Stran 1574 od 1873

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 10:41 am
Napisal/-a Cerosmokker
Mr.slc napisal/-a:Dober dan,zanima me ,kko se kaj bere te oznake na novih led žarnicah.vglavnem, rad bi zamenjal žarnico ker je pregorela in me mika dat LED-ico ,pa me zanima če bi gorela tut ta (https://www.superstrela.com/led-sijalka ... 12v-1.html#) ,zdej sm meu gor 12v 25w pa je gorela kr lepo




Če nimaš stabilizatorja škoda devat not k ti jo bo se prej skurilo ko navadno dam ti pa en predlog ki sem ga tudi sam namestil sicer moras naredit nosilec.... Gre se za led reflektor 48w sem ga tudi sam zmontiral deluje perfewktno in pregoru ti ne bo povem iz lastnih izkusnj pa se mi motorck zvrti cez 15000rpm ce rabis pisi zs pa se zmenima ;) 8-) ;) :D

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 6:33 pm
Napisal/-a njuho
Zanima me ali sta ATX in BT glavi isti ali različni ?
Ker sem zasledil da ima BT višjo kompresijo kot ATX, samo ne vem kako, glave od BTja pa tudi še nisem vidu.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 8:05 pm
Napisal/-a tomostuner
njuho napisal/-a:Zanima me ali sta ATX in BT glavi isti ali različni ?
Ker sem zasledil da ima BT višjo kompresijo kot ATX, samo ne vem kako, glave od BTja pa tudi še nisem vidu.
enake sta

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 8:53 pm
Napisal/-a golnar
nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 9:27 pm
Napisal/-a Tomos apn 6
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 9:49 pm
Napisal/-a tomostuner
Tomos apn 6 napisal/-a:
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.
mam doma slc sl bt in atx glavo.

slc in sl sta na zunaj iste, brez utorov za gumice ter sive barve, od sl-a glava ma orginal squish od slcja pa ga nima.

od btja in od atxa pa sta črne z utorom za gumice in obe mata squish pas.

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Sr Mar 01, 2017 7:33 pm
Napisal/-a nejc12344
Pozdravljeni,

imam problem in sicer :
bt cly "malo" piljen, bing 18 (stranska diza 40,glavna diza 95),vzig BT original, original airbox (ni prazen), mf cobra izpuh...

Motor trokirat v območju,kjer dobi moč sepravi 5,5k-7k obratov...do 5k obratov motor deluje normalno,se pa to dogaja med vožnjo kakor tudi v prostem teku....Ta problem pa se je, kar na enkrat pojavil prej je motor deloval normalno... kaj bi lahko bilo ?? Sem tudi že probal dati manjšo glavo dizo in sicer 88 ampak je se zmeraj isto...

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Sr Mar 01, 2017 8:16 pm
Napisal/-a njuho
tomostuner napisal/-a:
Tomos apn 6 napisal/-a:
golnar napisal/-a:nista enake. atx glava je oblikovana enako kot lamo glava ali nekatere stare apn glave. bt glava ima pa manjši volumen in je oblikovana na squish.
To mislis vrjetno slc glavo, ki se loci tudi po tem da nima lukenj za gumico. Bt in atx glavi pa sta enaki.
mam doma slc sl bt in atx glavo.

slc in sl sta na zunaj iste, brez utorov za gumice ter sive barve, od sl-a glava ma orginal squish od slcja pa ga nima.

od btja in od atxa pa sta črne z utorom za gumice in obe mata squish pas.
Kako pa ma potem BT (11:1) lahko večjo kompresijo kot ATX (9:1? za to nisem siguren)?

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Mar 02, 2017 8:10 am
Napisal/-a aljo69
nejc12344 napisal/-a:Pozdravljeni,

imam problem in sicer :
bt cly "malo" piljen, bing 18 (stranska diza 40,glavna diza 95),vzig BT original, original airbox (ni prazen), mf cobra izpuh...

Motor trokirat v območju,kjer dobi moč sepravi 5,5k-7k obratov...do 5k obratov motor deluje normalno,se pa to dogaja med vožnjo kakor tudi v prostem teku....Ta problem pa se je, kar na enkrat pojavil prej je motor deloval normalno... kaj bi lahko bilo ?? Sem tudi že probal dati manjšo glavo dizo in sicer 88 ampak je se zmeraj isto...
orientiraj se po svečki :) svetla premalo bencina (večja diza) temna preveč bencina (manjša diza). Če je svečka kavne barve oz čokoladno rjava potem je tu krivec vžig (preveri predvžig)

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Objavljeno: Če Mar 02, 2017 1:05 pm
Napisal/-a kumr
Kje naliti olje v BT vilce?