4 ka tuning

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a PVL »

Izpuh je seveda izdelan po meri. S serijskim izpuhom to ni možno.

Kak tak setup bi bil res zanimiv na avtomatik dirkah. Zaenkrat mamo sam tok da gre naštiman, morda naslednje leto kaj takega. :)
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a PVL »

Še ena zanimiva predelava apn cilindra v kombinaciji z bing 12 predelanim uplinjačem, 7HP /7800rpm/ 6,6Nm. Kakovost predelave se v veliki meri določa po momentu, ki ga motor proizvede. 6,6 Nm so nedosegljive sanje vsakega apn cilindra :D

Slika
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Wilf »

človk sploh nebi pomislu da se da tok vn spravt iz takga cilindra :shock:
Lp
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
steem
kriva felna
Prispevkov: 62
Pridružen: Če Maj 28, 2015 12:14 am

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a steem »

Meni je fejst zanimiva navorna krivulja. Že pri 4500rpm ima nad 3 5250 pa ž nad 4. Lepo.

lp, Jernej
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

A pokazes sliki teh dveh cilinrov?
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a PVL »

Nimam poslikan, motorji so sestavljeni in so pri lastniku.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1212
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

A si delal dodatne booste?
čendi123
zariban cilinder
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr Apr 15, 2015 9:44 pm
Kraj: Okolica Kopra

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a čendi123 »

hmmm... Imam eno vprašanje, prvič sem se lotu povečevat kanale na apn cilindru. Izpušni kanal sem dvignil v višino za cca. 1,5mm in sedaj meri gornji rob kanala do vrha cilindra 26,5mm (kot je 170stopinj), spodaj sem ga pa samo zaokrožu. Zanima me kolko naj ga še dvignem, da bo optimalno za izpuh od 15stke, ker 170 stopinj je pomoje premalo. Na sesalnem kanalu mislim pa da sem malo falu. kanal sem kr konkretno spustu sedaj spodnji rob kanala meri 66,5 mm od vrha cilindra. Sedaj imam bat not z 3mm lunco in z lunco meri kot 175 stopinj. izračunal sem da brez lunce bi bil kot 160 stopinj. Zanima me ali bom lahko na sedaj dal gor uplinjač dellorto 16/16 al bom mogel zamenjat bat z novim brez lunce, ker bo z lunco kanal prevelik?, ter kaj meniste na ispušni kanal : oblika,velikost za izpuh od 15slc, ter ali bi moral še pretočne kanale kej povečevat za optimalno delovanje, ali bi težavo lahko rešil z podlagovanjem cilindra? če bi ga podložil za 1mm bi bili kanali sledeči: usis 171(z lunco),izpuh 178, pretok 118. Za moje pojme bi bilo kr vredu. :?
IMG_20151028_180355.jpg
izpušni kanal
IMG_20151028_180329.jpg
sesalni kanal

Hvala za odgovore :)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

čendi123 napisal/-a:hmmm... Imam eno vprašanje, prvič sem se lotu povečevat kanale na apn cilindru. Izpušni kanal sem dvignil v višino za cca. 1,5mm in sedaj meri gornji rob kanala do vrha cilindra 26,5mm (kot je 170stopinj), spodaj sem ga pa samo zaokrožu. Zanima me kolko naj ga še dvignem, da bo optimalno za izpuh od 15stke, ker 170 stopinj je pomoje premalo. Na sesalnem kanalu mislim pa da sem malo falu. kanal sem kr konkretno spustu sedaj spodnji rob kanala meri 66,5 mm od vrha cilindra. Sedaj imam bat not z 3mm lunco in z lunco meri kot 175 stopinj. izračunal sem da brez lunce bi bil kot 160 stopinj. Zanima me ali bom lahko na sedaj dal gor uplinjač dellorto 16/16 al bom mogel zamenjat bat z novim brez lunce, ker bo z lunco kanal prevelik?, ter kaj meniste na ispušni kanal : oblika,velikost za izpuh od 15slc, ter ali bi moral še pretočne kanale kej povečevat za optimalno delovanje, ali bi težavo lahko rešil z podlagovanjem cilindra? če bi ga podložil za 1mm bi bili kanali sledeči: usis 171(z lunco),izpuh 178, pretok 118. Za moje pojme bi bilo kr vredu. :?
IMG_20151028_180355.jpg
izpušni kanal
IMG_20151028_180329.jpg
sesalni kanal

Hvala za odgovore :)
Za izpuh od petke je izpušni kanal dovolj dvignjen, problem je v pretoku, ki je vsaj za 1 mm prenizek. In kar pike dobim, ko mi kdo omeni lunco. Je*o te lunca, odreži bat naravnost, na odpiralni kot okrog 160-165°.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cerar »

Pich, pri širokih sesalnih kanalih pride lunica še kako prav, saj zmanjša obrabo bata zaradi lepšega zapiranja kanala.
Ni tako neumna zadeva, kot se sprva sliši :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori