odločila, da ga malo polepšava, zato sva ga s sprejem prebarvala na rdečo in je na koncu kar dobro izpadlo:
Slika
Slika
s cerarjem na štartu:
Slika
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2AySCRl6c
Po meetingu se mi je omajal železan vložek z navojem v glavi, zato mi je @cerar na CNC frezalno-vrtalni stroj naredil nov vložek z malo spremenjenim sqishom in kompresijo.(hvala vid-u), za piko na i sva z bratom kupila novo PVL elektriko :D
Slika
Slika
PVL
Slika
Pred meetingom sem preventivno snel cilinder da sem pogledal kako drži tekoča kovina na pretočnih, in sem ujel še ravno pravi čas, ker je Al21 že začel odstopati, zato sem ga odstranil, tako da od takrat še vedno nimam lepo speljane pretočne. Narediti bi moral sidrišča/mrtvi kot na steni kanala, potem bi pa verjetno držalo, ampak jaz imam še vedno strah pred to tekočo kovino, tako da je verjetno sploh nikoli ne bo.
Po meetingu mi je pa menjelik zašteku, ker je polomilo jezičke na lamelah in se je eden zataknil pri gredi kjer je prestavna ročica, zato sem lahko samo še gor prestavlu toliko, da sem se do doma pripeljal.

Nanovo skupaj zložena in še malo bolje podložena mašina, nov vložek za glavo in prva proba PVLa:
Slika
BT balanca s katero ima moped boljše vozne lastnosti in kasneje še E90 zadnji amortizerji:
Slika
En malo slabši posnetek kako se pelje:
http://www.youtube.com/watch?v=NN1tbYhdV-E&feature=plcp
Še ena slikca kakšen je trenutno:
Slika

Zdej pa prašite, če vas kej zanima, pa če sem kej puzabu napisat.

Lp, Gašper&Miha
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a triac »

Odličen projekt, obenem pa še konkurenca! :o

Lp, Matija
Uporabniški avatar
tomosak
specjalka
Prispevkov: 3005
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 9:55 pm

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a tomosak »

ufff res prava konkurenca ja :D sam zanima me če polirana ojnca kej boljša od navadne? al je to sm tk da se svet spoliran? :)
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)

Janim8 počivaj v miru!
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Odlično je vse skupaj, sem videl v živo takrat na Scoot day-off 2012. Si v Komendi mogoče kej biu na merilni mizi?
https://t.me/pump_upp
danijel_16
zobnik
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 11:36 pm
Kraj: Ptuj - Haloze

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a danijel_16 »

kaj pa končna hitrost tiste predelave na drugem posnetku? :) drugače pa super projekt :P
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

tomosak napisal/-a:ufff res prava konkurenca ja :D sam zanima me če polirana ojnca kej boljša od navadne? al je to sm tk da se svet spoliran? :)
To je original ojnica od CTXa, spolirana je bolj kot ne zato da se vidi, da se je tut neki na ojnici delal :D Imam pa še eno gred doma z PROX ojnico od yz85, ki je scentrirana tako da pride ta enkrat noter.
denso26 napisal/-a: Si v Komendi mogoče kej biu na merilni mizi?
Na merilno mizo nisem šel, ker sem imel ene obveznosti in se mi je mudilo domov. Mi je pa kr mal žal, ker nisem mogu probat :(
danijel_16 napisal/-a:kaj pa končna hitrost tiste predelave na drugem posnetku? :) drugače pa super projekt :P
Na posnetku gre 1.-30km/h , 2.-50km/h , 3.-72km/h , 4.-92km/h , s 5. nisem nikoli preveč probaval tiščat ampak do 10.2krpm je šla komot, kar znaša 107km/h. Drugače pa motor vleče tja do 10.5krpm. Hitrosti nikoli nisem meril, ampak so vse hitrosti izračunane iz obratov na gl.gredi in prestavnega razmerja. Obratomer imam tist ta rumen(vidi se na zadnji sliki) .Prenosi so bili pa 14-34 ,gume veeruber 18X2.5
Uporabniški avatar
marko443
vplinjač
Prispevkov: 494
Pridružen: Ne Maj 15, 2011 6:13 pm
Kraj: Ribnica

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a marko443 »

zelo lepo uštimana mašinca :D
janim8 počivaj v miru !
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?

hvala in LP
akasa
vplinjač
Prispevkov: 444
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 4:59 pm
Kraj: bliz krškega

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a akasa »

tomosjakarac napisal/-a:zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?

hvala in LP

Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166


ker pač eni neznate brat ;)
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos apn6 CTXpower

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

akasa napisal/-a:
tomosjakarac napisal/-a:zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?

hvala in LP

Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166


ker pač eni neznate brat ;)
pa sem dvakrat preletel skozi pa sem spregledal :roll: drugače pa hvala
Odgovori