predelava orginal uplinjačev

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
janko80
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Avg 26, 2014 12:19 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a janko80 »

Aha, u glavnem se ne splaca
štirka style
zariban cilinder
Prispevkov: 112
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
Kraj: Idrija

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a štirka style »

Kako pa dati tisto cevko nazaj v uplinjač pri dellortu?
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.

https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a PVL »

En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Priponke
apnbing.jpg
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.
LP
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a Pich »

lojze-si napisal/-a:
PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.
LP
Ja ampak ta apn ima verjetno višje kote odprtja, kot si jih lahko privoščiš na trobrzincu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Pich napisal/-a:
lojze-si napisal/-a:
PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.
LP
Ja ampak ta apn ima verjetno višje kote odprtja, kot si jih lahko privoščiš na trobrzincu.
Zakaj si jih pa na tribrzincu nebi mogel privoščiti, itak imaji vsi lamote gor. Če pa vam povem po pravici moj gre na nižje kte kot so originalni, pa še lamota nima ampak običajni 60ccm okrogli trobrzincev cilinder in bing 12 povrtan na 14, pa ne od štirke ampak original od trojke.
LP
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a Pich »

Višji koti več moči, ožje uporabno območje vrtljajev. Menjalnik pri trobrzincu ne more pobirati tako visokih kotov, kot denimo 4-kin menjalnik. Razlika med prestavami je pri 4-ki dosti manjša, zato lahko deluje na višjih kotih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Pich napisal/-a:Višji koti več moči, ožje uporabno območje vrtljajev. Menjalnik pri trobrzincu ne more pobirati tako visokih kotov, kot denimo 4-kin menjalnik. Razlika med prestavami je pri 4-ki dosti manjša, zato lahko deluje na višjih kotih.
Tam imajo že skoraj vsi tretjo prestavo krajšo, tako da pride druga kot četrta tretja pa kot peta, nekateri pa celo prvo daljšo, tako da je menjalnik od tretje do pete kar popolnoma zadostuje, le na štartu spelješ z sklopko in z nogami. Moram povdariti, da je oljna sklopka pri trojki neverjetno zdržljiva.
LP
sg1
zobnik
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 5:22 pm
Kraj: LJ

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a sg1 »

lojze-si napisal/-a:
PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.
LP
Konji so, če bi bili KW bi bilo pa tole res izredno. Pa malo je k rezultatu gotovo prispevala tudi nizka temperatura zraka. Kar se pa primerjave starega in novega binga 12 tiče pa po predelavi ni velike razlike. S starim z ukrivljenim kolenom motor celo malo bolje dela na špici, očitno zmes lepše v cilinder prihaja pri veliki hitrosti, novejši je pa malo boljši na sredini, pa lažje ga je zrihtat. Po mojih izkušnjah je tako stari bing 12 boljši za krožne, novejši pa za gorske dirke. Ampak še enkrat - razlika je minimalna - kakšna sekunda na krog oziroma celo gorsko progo.
Sicer so pa v kategoriji kar se uplinjačev tiče večji problem novi 15mm kitajci, pa novi kit cilindri, ki nimajo nobene zveze s starodobništvom in zgodovino, pa še vsak, ki zna štet do pet lahko ugotovi, da število kanalov ni tako, da bi bili sploh skladni s pravilnikom..
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a PVL »

Konji izmerjeni na zadnjem kolesu so, toliko kW pri takih obratih ni možno dosežt z apn cilindrom in bing12. Že to je zelo dobro, moč je zelo podobna kot pri serijskem e90 motorju! Hladen zrak ni povečal izmerjene moči. Vpliv temperature, vlage in zračnega tlaka se korigira po evropskem standardu za meritve moči motorjev z notranjim zgorevanjem. Tako ti dejavniki ne vplivajo na izmerjeno moč.
Odgovori