lamo tuning

Predelave pogonske sile mopeda
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

no biu sm u eni temi ko je en hotu dat lamo cilinder na bt mašino. js sm to že naredu zdaj pa napište use možne načine pridobivanja moči na lamu, moči in obratov mislm.
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

sales0 napisal/-a: Daš apn kapo za 1,5mm znižano, cilinder podložiš za 1mm in ga z vrha postružiš za 2mm, kanale pa piliš samo v širino.
Tako dobiš traktor.
Tako se dela in se ne flika nekaj z glavo.



L.p!



Aleš!
a če daš lamo kapo je isto, pa nižaš?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

izgorevalni prostor je drugačen pri lamo kapi.
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

pomartin napisal/-a:izgorevalni prostor je drugačen pri lamo kapi.
ja apn ma malo večji, sej itak na obeh nardiuš squish, pa maš lahko isto
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

lej kaj zdj naj brusim-stružim kapo, al cilinder????
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

cilinder tako da pride bat do vrha cilindra, pol pa še kapo za 1,5 mm
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a filius »

timiman napisal/-a:lej kaj zdj naj brusim-stružim kapo, al cilinder????
Vrat cilindra se postruži do te mere da se stvar normalno "vsede" v blok, iz 1mm debelega materiala za tesnila izdelaj tesnilo s katerim podložiš cilinder, oz z caa 0.9mm debelega aluminija narediš "podložko" + tesnilo na obe strani. S tem si dosegel kote odpiranja kanalov s katerimi se ti bo mašina malo bolj zvrtela, in imela moč na višjih obratih. Ker pa je lamo cilinder v originali za 0.8mm višji od običnega tomosovega cilindra+ 1mm zaradi podlaganja, postružiš cilinder na vrhu za približno 1.8mm. Tako da ko je bat v ZMT je nekako poravnan z zgornjim vrhom cilindra. Nato pride pa predelava glave, glava se zniža, naredi se squish pas, med vrhom bata in squish pasom mora bi za max izkoristek 0.8mm, to je v grobem kar se tiče montiranja cilindra vse! Je potem še piljenje kanalov pa to, ampak če se ne spoznaš raje pusti, ker če zajebeš je cilinder za v smeti.

Nato sledi izbira izpuha, mislim da si nekej omenil da boš to montiral na bt mašino, po tem sklepam da imaš to na bt-ju, za Bt-ja dobiš kar soliden izpuh BT lipnik, ki se na lamotu dobro odreže, saj ima motor dosti navora na niskih in lepo vleče skozi vse obrate, pojavi se problem pri pritrditvi, saj ima lamo cilinder, drugačno prilobnico kot BT cilinder to lahko rešiš da odžagaš prvotno prirobnico, narediš novo in jo navariš, oz narediš "reducerko" ki ti spremeni iz lamo prirobnice na BT prirobnico, pa ta "reducirka" naj bo čim krajša.

Vplinjač, vplinjač če boš imel original kanale je dober Bing 18 oz. dellortro 19, sam sem preizkusil oba, če sta pravilno nastavljena ni neke pretirane razlike, sam sem raje izbral dell 19 ker se zanj lažje dobijo dize, in užiganje je bilo v mojem primeru malce lažje ( z bingom mi je težko užigal ko je bil mraz). Diza za dell 19 je bila v mojem primeru 85. Štelanje je v kratkem tako, prevelka diza svečka črna motor mori, svečka svetle barve, premajhna diza, motor navija obrate, se greje, noče vžigat, pravilna nastavitev je ko je svečka kavno rjave barve, to je pa takrat ko je motor pravilno naštelan, to se pravi ko je naštelan štrom, prava toplotna vrednost svečke, pravilna nastavitev vplinjača...

To bi blo več al man to, in če mal obvladaš bi s tega moral zadevo zrihtat BP, Pa še nasplošno ne šparaj pri olju, če se mal pobrigaš se da dobit kvalitetno olje za zelo nisko ceno, rečmo TTS-a sem sam dobil po 8€ liter, če malo pomisliš je olje malce dražje kot petrolov MIX pa veliko kvalitetnejše, pa lepo 2% kar imaš za lamota čist dovol :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

sam še nek, kak se nardi squish pas??
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

to je pač neka širina znotraj kape, ki se prilagaja glavi bata- od bata mora bit oddaljena tam do 1mm- to meriš z dratom skoz lukno od svečke, narediš ga najlažje na stružnico, če nimaš možnosti pa z biax-om, kar je pa malo težje.
prjatu je naredu tko, da je rdu adapter za pormašino na bat, tko da je bil bat čis fiksen- skoz adapter je šel sornik bata, fiksiral pa ga je tako da je na uni adapterček navaril ploščice, ki so se naslanjale na krilca bata.- potem je gor nevemkako pritrdil šmergl, dal v bormašino na stojalu in pravokotno navzdol brusil kapo.
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a sales0 »

smejko1 napisal/-a:
pomartin napisal/-a:izgorevalni prostor je drugačen pri lamo kapi.
ja apn ma malo večji, sej itak na obeh nardiuš squish, pa maš lahko isto


Tu si ga malo mimo vsekal.
Lamo kapa ma ogromen izgorevalni prostor, apn pa sta dva tipa glav!
Eden je podoben lamo kapi in ima tudi manjši izgorevalni prostor, drugi tip pa ima še manjši izgorevalni prostor in že narejen bolj taki improvizoričen squish.
Vzameš tale drugi tip glave in popraviš squish pas in z podložkami nakoncu reguliraš tako, da je razdalja med batom in squish pasom ko je bat v ZMT med 0,4mm in 0,8mm.
Seveda pa je potrebno glavo znižat.
Itak moraš tudi cilinder z vrha postružit in tudi vrat.
Pošlji vse skupaj meni in ti za pameten denar naredim. :P



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Odgovori