APN 6S lažje predelave

Predelave pogonske sile mopeda
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Po dolge času sem se odloču da malo sfriziram apnjčka. Gre za letnik 98'.

Trenutno menjano:
-resonačni izpuh (laser)
-Dellorto SHA 14 frgazer (replika)
-5 prestava nabavljena, trenutno še za zmontirat

Katere bi še ble smiselne predelave za cca 70kmh ? Razen zgornjih "predelav" je vse ostalo stock, razen vžiga, ki je platinski (brezplatnski odletel že leta nazaj).
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a Berty »

Če je kapa original, znižat za 1mm (imaš postopke po forumu).
Če je bat še original, potem L varjanto bata.
Čez 50 ti bo šlo, če bo lepo nastavljen vžig in fergazar.
APN4M 83'
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a Pich »

Berty napisal/-a:Če je kapa original, znižat za 1mm (imaš postopke po forumu).
Če je bat še original, potem L varjanto bata.
Čez 50 ti bo šlo, če bo lepo nastavljen vžig in fergazar.
Zakaj pa je L bat boljši od navadnega?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a Berty »

Višja kompresija & en dodaten kot na katerega pritiskajo plini pri izgorevanju ter zato bolje tesni ob cilinder. Vsaj tako sem prebral v knjigi. :D
V praksi pa: ko sem zamenjal na komplet original APN navaden bat z L batom je šel (namesto 45) 50-52km/h. Mislim da je potem to že lažja predelava.
APN4M 83'
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Aha, torej l bat in nižana glava. Ma kdo kakšen link do l bata, ki bi pasal v original cilinder (še nič brušen)?
Afaik bi mogu bit 38mm, nisn pa sigurn.

edit:
Bi bla tole prava stvar ?
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=442
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a prlek »

hojnikb napisal/-a:Aha, torej l bat in nižana glava. Ma kdo kakšen link do l bata, ki bi pasal v original cilinder (še nič brušen)?
Afaik bi mogu bit 38mm, nisn pa sigurn.

edit:
Bi bla tole prava stvar ?
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=442
Predvidevam, da ima že tvoj cilinder zgoraj na vrhu rob kjer ni original bat z navadnim obročkom dosegel vrha. Če se bo po tem robu močno zatikal L obroček se lahko zlomi ali pa toliko obrabi, da več ne tesni. L obroček sam po sebi ni toliko močan kot navadni. Raje se odloči pravilno znižati glavo, bat pa zbrusi na dolžino 46 mm na sesalni strani.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 700
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a Berty »

Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
APN4M 83'
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6818
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Berty napisal/-a:Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
eh misliš ? :D bat je ponavadi manjši od cilindra :D more met toleranco :D jaz pravim da obdrži navadn bat v kolikor je še dober :) sicer pa piljenje kanalov oz. si dobiš kak lamo cilinder 60cc pa boš imel navora + daljše prenose boš lahko dal posledično večja končna :) drugače pa @pvl je razvil odličen cilinder kit na žalost je bila samo omejena serija in vprašanje kdaj bo spet nova

viewtopic.php?f=14&t=19110
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5218
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

aljo69 napisal/-a:
Berty napisal/-a:Kar je napisal prlek je res, z daljšo uporabo navadnega bata se na vrhu naredi obloga saj. Višjo kompresijo dosežeš z nižanjem kape.
Bat pa mora biti enakega premera kot cilinder, ter imeti enak sornik (10 ali 12).
eh misliš ? :D bat je ponavadi manjši od cilindra :D more met toleranco :D jaz pravim da obdrži navadn bat v kolikor je še dober :) sicer pa piljenje kanalov oz. si dobiš kak lamo cilinder 60cc pa boš imel navora + daljše prenose boš lahko dal posledično večja končna :) drugače pa @pvl je razvil odličen cilinder kit na žalost je bila samo omejena serija in vprašanje kdaj bo spet nova

viewtopic.php?f=14&t=19110
aljo to ni več lažja predelava :D
hojnikb
vplinjač
Prispevkov: 302
Pridružen: Pe Jun 10, 2016 11:54 am

Re: APN 6S lažje predelave

Odgovor Napisal/-a hojnikb »

Evo včeri sem se malo igračku z fergom; zgleda je bla tovarniško dost prevelika diza not; sn dal manjšo (60 afaik) in dosti lepše laufa pa mogoče kakšen KM več leti. Morn menjat zobnik brzomera, da vidimo točno kok je profita :D

Nasledni korak bo očitno nižanje glave; verjetno bo najbolša ideja da kupim drugo glavo in jo obdelam, original pa pustim, če začne kej jebat ?
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Odgovori