Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

vidko napisal/-a: So Mar 20, 2021 10:49 am Sem ze iskal zobnik 22 za jungsterja ampak ga je tezko dobit. Mislil sem da se bi kako drugace dalo resit. Imam se doma 15/15 frgazer, ga lahko dam na orginal a5 cilinder? Ce bo mogoce kaj razlike potem
https://www.tomoshop.nl/tomos-mechanica ... tooth.html
vidko
auspuh lager
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe Feb 12, 2021 8:24 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a vidko »

Hvala za odgovore...sedaj pa imam pa se eno tezavo, zlomil se mi je en nodsilni vijak glave in nevem kako bi ga odvil iz bloka, mogoce ima kdo kak predlog?
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

vidko napisal/-a: To Mar 23, 2021 6:10 pm Hvala za odgovore...sedaj pa imam pa se eno tezavo, zlomil se mi je en nodsilni vijak glave in nevem kako bi ga odvil iz bloka, mogoce ima kdo kak predlog?
Če je dovolj iz bloka se prime z grip kleščami in odvije.
franc
vplinjač
Prispevkov: 379
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a franc »

Uporabniški avatar
Breznik Jr.
zobnik
Prispevkov: 215
Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Breznik Jr. »

V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno :lol: . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.

Hvala za odgovore, LP Klemen
TomosPower
NejcG
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe Apr 05, 2019 8:16 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a NejcG »

Breznik Jr. napisal/-a: Ne Apr 11, 2021 9:03 pm V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno :lol: . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.

Hvala za odgovore, LP Klemen
LAMO cilinder:

Stanjšaš vrat na 46mm. Rebre porežeš zgoraj in spodaj. Povečaš sesalno odprtino in izpušno odprtino. Kanalov ti ni potrebno notri tikat nič, lahko pa. Kapo ti tudi ni treba predelovati. Bat krajšat na 46 na obeh straneh, Cilinder lahko nižaš za 1,8mm in za 1mm podložiš, ampak je dovolj, če ga samo nižaš za 0,8mm. 18mm uplinjač, protikonus v original izpuhu in 12/32 ti bo letel okoli 75. Tvojih željnih 85 ti pa odsvetujem. TOMOS BREMZE SO LE UPORABNE DO HITROSTI 40KM/H!!!

Sam imam Dellorto 20, 13/35, UMO-06 42,5 navaden meteor bat, Giannelli izpuh, samo poširjene odprtine, nižan cilinder za 0,8mm, kopijo APN glave in gre 80. Če bi dal 14 zobnik in podložil cilinder bi šlo preko 90. Drugače je pa potovalna hitrost 50 brez problema z minimalno gasa v 5. prestavi pri 5500 obratov. Moped ej pa najbolj srečen okoli 6500 obratov. Se pa zavrti do 9000 med vožnjo in 12000 na mestu. Poraba je okoli 5l/100km. Moped pa vleče v hrib gor od 3000 obratov naprej, speljem pa lahko tudi v 3. prestavi. V primerjavi z BT cilindrom je LAMO veliko bolj uporaben, ker ima mnogo širši razpon moči.
Uporabniški avatar
Breznik Jr.
zobnik
Prispevkov: 215
Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Breznik Jr. »

NejcG napisal/-a: Ne Apr 11, 2021 11:02 pm
Breznik Jr. napisal/-a: Ne Apr 11, 2021 9:03 pm V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno :lol: . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.

Hvala za odgovore, LP Klemen
LAMO cilinder:

Stanjšaš vrat na 46mm. Rebre porežeš zgoraj in spodaj. Povečaš sesalno odprtino in izpušno odprtino. Kanalov ti ni potrebno notri tikat nič, lahko pa. Kapo ti tudi ni treba predelovati. Bat krajšat na 46 na obeh straneh, Cilinder lahko nižaš za 1,8mm in za 1mm podložiš, ampak je dovolj, če ga samo nižaš za 0,8mm. 18mm uplinjač, protikonus v original izpuhu in 12/32 ti bo letel okoli 75. Tvojih željnih 85 ti pa odsvetujem. TOMOS BREMZE SO LE UPORABNE DO HITROSTI 40KM/H!!!

Sam imam Dellorto 20, 13/35, UMO-06 42,5 navaden meteor bat, Giannelli izpuh, samo poširjene odprtine, nižan cilinder za 0,8mm, kopijo APN glave in gre 80. Če bi dal 14 zobnik in podložil cilinder bi šlo preko 90. Drugače je pa potovalna hitrost 50 brez problema z minimalno gasa v 5. prestavi pri 5500 obratov. Moped ej pa najbolj srečen okoli 6500 obratov. Se pa zavrti do 9000 med vožnjo in 12000 na mestu. Poraba je okoli 5l/100km. Moped pa vleče v hrib gor od 3000 obratov naprej, speljem pa lahko tudi v 3. prestavi. V primerjavi z BT cilindrom je LAMO veliko bolj uporaben, ker ima mnogo širši razpon moči.
Odlično, hvala za lepo razlago. Bom imel v mislih zavore
TomosPower
jjrepar
batzajla
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Feb 27, 2020 9:08 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jjrepar »

Ziujo
ima gdo za prodat set diz za delorto 6mm 100-122
LP
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

jjrepar napisal/-a: So Apr 24, 2021 1:40 pm Ziujo
ima gdo za prodat set diz za delorto 6mm 100-122
LP
MAJ Klub Domžale. Načeloma ima posamično, ima pa razpon diz, ki ga iščeš, sigurno na zalogi.
http://www.majklub-shop.si
jjrepar
batzajla
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Feb 27, 2020 9:08 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jjrepar »

zankrzan napisal/-a: To Apr 27, 2021 9:29 pm
jjrepar napisal/-a: So Apr 24, 2021 1:40 pm Ziujo
ima gdo za prodat set diz za delorto 6mm 100-122
LP
MAJ Klub Domžale. Načeloma ima posamično, ima pa razpon diz, ki ga iščeš, sigurno na zalogi.
http://www.majklub-shop.si
najlepša hvala
LP
Odgovori