Stran 2 od 2

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: Po Sep 13, 2021 12:17 pm
Napisal/-a gorazdr
Vzel bom SHA 15, ker ima koleno notranjo luknjo 15mm in nima smisla jemati 16. Colibri ima vplinjač v okvirju drugače bi vzel dellorta z iglo pa ni nobenega prostora.
Koleno je tako:
sesalno-koleno-15mm-tomos-a35.jpg
.

Stružnice pa nimam.

LP, Gorazd

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: Sr Okt 13, 2021 5:16 pm
Napisal/-a road king
Sam bi mogoče predlagal airsal 50ccm kit, imel sem ga na automatiku pretočni kanali so bili prilagojeni, izpuh kantor za a3, delotro 14/12, prenos 26 spredaj 26 zdaj. sam motor je bil raketa v vsak klanc se je navijal bp, končna je bila okoli 65km/h.

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: Sr Okt 13, 2021 5:45 pm
Napisal/-a automatic_7
road king napisal/-a: Sr Okt 13, 2021 5:16 pm Sam bi mogoče predlagal airsal 50ccm kit, imel sem ga na automatiku pretočni kanali so bili prilagojeni, izpuh kantor za a3, delotro 14/12, prenos 26 spredaj 26 zdaj. sam motor je bil raketa v vsak klanc se je navijal bp, končna je bila okoli 65km/h.
Za to skorej ne rabiš kita :D Malo napiljen original je isto :D

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: Pe Maj 06, 2022 4:32 pm
Napisal/-a gorazdr
Končno je kit namontiran.

Zamenjani vsi ležaji in semeringi. Jasil Top Racing gred + Airsal kit + DMP glava brez tesnila, svečka NGK br8es, original airbox z odstranjeno cevko in SHA 15. Diza 68 je bila prevelika sem šel eno mero manjšo na 65. Izpuh Tehno Circuit. Verižniki so spredaj 26 in zadaj 24.

Včeraj sem lahko probal kako gre v 14% klanec z mano (95kg). V glavnem je prišel v ta klanec z drugo prestavo cca 40km/h. Po ravnem gre cca 70-75km/h.

Se bo treba še malo poigrati s predvžigom, ker se v višjih obratih pojavljajo vibracije. Trenutno so platine na 0.4mm pri GMT in 1.6mm predvžiga.

LP, Gorazd

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: Ne Maj 08, 2022 3:39 pm
Napisal/-a prlek
70-75 km/h? Nikoli

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Objavljeno: To Maj 10, 2022 12:17 pm
Napisal/-a gorazdr
Menjal sem še platine in kondenzator. Star kondenzator je imel pomerjeno kapaciteto 150nF (AET) nov (Iskra) pa ima pomerjeno kapaciteto 170nF. Iz firbca sem vzel še no name kondenzator (DMP) in ima pomerjeno kapaciteto 210nF.

Predvžig sem malo zmanjšal tako, da je zdaj na 1,45mm. Po tem posegu zdaj dela brez vibracij tudi v višjih obratih.

Glede končne hitrosti je pa stanje tako: po števcu 70-75km/h (števec ima oznake samo do 60) po GPS-u pa 62km/h. V glavnem sam zadovoljen.

LP, Gorazd