Tomos D6 replika

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

V teku je priprava na Evropsko 50cc prvenstvo na Grobniku; izdelala se je nova gred in predelala ojnica, nov bat in predelan karter. Zadeva bo drug teden zalaufala in se tudi testirala na mizi, me res zanima rezultat :D
Priponke
ojnica_surova.jpg
ojnica_obdelana.jpg
Gred_D6_DTT.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a denso26 »

cerar napisal/-a:V teku je priprava na Evropsko 50cc prvenstvo na Grobniku; izdelala se je nova gred in predelala ojnica, nov bat in predelan karter. Zadeva bo drug teden zalaufala in se tudi testirala na mizi, me res zanima rezultat :D
Lepo delaš. Si karter zaprl ali povecal volumen?
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

z vložkom sem samo zmanjšal volumen, je pa še vedno odprt karter, da zagotovim mazanje ležajev

pa hvala :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

Motor je z manjšim volumnom karterja dal -0,15HP ter +0,05Nm na testiranju (rdeča krivulja; glede na prejšni setup).
Že nekaj časa sem imel v planu narest pretočne booste, zadeva se je izkazala za pozitivno; +0,25HP in +0,1Nm, kar je tudi najboljši rezultat do sedaj.
Skratka s to mašino sem več ali manj zaključil; testiralo se bo še daljšo ojnico in pa drugo glavo.

Rišem pa že novo mašino, ki bo imela sesanje izvedeno preko rotodiska z jermenom na vrhu bloka (mini RSA :D ) in s sodobnim vodno hlajenim cilindrom..
Priponke
zadna verzija.jpg
12092452_972725549453540_1963923930_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
brejker
vplinjač
Prispevkov: 290
Pridružen: Ne Mar 27, 2011 12:16 am
Kraj: Kamnik

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a brejker »

Hudo.

Kako bo izgledal prenos vrtenja iz horizontalne osi v vertikalno?
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

jermen
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

ta disk boš montiral na original bloke ali boš rezkal komplet nove? pa kako ti bo uplinjač zneslo gor postavit na tem okvirju,ki ga imaš sedaj?

drugače pa lepo videt ;)
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

tomosjakarac napisal/-a:ta disk boš montiral na original bloke ali boš rezkal komplet nove? pa kako ti bo uplinjač zneslo gor postavit na tem okvirju,ki ga imaš sedaj?

drugače pa lepo videt ;)
original blok bom odrezal kakšen cm stran od ležišča ležaja glavne gredi in navaril nov kos; zaenkrat bo ostalo tako. Če bom delal nov blok iz kosa Al, vsekakor nebi vzel tomosovih komponent :)

naredil bom koleno in uplinjač bo na stran, tako kot ga imam zdaj
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
sg1
zobnik
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 5:22 pm
Kraj: LJ

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a sg1 »

cerar napisal/-a:jermen
Domnevam da bo zobati jermen, sicer odpiranja ne moreš držati v fazi z vrtenjem glavne gredi.
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Tomos D6 replika

Odgovor Napisal/-a cerar »

Res je :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori