Moji motorji

Predstavite nam vašo kobilo (125cc +)
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Prvi motor(scooter)sem dobil 1986-Lambretta LI 150 letnik 1960 (še vedno v garaži,ker me spominja na lepa leta)
Slika

Uploaded with ImageShack.us

Naslednji je bil Laverda 500 nabavljena 1989 ,še vedno vgaraži,ker je to moj najljubši motor,neglede na to da je letnik 1979 ima 4 ventile na valj,6 prestav,elektronski vžig,zavore Brembo(3X),Marzocchi,...izdelanih je bilo 3700 primerkov,zato sem lani kupil še eno,ki ni v rožnetem stanju,samo naj bo kar doma:)
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Naslednja nabava je bil nov Royal Enfield 500 bullet ES (2006-prodan 2009),krasen romantičen motor a za moj okus prelen,...žena ga je imela rada a kljub temu sem ga prodal gospodu ki si ga je zelo želel.
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Royal Enfielda je nasledil Suzuki GSX 1200 inazuma,letnik 2001.Ta moped :D ,bo ostal tudi doma,ker je v bistvu zverina v pohlevnem retro izgledu,ciklistika Showa gold in Brembo (odlično opravljata svojo nalogo),agregat vleče kot se spodobi,skratka vse je OK.
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Žal je stanje v naši ljubi državi tako,da ne vem če bom lahko nabavil še kakšen motor,čeprav želja obstaja in to je MV Augusta 910 R Brutale in to bo moj zadni motor.Krivec za to je g.Jani ki mi je zaupal svojo Brutale za eno testno vožnjo in takoj sem vedel,da je to motor ki je narejen za mene.
Uporabniški avatar
maxbond1995
glava cilindra
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Re: Moji motoji

Odgovor Napisal/-a maxbond1995 »

Super zbirka! ;)
Lp, Maks
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motoji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Hvala,z leti se nabere,sedaj pa samo še tega pa neham.
Slika

Uploaded with ImageShack.us
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

Sry ampak ta motor mi izgleda kot ena pokveka, poleg tega je Italianski. Jaz imam že prirojen odpor do italianskega sranja. Če hočeš brutalen motor na katerem nisi v prisilni drži potem raje glej FZ1, vsaj izgleda normalno in njegova uporabnost je dosti širša od tega Laškega sranja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a filius »

Pich napisal/-a:Jaz imam že prirojen odpor do italianskega sranja
+1 ;)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

Pich napisal/-a:Sry ampak ta motor mi izgleda kot ena pokveka, poleg tega je Italianski. Jaz imam že prirojen odpor do italianskega sranja. Če hočeš brutalen motor na katerem nisi v prisilni drži potem raje glej FZ1, vsaj izgleda normalno in njegova uporabnost je dosti širša od tega Laškega sranja.
Hvala za mnenje,a žal me nisi prepričal,glede FZ1,ki je sicer zelo močan in vodljiv motor.Na Fz1,ki sem jo vozil je bil montiran Arapovič,ki je še povečal že tako močan motor in sem bil navdušen,ciklistika in zavore parav tako odlično.Motita me dve stvari na FZ1,krmilo,je za mene malenkost preširoko glede na pozicijo sedeža kar se sicer od doma do bifeja še ne občuti (se moraš peljati malo dlje),druga stvar je težava z ventili.Previ dve leti proizvodnje FZ1 so imele serijsko napako,kar za japonce sicer ni značilno a žal so se japončki ušteli pri izbiri materijala za ventile,zaradi česar rado odtrga ventil in pade v cilinder,kaj sledi ti je jasno.
MV Augusta-Brutale,je pač tehnična umetnina,maloserijska proizvodnja,dizajnersko po mnenju strokovnjakov brez konkurence...jaz sem Brutale doživel kot vrhunski motocikel na katerem se odlično počutim in kakšnih prisiljenih položajev nisem čutil (mogoče si mislil na model F4).Za mojo velikost (170 cm),je ta motor narejen po moji meri,stopalke sedež in krmilo nebi spreminjal ker je odlično.Zavore Brembo odlično opravljalo svojo funcijo,ciklistika odlična,motor se ne upira željam voznika in se pelješ kot v sanjah.Očitno so "makaronarji" naedili odlično zamerje med močjo agregata,težao motorja in ostalimi dejavniki ,ki uplivajo na vozne lastnosti.Edina težava modela Brutaje,je prva serija 750 kubičnih motorjev katerim so rade pokale glave motorjev (baje med izpušnima ventiloma),jaz imam pač namen kupiti 910 ali 1089 model.
Motorjev,ki jih nisem vozil vsaj 20 km ne upam kritizirti,sploh pa ne na podlagi tega,gdo je motor naredil pa čeprav so to italjani,ki jih ti očitno ne maraš,obstaja pa sigurno razlog tudi za to.Vesel sem,da mi ti ne kupuješ motorjev in si motorje kupujem sam zato ni potrebe,da se z tem obremenjuješ.Če pa danes zvečer zadanem na Loto,pa kupim eno Brutale še tebi,kar tako,da bova lahko komentirala iz prve roke. :D
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Pich »

Se ne obremenjujem s tem, kaj ti kupuješ, te pa opozarjam na makaronarsko tehniko in predvsem na njihovo šparovnost na nepravih stvareh.
FZ1 uporablja že dodobra preizkušeno mašino R1 in ventili pri tej mašini prav gotovo ne pokajo. Široka belanca pa ja nudi, sploh na dolge fure več udobja kot ozka, ne vem od kje ti ideja, da bolj trpiš s širšo belanco, prej obratno. No pa če je to edini problem, se jo lahko tudi zamenja. Bolj se mi zdi, da bi ti rad to Avgusto, ker jo pač nima vsak, imaš pač poseben okus za motorje :D
Kaj zdaj z lotom :D ?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
trebor
kriva felna
Prispevkov: 67
Pridružen: Po Okt 31, 2011 8:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a trebor »

@Pich, na FZ-jkah letnika 06 in 07, če se ne motim, so res radi šli ventili. Kolega jo je imel in je pri 80000 km preventivno zamenjal ventile, potem pa je z njo naredil še 40000 km. Motor je nato prodal, vendar še vedno dela bp, ker tudi novi lastnik ni na motosvetovem forumu nič pojamral, da bi imel kakšne težave :D .
@Laura, oprosti, ker ti smetim po temi s tem prispevkom :oops: , ti pa vseeno zavidam na konjenici, ki jo imaš v garaži. Jaz imam trenutno samo R1, in Thunder ace, ki je trenutno nevozna (karambol) :evil: , bi pa tudi jaz rad povečal vozni park, samo je "špaga" prekratka hehe.


LP Robert
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a golnar »

mislim da bi marsikdo izmed nas rad imel malo večji vozni park kot ga sicer ima, pa tudi ce ni vec placa v garazi, bi imel se tistega enega.... :)
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Laura 69
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr Nov 24, 2010 8:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Moji motorji

Odgovor Napisal/-a Laura 69 »

trebor napisal/-a:@Pich, na FZ-jkah letnika 06 in 07, če se ne motim, so res radi šli ventili. Kolega jo je imel in je pri 80000 km preventivno zamenjal ventile, potem pa je z njo naredil še 40000 km. Motor je nato prodal, vendar še vedno dela bp, ker tudi novi lastnik ni na motosvetovem forumu nič pojamral, da bi imel kakšne težave :D .
@Laura, oprosti, ker ti smetim po temi s tem prispevkom :oops: , ti pa vseeno zavidam na konjenici, ki jo imaš v garaži. Jaz imam trenutno samo R1, in Thunder ace, ki je trenutno nevozna (karambol) :evil: , bi pa tudi jaz rad povečal vozni park, samo je "špaga" prekratka hehe.


LP Robert
Živjo
Ja tale zadeva z Fz 1 me je presenetila,sodelavec je šel iz FZ-6 na FZ-1 takoj ko se jih je dalo dobiti (mislim,da je bila njegova iz prve pošiljke).Res,da možak dela kar dosti kilometrov,nikakor pa ni eden od tistih,ki bi motor pred bifejom nabijal v blokado,.. itd.Večkrat se ob petkih po službi odpeljeva čez Rakitno v Žimarice na porcijo "pujčeka",nakar se je zgodilo tisto z ventilom in to teden dni po izteku garancije.Ker so bili v knjižici vsi štemplji uradnega seviserja ni bilo težav in Deltatim je takoj potrdil da je zadeva kot da je v garancilji.Motor je spet predel kot da je nov,nakar se naslednje leto zadeva ponovi da drugem cilindru.Tokrat je Yamaha že obvestija vse prodajalce in serviserje ,da je to serijska napaka in da neglede na letnik motorja menjajo vse ventile in sanirajo nastalo škodo.Pač se zgodi tudi japoncem,a zadevo brez sramu priznajo in se potrudujo,da je njihov kupec zadovoljen.Pohvala Yamahi :D
Konjenica se ti zahvaljuje za pohvalo in vrača pohvalo tvoji konjenici. :D Ta zastrupitev z motorji je neozdravljiva in točno vem kako zgleda želja še po enem motorju in zraven sam sebi lažem,da je zadnji.
Upam da z Tunder ace nisi doživel kaj hujšega,zdravje je na prvem mestu,motor se bo pa že nekako poštimal (Lampetov Jure tudi deltabox-e poravna),medtem ti bo pa poosebljena zloba R1večkrat delala družbo :D .Ja tale "prekratka špaga"je velika nadloga,da je zadeva še hujša nam država to kratko špago še krajša.Kot pošten državljan in veteran vojne za Slovenijo se ne morem strinjati z krajšanjem "špage".Saj tiste MV Auguste ne potrebujem,si jo pa želim a glede na spošno situacijo na koncu ne bomo imeli niti dovolj špage za registracijo :? .

Lp

Matjaž
Odgovori