Colibri A5 - klanec tuning

Predelave pogonske sile mopeda
gorazdr
auspuh lager
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 06, 2021 12:05 pm

Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a gorazdr »

Zdravo,

Pred dvema tednoma sem kupil Colibri A5 za mojo mati. Kupil sem ga v Brezovici in se z njim peljal domov 75km.
Moped je šel v redu, edino ko se je približeval 45km/h je začel tresti. Pred domom imam 400m 15% klanca pred tem pa 1km 8-10% klanca. Do strmega dela je šel cca 25km/h potem se je pa ustavil, ker je zgubil preveč hitrosti.

Ker mora v ta klanec priti brez problema kljub mojim 93kg sem se odločil, da ga malo poservisiram.

Najprej sem zadaj zamenjal verižnik iz 22 na 24 zob in zamenjal Reed ventil (Polini). To je pomagalo, da je skoraj prilezel gor. Potem sem naročil in zamenjal komplet sklopko prve prestave. Po menjavi sklopke (tresel je, ker je bil zvonec sklopke odvit) pride v ta klanec z 15km/h kar je super ampak zdaj po ravnem ne gre več kot 42km/h.

Za več hitrosti sem kupil nov izpuh (Kantor za model Colibri A5) in moped gre hitreje ampak je v klanec čisti polom. Potem berem forume in naj bi bil najboljši izpuh za klance Circuit izpuh. OK kupim Techno Krul ga namontiram z manjšimi predelavami in probam. Hitrost po ravnini cca 50km/h, malo napeta cesta navzgor (3-4%) gre 40-45km/h, v strm klanec spet ne pride (!$#...).

Ker imate več izkušenj z tuningom avtomatikov bi vas prosil za predloge kaj še lahko naredim da bo šel 49km/h po ravnini in da bo prišel v 15% klanec.

Hvala, Gorazd
jermanm5
auspuh lager
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr Jan 27, 2021 11:55 pm

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a jermanm5 »

Si morda razmišljal o nakupu Airsal cilinderkita?
65cc, več pa boš pridobil na navoru, bolj kot na končni hitrosti saj ima kanale dokaj podobne stock A5, če se ne motim...
Torej Airsal + Tecno krul, ki ga že imaš + večji zadnji verižnik (24-28) in bo sigurno šel do 49kmh pa kar lepo v klance. Po možnosti še večji karb., dellorto 15 ali 16 ampak absolutno ni obvezno...
Pa kako slikico prilepi da vidimo frčota :)
gorazdr
auspuh lager
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 06, 2021 12:05 pm

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a gorazdr »

Razmišljal sem, ampak imam tri pomisleke:
1.Ni več zakonskih 49ccm
2.Vidiš ga od daleč
3.Verjetno je treba brusiti bloke, da to gor dobiš

Karb imam naročen SHA 14 kitajc za 8€ se splača probat :)
Razmišljal sem tudi, da bi dal visokokompresijsko glavo npr. tole https://www.tomoshop.nl/en-gb/tomos-eng ... -ring.html ampak ko sem meril kompresijo na A5 je merilnik pokazal 8.2bara npr. pri APN 4 z L batom pa samo 4.2bara pa gre APN z lahkoto 60 pa v klanec ne rabim 1 prestave (verižniki 11-35), tako da se bojim da bo kompresija previsoka za normalno mešanico 95okt/2% motul 710.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

gorazdr napisal/-a: Pe Sep 10, 2021 2:50 pm Razmišljal sem, ampak imam tri pomisleke:
1.Ni več zakonskih 49ccm
2.Vidiš ga od daleč
3.Verjetno je treba brusiti bloke, da to gor dobiš

Karb imam naročen SHA 14 kitajc za 8€ se splača probat :)
Razmišljal sem tudi, da bi dal visokokompresijsko glavo npr. tole https://www.tomoshop.nl/en-gb/tomos-eng ... -ring.html ampak ko sem meril kompresijo na A5 je merilnik pokazal 8.2bara npr. pri APN 4 z L batom pa samo 4.2bara pa gre APN z lahkoto 60 pa v klanec ne rabim 1 prestave (verižniki 11-35), tako da se bojim da bo kompresija previsoka za normalno mešanico 95okt/2% motul 710.
Prej vidiš to glavo da je drugačna kot pa kit65. In paše brez predelav v bloke.
gorazdr
auspuh lager
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 06, 2021 12:05 pm

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a gorazdr »

Če paše brez predelav v bloke potem je to dobra opcija. Kakšna je pa razlika med Airsal in DMP 65cc kitom?
gorazdr
auspuh lager
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 06, 2021 12:05 pm

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a gorazdr »

A je pametno z Airsal kitom uporabiti original glavo a je bolje dobiti glavo za 44mm?
Bo kaj narobe če se alu cilinder pred montažo pobarva z 800C črno barvo?

Še malo slik kako zgleda. Je kompleten, števec sem zamenjal z novim, ker je star kazal ko se mu je ljubilo kilometre pa je prišteval 3 na 100 km.
20210910_171934.jpg
20210910_171923_HDR.jpg
20210910_171911_HDR.jpg
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

gorazdr napisal/-a: Pe Sep 10, 2021 8:29 pm Če paše brez predelav v bloke potem je to dobra opcija. Kakšna je pa razlika med Airsal in DMP 65cc kitom?
Nevem kakšna je razlika, mislim da ni večjih razlik. Jaz bi vzel Airsal :)
https://www.cilinder.si/cilindri/2077-c ... 35-a3.html
Lahko pobarvaš v črno.
Avspuh vidim da že imaš pravi, samo še vplinjač dej SHA15 ali 16.
14ka bo malo majhna verjetno, sploh kitajc.
AljazK
batzajla
Prispevkov: 34
Pridružen: So Feb 18, 2012 9:46 pm
Kraj: Ptuj

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a AljazK »

Tako je, airsal-a daj gor, bi naj bil boljši kot DMP, imam pozitivne izkušnje z airsali, tako da priporočam.
Lahko ga prebarvaš v črno in ne bo opazen. Uplinjač pa daj 15 ali 16 mm kot so rekli in boš zadovoljen 100 %.
gorazdr
auspuh lager
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Sep 06, 2021 12:05 pm

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a gorazdr »

Na cilinder.si bom vzel airsala in sha15 ter svečko ngk 8hs. Kot vidim pri kitu ni tesnila glave. V njihovi ponudbi je tudi ne najdem.
A ni potrebna?

LP, Gorazd
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Colibri A5 - klanec tuning

Odgovor Napisal/-a filius »

gorazdr napisal/-a: Ne Sep 12, 2021 8:19 pm Na cilinder.si bom vzel airsala in sha15 ter svečko ngk 8hs. Kot vidim pri kitu ni tesnila glave. V njihovi ponudbi je tudi ne najdem.
A ni potrebna?

LP, Gorazd
Če že kupuješ kupi 16 in ne 15, cena je enaka.,.

Tesnila glave ne potrebuješ, glavo se poravna na stružnici in ne bo problema s tesnenjem. Hkrati se pa lahko naredi se squish pas.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Odgovori