predelava orginal uplinjačev

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

Ok tnx :D
strmec
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Po Dec 09, 2013 8:01 pm
Kontakt:

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a strmec »

Če narediš prevelko lukno maš pol štnt gas na 3/4 obratov če se gre na 15 treba narest bolj ovalno lukno in zabrust navzgor nikjer drugje razen spodaj ne sme biti špranje
20% mladih vidi svojo prihodnost zelo rožnato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!
maticj80
zobnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Po Okt 07, 2013 9:15 pm
Kraj: trebnje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a maticj80 »

pa ne preveč da ne prideš skus ane... :D
bil sem normalen, dokler se nisem usedel na motor :P
Uporabniški avatar
ŠVAS
zariban cilinder
Prispevkov: 119
Pridružen: Po Dec 09, 2013 7:13 am
Kraj: okolica škofje loke

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a ŠVAS »

maticj80 napisal/-a:pa ne preveč da ne prideš skus ane... :D
bom kar na 14 postružu.

l.p
jfast
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: Če Apr 17, 2014 6:21 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a jfast »

Kako pri delortou dobite uno cevko na sredini ven. Da se pogreje že zastopim sam nočem jo poškodovat s kakimi kleščami... misliu sm pa da bi se lahko tut zbruslo luknjo, ker sveder mi je mal opasen pri naki velikosti in taki tanjki steni.
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a Wilf »

zzz napisal/-a:
A5f napisal/-a:
zzz napisal/-a:pa se bo kej pozanlo pol ?

in zakaj mi zdej kot sem že vprašal ne deluje pravilno v prostem teku?
Kot so ti že povedali mora biti tudi koleno 15mm da se kaj pozna, moraš pa tudi vedeti da mora biti luknja v cilindru večja od 15mm kar pa pri a3 cilindrih ni. Torej pride ta predelava v poštev pri a5 cilindrih.

Jaz sem predeloval en 14/12 ferg kolegu na A5 mašini in morem reči da se je poznalo ampak je s tem zelo veliko dela.
Najprej sem spraznil ferg ga prevrtal potem je pa sledilo najtežje. Vse robove ki nastanejo pri vrtanju je treba popilit ker se drugače loputa za plin zatika, podobno je pri loputi za mrzel vžig. V glavnem porabil sem več kot 4 ure...

Ferg ti pa verjetno ne laufa pod štantgasom ker si tisto medeninasto cevko narobe vtaknil nazaj v ferg in tisti dve luknji ne gledata direkt proti cilinru.

mam 14/9 ferg... pa nimam tiste cevke .. ampak je samo take oblike kot diza še en vstavek notri nad dizo.
predvidevam da maš unga dellorta k je na yungsterju in ne sha 14/9 kot ga imajo lamelovci
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
andro9814
batzajla
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Jul 24, 2014 9:04 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a andro9814 »

Zanima me kakšna velikost dize je v dellorto 12-14. Ali ima M5 navoj?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

andro9814 napisal/-a:Zanima me kakšna velikost dize je v dellorto 12-14. Ali ima M5 navoj?
da
janko80
auspuh lager
Prispevkov: 7
Pridružen: To Avg 26, 2014 12:19 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a janko80 »

Mene pa zanima ce bi kaj ucinkovalo da bi povrtal bing 12 z svedrom 14mm se kaj pozna na pospesku ali na koncni? Ce se to dela je potrebno ves frgazar spraznit?
franc
vplinjač
Prispevkov: 379
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: predelava orginal uplinjačev

Odgovor Napisal/-a franc »

Mal že, ampak je bolj verjetno da boš uničil vplinjač (moraš pa ga prej spraznit ) . Sveder rado potegne, pa je luknja skozi in vplinjač za v smeti, če ti že rata ga je potem malo težko nastaviti.
lp
Odgovori