predelava orginal uplinjačev
Re: predelava orginal uplinjačev
Aha, u glavnem se ne splaca
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
Re: predelava orginal uplinjačev
Kako pa dati tisto cevko nazaj v uplinjač pri dellortu?
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
Re: predelava orginal uplinjačev
En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
Re: predelava orginal uplinjačev
Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
LP
Re: predelava orginal uplinjačev
Ja ampak ta apn ima verjetno višje kote odprtja, kot si jih lahko privoščiš na trobrzincu.lojze-si napisal/-a:Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
LP
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: predelava orginal uplinjačev
Zakaj si jih pa na tribrzincu nebi mogel privoščiti, itak imaji vsi lamote gor. Če pa vam povem po pravici moj gre na nižje kte kot so originalni, pa še lamota nima ampak običajni 60ccm okrogli trobrzincev cilinder in bing 12 povrtan na 14, pa ne od štirke ampak original od trojke.Pich napisal/-a:Ja ampak ta apn ima verjetno višje kote odprtja, kot si jih lahko privoščiš na trobrzincu.lojze-si napisal/-a:Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
LP
LP
Re: predelava orginal uplinjačev
Višji koti več moči, ožje uporabno območje vrtljajev. Menjalnik pri trobrzincu ne more pobirati tako visokih kotov, kot denimo 4-kin menjalnik. Razlika med prestavami je pri 4-ki dosti manjša, zato lahko deluje na višjih kotih.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: predelava orginal uplinjačev
Tam imajo že skoraj vsi tretjo prestavo krajšo, tako da pride druga kot četrta tretja pa kot peta, nekateri pa celo prvo daljšo, tako da je menjalnik od tretje do pete kar popolnoma zadostuje, le na štartu spelješ z sklopko in z nogami. Moram povdariti, da je oljna sklopka pri trojki neverjetno zdržljiva.Pich napisal/-a:Višji koti več moči, ožje uporabno območje vrtljajev. Menjalnik pri trobrzincu ne more pobirati tako visokih kotov, kot denimo 4-kin menjalnik. Razlika med prestavami je pri 4-ki dosti manjša, zato lahko deluje na višjih kotih.
LP
Re: predelava orginal uplinjačev
Konji so, če bi bili KW bi bilo pa tole res izredno. Pa malo je k rezultatu gotovo prispevala tudi nizka temperatura zraka. Kar se pa primerjave starega in novega binga 12 tiče pa po predelavi ni velike razlike. S starim z ukrivljenim kolenom motor celo malo bolje dela na špici, očitno zmes lepše v cilinder prihaja pri veliki hitrosti, novejši je pa malo boljši na sredini, pa lažje ga je zrihtat. Po mojih izkušnjah je tako stari bing 12 boljši za krožne, novejši pa za gorske dirke. Ampak še enkrat - razlika je minimalna - kakšna sekunda na krog oziroma celo gorsko progo.lojze-si napisal/-a:Tole bi bilo aktualno za trobzinca, z temi KW bi daleč najboljši na starodobniških dirkah.PVL napisal/-a:En primer kako veliko razliko naredi kvalitetno predelan bing 12 glede na popolnoma serijskega na malo močnejši apn predelavi. Je pa predelan uplinjač zelo težko dobro nastavit ker mu podremo serijska razmerja gorivo/zrak. Potrebno je predelat ohišje in vse komponente. Vse skupaj uskladit je pa težji del.
LP
Sicer so pa v kategoriji kar se uplinjačev tiče večji problem novi 15mm kitajci, pa novi kit cilindri, ki nimajo nobene zveze s starodobništvom in zgodovino, pa še vsak, ki zna štet do pet lahko ugotovi, da število kanalov ni tako, da bi bili sploh skladni s pravilnikom..
Re: predelava orginal uplinjačev
Konji izmerjeni na zadnjem kolesu so, toliko kW pri takih obratih ni možno dosežt z apn cilindrom in bing12. Že to je zelo dobro, moč je zelo podobna kot pri serijskem e90 motorju! Hladen zrak ni povečal izmerjene moči. Vpliv temperature, vlage in zračnega tlaka se korigira po evropskem standardu za meritve moči motorjev z notranjim zgorevanjem. Tako ti dejavniki ne vplivajo na izmerjeno moč.