Stran 2 od 2

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: To Jun 20, 2017 2:03 pm
Napisal/-a tomostuner
čene pa daljše puše (spacerji) med vzmetjo za vrhom teleskopa, je pa mal krajši hod potem

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: Če Jun 22, 2017 10:21 am
Napisal/-a Pich
Po mojem mnenju so oslabele vzmeti. Težko bi rekel, da se vilice posedajo zaradi česa drugega. Če je dovolj predpisanega olja in če vse tesni, tako kot je treba, potem ne vidim veliko drugih možnosti.

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: Če Jun 22, 2017 8:08 pm
Napisal/-a zankrzan
Pich napisal/-a:Po mojem mnenju so oslabele vzmeti. Težko bi rekel, da se vilice posedajo zaradi česa drugega. Če je dovolj predpisanega olja in če vse tesni, tako kot je treba, potem ne vidim veliko drugih možnosti.
Veliko vlogo igra teža voznika. Nekje sem zasledil da so japonski motocikli oz. njigova amortizacija prilagojena za osebo težko okrog 70kg...

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: Če Jun 22, 2017 8:10 pm
Napisal/-a ro-bi
Jaz jih imam malo več, 85

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: Pe Jun 23, 2017 10:26 am
Napisal/-a franc
To se še nebi smelo poznati. Bolj se verjetno pozna letnik motorja. Servis vzmetenja naj bi delal nekje na 4 leta (oz, ko začutiš spremembo) . Običajno zadostuje menjava olja in semeringov (in ko imaš že vse razkopano se splača zamenjati še vzmeti (če so mogoče prešibke/pretrde) malo "poGOOGLAJ" za tvoj model, če je kaj pripomb na netu) .
lp

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: Pe Jun 23, 2017 10:48 am
Napisal/-a ro-bi
Pred 20 leti sem imel enak motor, tedaj kupil novega in se je enako posedal.
Na tem so bili menjani semeringi in olje.

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: So Jun 24, 2017 8:20 am
Napisal/-a zankrzan
Potem boš moral res razmisliti o trših vzmeteh...

Re: kawasaki el-252

Objavljeno: So Jun 24, 2017 8:29 am
Napisal/-a Pich
zankrzan napisal/-a:
Pich napisal/-a:Po mojem mnenju so oslabele vzmeti. Težko bi rekel, da se vilice posedajo zaradi česa drugega. Če je dovolj predpisanega olja in če vse tesni, tako kot je treba, potem ne vidim veliko drugih možnosti.
Veliko vlogo igra teža voznika. Nekje sem zasledil da so japonski motocikli oz. njigova amortizacija prilagojena za osebo težko okrog 70kg...
Jaz tudi imam, čez 70 kg, pa se mi na fazerju ne posedajo vzmeti, tudi, ko je motor obložen s kufri in ženo na zadnjem sedežu. To se enostavno ne bi smelo dogajati, dokler skupna teža ne presega dovoljene omejitve.