...če nihče drug ne odgovori, si bom drznil jaz:
39 bat pomeni približno 2,5 ccm večja prostornina od originala, ki jo je treba stisniti v še dodatno zmanjšan kompresijski prostor (znižana glava) in še dodatno znižan cilinder zaradi 0,3mm debelega odstranjenega tesnila pod cilindrom. To (morda) pomeni, da imaš verjetno preveliko kompresijsko razmerje glede na ostale nastavitve predvžiga... uplinjača...itd.
Spraznjen izpuh.
... 2T motor je zakomplicirana kompleksna naprava...in potrebuje ravno prav "zadušen" izpuh. Ve se, da pri APN ne smeš metati ven teh dušilnikov, ker poslabšaš "razmere" za dobro delovanje motorja.
.. tudi, ko si odstranil eno tesnilo ( cca 0,3mm) si za malenkost spremenil kote odpiranja kanalov (portmap), ki zaradi tega motorju odgovarjajo malenkost nižji obrati motorja, kot prej.
Protikonus lahko kar precej dvigne moč in navor motorja, če ga pravilno nastaviš - ujameš pravo resonančno dolžino. ...ob tem je potrebno prenastaviti uplinjač in najverjetneje tudi predvžig. Najverjetneje bi pri originalnih kotih odprtja kanalov potreboval še malo daljši izpuh od originala, da bi vanj stlačil protikonus... če pa bi jih malo "dvignil", pa potrebuješ krajšo resonančno dolžino. Pri original kotih odpiranja (ali pa malenkost večjih) ne potrebuješ večjega uplinjača. Če bi brusil kanale (pa ne preveč), bi prišel v poštev malo večji uplinjač, ne pa prevelik. Protikonus sem videl, da ga lahko kupiš že narejenega, ali pa preprosto kupiš že narejen izpuh v eni izmed SLO trgovin z deli za Tomose... pa sploh ni drag. Prijatelj je izpuh kupil pred kratkim in montiral na APN4, jaz pa sem mu malenkost popravil "kote". Ob tej priliki povem, da je bilo treba protikonus "potegniti ven" maksimalno, kar se da, da je bila "kao taprava" resonančna dolžina ob malenkost popravljenih kotih. Kote sem popravil z 2mm dodatno podloženim cilindrom in malenkost popravljenim kanalom izpuha in prilagodil dolžino bata na sesalni strani bata....in namontiral je malo večji uplinjač (kopijo) bing 17, ki je na oko zelo podoben originalu.
Še ena zanimivost: Motor je šel hitreje, ko je dodatno zadušil motor, ko je vstavil malo tiste kovinske špene za pomivanje posode ( iz Lidla) v izpuh med notranji in zunanji plošči glušnika ...