predelava orginal uplinjačev
Re: predelava orginal uplinjačev
A5f, no povej koliko se ti je to poznalo? Je šel po tej, kot vi pravite ''predelavi'' magično 15km/h več. Ah dej nehi. Če se že spravlate neki ''predelovati'' potem vsaj našparite pa kit kupte, pa prevrti na 15/15 + koleno na 15mm (če nimaš dost €€ za dell. 16/16), kakšen resonančen auspuh in še set diz.... in boš s tem neki dosegel. Prideš pomoje z 100€ kr lepo čez.
Lp
Lp
Re: predelava orginal uplinjačev
Nisi me razumel ravno to sem hotel povedati da se nesplača, ker če hočeš narediti vredu ni to eno uro dela, pa še hitro lahko gre kaj narobe...buhti napisal/-a:A5f, no povej koliko se ti je to poznalo? Je šel po tej, kot vi pravite ''predelavi'' magično 15km/h več. Ah dej nehi. Če se že spravlate neki ''predelovati'' potem vsaj našparite pa kit kupte, pa prevrti na 15/15 + koleno na 15mm (če nimaš dost €€ za dell. 16/16), kakšen resonančen auspuh in še set diz.... in boš s tem neki dosegel. Prideš pomoje z 100€ kr lepo čez.
Lp
na pospeških se je dost poznalo malo tudi na končni so bile predelane tudi druge stvari . in se strinjam s teboj da je bolje nabaviti večji ferg kot se jebat z originalnim in pol jokat zakaj noče laufat pod štandgasom.
Re: predelava orginal uplinjačev
No če so bile tudi druge predelave potem je to druga zgodba... Jest govorim za tiste tamale tuki po forumu, kateri mislejo, če bojo pa samo vplinjač povrtal bo pa letel k sneta skera (nekateri dejansko mislejo to, kot to ''predelavo'' naredijo). Nakonc bojo pa odperal teme zakaj ne laufa dobr moped
Re: predelava orginal uplinjačev
A5f napisal/-a:Kot so ti že povedali mora biti tudi koleno 15mm da se kaj pozna, moraš pa tudi vedeti da mora biti luknja v cilindru večja od 15mm kar pa pri a3 cilindrih ni. Torej pride ta predelava v poštev pri a5 cilindrih.zzz napisal/-a:pa se bo kej pozanlo pol ?
in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
Jaz sem predeloval en 14/12 ferg kolegu na A5 mašini in morem reči da se je poznalo ampak je s tem zelo veliko dela.
Najprej sem spraznil ferg ga prevrtal potem je pa sledilo najtežje. Vse robove ki nastanejo pri vrtanju je treba popilit ker se drugače loputa za plin zatika, podobno je pri loputi za mrzel vžig. V glavnem porabil sem več kot 4 ure...
Ferg ti pa verjetno ne laufa pod štantgasom ker si tisto medeninasto cevko narobe vtaknil nazaj v ferg in tisti dve luknji ne gledata direkt proti cilinru.
mam 14/9 ferg... pa nimam tiste cevke .. ampak je samo take oblike kot diza še en vstavek notri nad dizo.
Re: predelava orginal uplinjačev
tisto cevko nad dizo ki ima dve luknji na strani proti cilindu sem mislil, možno pa tudi da ti ne dihta med kolenom in fergom kjer je tista plastična puša...
Re: predelava orginal uplinjačev
evo še moj delorto v originalu 14/12 al neki tacga, s povrtavanjem s svedrom gre nekje do 15mm takole zgleda povrtan z rabarjem dobrih 16mm, kar ne premore niti original 16/16 (dejansko meri luknja 15.5), povrtan in original ne občutim razlike.
OPOZORILO za tiste ki se tega lotevate prvič: ni samo ta luknja pomembna, tako da glejte cene originalnih
drugače pa diza nekje 82+povrtane luknje za prosti tek in na obratih pa seveda ustrezen filter in koleno
OPOZORILO za tiste ki se tega lotevate prvič: ni samo ta luknja pomembna, tako da glejte cene originalnih
drugače pa diza nekje 82+povrtane luknje za prosti tek in na obratih pa seveda ustrezen filter in koleno
Re: predelava orginal uplinjačev
Bi lahko notranjost fergazerja bing 18 postružil na 14mm,ali s stružnico nebi prišel zraven?
hvala in lep pozdrav!
hvala in lep pozdrav!
Re: predelava orginal uplinjačev
si hotu rečt bing 12m?
da se, mi smo enkt zbrusel tut na 15mm
da se, mi smo enkt zbrusel tut na 15mm
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor
Re: predelava orginal uplinjačev
Ja 12 sm mislu,a pa je potem še kj treba zgladit ipd?maticj80 napisal/-a:si hotu rečt bing 12m?
da se, mi smo enkt zbrusel tut na 15mm
Re: predelava orginal uplinjačev
jst sm tu delu kr z ročnim biaxom, pa prjuatu isto... itak na fin zbrusš, pol lohk pa še spoliraš če čš
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor