predelava orginal uplinjačev

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
buhti
cilinder
Prispevkov: 1102
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:54 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a buhti »

A5f, no povej koliko se ti je to poznalo? Je šel po tej, kot vi pravite ''predelavi'' magično 15km/h več. Ah dej nehi. Če se že spravlate neki ''predelovati'' potem vsaj našparite pa kit kupte, pa prevrti na 15/15 + koleno na 15mm (če nimaš dost €€ za dell. 16/16), kakšen resonančen auspuh in še set diz.... in boš s tem neki dosegel. Prideš pomoje z 100€ kr lepo čez.

Lp
Slika
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a A5f »

buhti napisal/-a:A5f, no povej koliko se ti je to poznalo? Je šel po tej, kot vi pravite ''predelavi'' magično 15km/h več. Ah dej nehi. Če se že spravlate neki ''predelovati'' potem vsaj našparite pa kit kupte, pa prevrti na 15/15 + koleno na 15mm (če nimaš dost €€ za dell. 16/16), kakšen resonančen auspuh in še set diz.... in boš s tem neki dosegel. Prideš pomoje z 100€ kr lepo čez.

Lp
Nisi me razumel ravno to sem hotel povedati da se nesplača, ker če hočeš narediti vredu ni to eno uro dela, pa še hitro lahko gre kaj narobe...

na pospeških se je dost poznalo malo tudi na končni ;) so bile predelane tudi druge stvari . in se strinjam s teboj da je bolje nabaviti večji ferg kot se jebat z originalnim in pol jokat zakaj noče laufat pod štandgasom.
buhti
cilinder
Prispevkov: 1102
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:54 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a buhti »

No če so bile tudi druge predelave potem je to druga zgodba... Jest govorim za tiste tamale tuki po forumu, kateri mislejo, če bojo pa samo vplinjač povrtal bo pa letel k sneta skera (nekateri dejansko mislejo to, kot to ''predelavo'' naredijo). Nakonc bojo pa odperal teme zakaj ne laufa dobr moped :roll:
Slika
zzz
zažgan bat
Prispevkov: 84
Pridružen: So Feb 18, 2012 1:37 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a zzz »

A5f napisal/-a:
zzz napisal/-a:pa se bo kej pozanlo pol ?

in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
Kot so ti že povedali mora biti tudi koleno 15mm da se kaj pozna, moraš pa tudi vedeti da mora biti luknja v cilindru večja od 15mm kar pa pri a3 cilindrih ni. Torej pride ta predelava v poštev pri a5 cilindrih.

Jaz sem predeloval en 14/12 ferg kolegu na A5 mašini in morem reči da se je poznalo ampak je s tem zelo veliko dela.
Najprej sem spraznil ferg ga prevrtal potem je pa sledilo najtežje. Vse robove ki nastanejo pri vrtanju je treba popilit ker se drugače loputa za plin zatika, podobno je pri loputi za mrzel vžig. V glavnem porabil sem več kot 4 ure...

Ferg ti pa verjetno ne laufa pod štantgasom ker si tisto medeninasto cevko narobe vtaknil nazaj v ferg in tisti dve luknji ne gledata direkt proti cilinru.

mam 14/9 ferg... pa nimam tiste cevke .. ampak je samo take oblike kot diza še en vstavek notri nad dizo.
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a A5f »

tisto cevko nad dizo ki ima dve luknji na strani proti cilindu sem mislil, možno pa tudi da ti ne dihta med kolenom in fergom kjer je tista plastična puša...
azajc7
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe Okt 11, 2013 9:13 am

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a azajc7 »

evo še moj delorto v originalu 14/12 al neki tacga, s povrtavanjem s svedrom gre nekje do 15mm takole zgleda povrtan z rabarjem dobrih 16mm, kar ne premore niti original 16/16 (dejansko meri luknja 15.5), povrtan in original ne občutim razlike.
OPOZORILO za tiste ki se tega lotevate prvič: ni samo ta luknja pomembna, tako da glejte cene originalnih
drugače pa diza nekje 82+povrtane luknje za prosti tek in na obratih pa seveda ustrezen filter in koleno
Priponke
DSC_1165.jpg
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

Bi lahko notranjost fergazerja bing 18 postružil na 14mm,ali s stružnico nebi prišel zraven?

hvala in lep pozdrav!
maticj80
zobnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Po Okt 07, 2013 9:15 pm
Kraj: trebnje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a maticj80 »

si hotu rečt bing 12m?
da se, mi smo enkt zbrusel tut na 15mm
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor :P
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

maticj80 napisal/-a:si hotu rečt bing 12m?
da se, mi smo enkt zbrusel tut na 15mm
Ja 12 sm mislu,a pa je potem še kj treba zgladit ipd?
maticj80
zobnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Po Okt 07, 2013 9:15 pm
Kraj: trebnje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a maticj80 »

jst sm tu delu kr z ročnim biaxom, pa prjuatu isto... itak na fin zbrusš, pol lohk pa še spoliraš če čš
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor :P
Odgovori