malenkost so širšetomosatx50s napisal/-a:A debelina polovičk je ista kot original?
Tomos D6 replika
Re: Tomos D6 replika
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Pa ni bojazni, da bi ti toplotna obdelava zjebala navoje? Mi smo še v bivši službi dajali kose najprej na toplotno obdelavo, potem pa navoj izdelati na erozijo. Če tega nismo storili so se navoji krušili.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos D6 replika
Mislim, da nebo problema z navoji.Pich napisal/-a:Pa ni bojazni, da bi ti toplotna obdelava zjebala navoje? Mi smo še v bivši službi dajali kose najprej na toplotno obdelavo, potem pa navoj izdelati na erozijo. Če tega nismo storili so se navoji krušili.
Pustimo se presenetit, zato sem tudi izdelal 2 para polovičk
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Imaš več načinov kako se temu izogneš.Pich napisal/-a:Pa ni bojazni, da bi ti toplotna obdelava zjebala navoje? Mi smo še v bivši službi dajali kose najprej na toplotno obdelavo, potem pa navoj izdelati na erozijo. Če tega nismo storili so se navoji krušili.
-pustiš cementacisko pavzo (4 desetinke nadmere in po cementaciji in pred kaljenjem postružiš in vrežeš navoje)
-po kaljenju navoj potopiš v staljen Al tako napustiš navoj
-ali pa navoj po kaljenju enostavno pogreješ z gorilnikom do temperature popuščanja in pustiš da se počasi ohladi.
Jaz jih sploh nisem cementiral, ker načeloma ni neka strašna obremenitev na kontaktnih površinah, kot je to primer pri zobnikih. Ravno tako sem vzel cementacijski mterial, ki se brez cementacije kali na površini do 42 Hrc in je zelo žilav v notranjost, Skratka vrhunski material za to. Po kaljenju in brušenju pa sem ga dal še nitrirat, kar je še trše kot cementacija, vendar je tanjši sloj in se uvaja po končanih vseh obdelavah. Za normalno uporabo gredi bi mogoče zadostovalo že 42Hrc. Pri visokih obratih pa je mogoče bolje, da je drsna površina med ojnico (podložko)in gredjo trša. Ta postopek ima še eno prednost. Na delu kjer je gred najbolj izostavljena z cementacijo izgubiš dobre 0.5 mm na nosilnosti, ker cementaciska plast zaradi svoje extremne trdote (cca63Hrc) nima nekih mehanskih kastnosti. Kot je že omenjeno navoji se drobijo in tudi na prehodu iz premera 17 na kolute je lahko problem.
@Cerarja pa imam pripombo, ko si že šel v izdelavo nove gredi, bi moral odpraviti še druge pomanjklivosti tomosove gredi. Recimo namesto ležaja 17 ležaj 20, z tem lahko povečaš tudi pesto na sklopki itd...
LP
Re: Tomos D6 replika
@Lojze; ta gred je bolj ali manj testna, da vidim kako se bo obnašal motor z drugimi dimenzijami in uravnotežitvijo. Tudi nimam veliko časa, da predelal še vse ostalo zaradi fi20 ležišča ležaja..
Če bo zdržalo (kar ni dvom, če je že ta srbska gred zdržala), potem nebo potrebe po večjem ležaju. Uporabil bom pa L17 ležaje.
Konec koncev, pri Tomosu je potrebno spremeniti 100 in 1 stvar, zato negrem več komplicirat.
Sestavila se bo še zadnja Tomos mašina, potem je pa čas za Derbi/KTM ali pa nekaj svojega.
Za sklopko me pa že nekaj časa matra, da bi naredil suho. Bomo videli, če bo poleti kej preveč časa
Če bo zdržalo (kar ni dvom, če je že ta srbska gred zdržala), potem nebo potrebe po večjem ležaju. Uporabil bom pa L17 ležaje.
Konec koncev, pri Tomosu je potrebno spremeniti 100 in 1 stvar, zato negrem več komplicirat.
Sestavila se bo še zadnja Tomos mašina, potem je pa čas za Derbi/KTM ali pa nekaj svojega.
Za sklopko me pa že nekaj časa matra, da bi naredil suho. Bomo videli, če bo poleti kej preveč časa
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
In am6 mašina in kreidlerji imajo 17mm debelino gredi, ne vem zakaj naj bi bil tu problem?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos D6 replika
Košara se bo za vikend še nekoliko bolj stestirala v Krškem, danes sem uspel naresti nekaj poskusnih voženj; vibracije iz mašine so minimalne (veliko manjše kot prej), drsi pa tudi ne - zaenkrat pozitiven rezultat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
košara po dveh Racelandih in nekaj testiranjih doma
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos D6 replika
Malenkost se vidi obraba. Bom tudi jaz naložil kakšno sliko, ko bom imel tole košaro not. Drugač pa po občutkih se dosti poznajo tele luknje, ki si jih naredil vmes ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos D6 replika
Nekaj obrabe je od jezičkov lamel, ostalo pa res zanemarljivo. Skrbelo me je pri semeringu, pa je komaj kaj videti.
Nisem primerjal sklopke z in brez dodatnih lukenj, je pa nekaj gramov lažja
Nisem primerjal sklopke z in brez dodatnih lukenj, je pa nekaj gramov lažja
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!