Forum za vse ljubitelje mopedov!

Piljenje Minarelli P4 cilindra

Predelave pogonske sile mopeda

Piljenje Minarelli P4 cilindra

OdgovorNapisal/-a _luke_ » To sep 26, 2017 3:03 pm

Prosil bi za pameten nasvet za piljenje.

Cilinder Minarelli P4, ALU rebra, Gus puša fi38.8.

Prodal mi ga je en od uporabnikov foruma. V cilindru vidim potencjal, ker ima dovolj mesa, hlajenje je dobro.

Zaenkrat je cilinder speskan, luknje za stojne vijaki so porezkane tako da pašejo na tomos bloke. Cilinder sem iz višine 69mm spustil na 67mm (rezkano spodaj). Pretočni bodo prilagojeni blokom. Za vsis bom zrezkal ploščico ter vložek ki bo privarjen na ploščico. Ta bo komplet zamašil vsisni kanal ker imam narejeno sesanje preko v-force lamel na bloke. Kupil sem Rito race glavno gred, HPI brezplatinski vžig.

Bat sem kupil GOL monoring fi39 (https://www.frcomoto.si/si/bati-gol-pis ... stoni.html). Torej najprej piljenje nato 0.2mm pohonat na toleranco. Torej zaenkrat še nevem kako bo bat zgledal v cilindru ker ne gre noter :D


Trenutno zgleda takole (od zgornjega roba cilindra):

Višina cilindra 67mm

IZPUH : 27mm -> 43mm, širina cca 25mm, na izhodu cilindra fi29mm
PRETOČNI : 34mm -> 43,5mm, širina cca 20mm
VSISNI KANAL BO ZABLENDIRAN (BERI, lamelni vsis na blokih)

Rad bi cilinder ki bi delal na srednjem in visokem območju, ampak nebi pa rad da ga razkolje na pol.

Rabim nasvet...kako spilit kanale, kakšen karburator, kakšen avspuh nej nardim, kakšno kompresijo...

Hvala vnaprej za vse koristne nasvete.
Priponke
20170904_213944.jpg
_luke_
vplinjač
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr maj 05, 2010 4:20 pm

Vrni se na Tuning

Kdo je online

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov registriranih in 1 gost