lamo tuning

Predelave pogonske sile mopeda
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a golnar »

pomartin napisal/-a: prjatu je naredu tko, da je rdu adapter za pormašino na bat, tko da je bil bat čis fiksen- skoz adapter je šel sornik bata, fiksiral pa ga je tako da je na uni adapterček navaril ploščice, ki so se naslanjale na krilca bata.- potem je gor nevemkako pritrdil šmergl, dal v bormašino na stojalu in pravokotno navzdol brusil kapo.
haha, zanimiva zadeva tole.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

ja sam je pa dobu squish, ki se je u nulo prilagaju batu :D
bol star bol nor!
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

a sqish je deu kape ki pride u cilinder?' nvm za to nikolnism slišou djte točno use povedat kok naj nardim. mamo stružnco... ce lahko kako sliko
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

evo da si boš lažje predstavlu
na obeh slikah je označen del squisha z rdečo črto

Slika
Slika

na kratko povedano, to je del kape, ki ima enak naklon kot bat, in ko je bat v ZMT, je razdalja med kapo in batom 1mm.
nared pa šrokega tam med 5 in 7mm
bol star bol nor!
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

ja a originalni pa ni dobr?
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

preveri ga kakšen je, pa ga primerjaj s tem k sm povedu, pol pa še zračuni kak volumen kape bi potreboval za pravo kompresijo, in pol zmeri kak volumen ima original kapa pa boš vidu ;)

LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a filius »

Evo da še js eno vprašanje postavm. Kokr sm slišu za 2T motorje najbolše kompresijsko razmerje 1:12 ( nwem če sm ravno zadel) torej mora biti "prostorina" glave 1/12 prostornine valja, to se pravi pri lamotu 60ccm po se pravi naj bi imela prostornino 5ccm si to prav razlagam ali ne?
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
timiman
kriva felna
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Feb 09, 2011 8:50 pm
Kraj: kočevje

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a timiman »

no to je kapa od lama. a to ni uredu če sstružim ta zob ku je vzdigjen od prvega rebra?
Priponke
dsc01647.jpg
tomos tomos tomos
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a pomartin »

najprej naredi squish, potem nižaj in če bo squish prenisko ga malo vzdigni (squish, ne kapo!)
ja tale kapa kokr vidš skoraj nima squisha.. in ne vem če je tle zdost materjala za ga nrdit... bo treba varit ;)
al pa če nabavš kapo od 14-ke, za serijski tomos je 14-tkin squish zlo dobr :D

@filius, metod za določanje kompresije je več.
tale k si jo ti opisu je neki tazga ja. če bi imel 2T motor na metanol, potem bi blo razmerje lahko do 19:1 (metanol se samovžge ob pritisku, ki pride pri tem razmerju)

LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: lamo tuning

Odgovor Napisal/-a filius »

pomartin napisal/-a:@filius, metod za določanje kompresije je več.
tale k si jo ti opisu je neki tazga ja. če bi imel 2T motor na metanol, potem bi blo razmerje lahko do 19:1 (metanol se samovžge ob pritisku, ki pride pri tem razmerju)
LP
aha ok. Glede metanol motorčkov je pa tako da, ko je segret ja, pride do samoužiga drugače pa ne, mrzel motor moraš nujno pogret z žarilno svečko( glow plug) ko pa je segret, pa gretje svečke preprosto odstraniš in gasa :)
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori