Sem snel, ojnica nima lufta več kot za stopinjo zasuka magneta tako da to ni to. Obročke nisem raziglil, sem dal direkt nove gor, pri starem batu sem jih in se zdaj pozna blow-by ko je spuščala kompresija mimo obročkov ter je ob strani črn, pomoje samo zaradi obrabe po 3h letih.
Se bo probalo z obročki poštimat, drugo pa mislim da ni, ker pred drugim batom ni bilo tega zvoka iz mašine. Hvala
Zdravo,
Mi lahko prosim kdo pomaga pri podlaganju menjalnika? Na mopedu (SLC) se je menjala sklopka, bat, tesnila in ležaji.
Zdaj pa težje prestavlja in prestave se zatikajo. Vem da moram menjalnik pravilno podložit ampak si lahko en vzame 5 min časa in napiše kako, kje, koliko je zračnosti dovoljeno… pač čimbolj detaljno bi prosil, da zrihtam to tako kot se spodobi.
Menjalnik pa sem vedno nastavljal po občutku pa je bilo kul, zdaj pri tem pa hočem zrihtat tako kot se šika ker ni moj moped.
Istočasno tudi nima moči, počasi pride do obratov, ampak sem 95% da je to kriv magnet in nenastavljena elektrika. Namreč na gredi ni bilo kajlice in sem magnet na oko pač postavil gor na gred. Zdaj moram kupit tisto pikico, če se kje dobi in še elektriko nastavit.
Še eno hitro vprašanje: Kako je najbolj eleganten način, da ne poškoduješ bloka ali bata, ko odvijaš sklopko? Šrauficiger in podobne stvari uporabljam ampak pri teh metodah hitro kaj spodleti in kaj zviješ in spraskaš.
Za lazje odvijanje cesarkoli kar je mocno privito na masini kupi ali naredi slepo svecko ki bat zablokira, ce pa je masina bolj podrta pa vzemi mocno palico, najboljsa je kar aksa za kolo od tomosov in jo porini skozi luknjo za sornik v gredi. Upam da sem pomagal. Lp
tisti... napisal/-a:Zdravo,
Mi lahko prosim kdo pomaga pri podlaganju menjalnika? Na mopedu (SLC) se je menjala sklopka, bat, tesnila in ležaji.
Zdaj pa težje prestavlja in prestave se zatikajo. Vem da moram menjalnik pravilno podložit ampak si lahko en vzame 5 min časa in napiše kako, kje, koliko je zračnosti dovoljeno… pač čimbolj detaljno bi prosil, da zrihtam to tako kot se spodobi.
Menjalnik pa sem vedno nastavljal po občutku pa je bilo kul, zdaj pri tem pa hočem zrihtat tako kot se šika ker ni moj moped.
Istočasno tudi nima moči, počasi pride do obratov, ampak sem 95% da je to kriv magnet in nenastavljena elektrika. Namreč na gredi ni bilo kajlice in sem magnet na oko pač postavil gor na gred. Zdaj moram kupit tisto pikico, če se kje dobi in še elektriko nastavit.
Še eno hitro vprašanje: Kako je najbolj eleganten način, da ne poškoduješ bloka ali bata, ko odvijaš sklopko? Šrauficiger in podobne stvari uporabljam ampak pri teh metodah hitro kaj spodleti in kaj zviješ in spraskaš.
Narediš specjalno orodje, ki ima enako obliko kot lamela sklopke in je na ročaju. To orodje vstaviš v košaro in potem s ključem normalno odviješ matico. Odvijaš ravno kontra, ker je lev navoj.
To orodje zgleda kul. Saj fora je v tem, da sem že večkrat odvijal ampak vedno z blokiranjem bata ali magneta kar je vedno bilo na meji zdravega za komponente.
Kaj pa menjalnik? Mi lahko en od ljudi, ki je uspešno sestavil že 132 mašin kaj napiše?
tisti... napisal/-a:To orodje zgleda kul. Saj fora je v tem, da sem že večkrat odvijal ampak vedno z blokiranjem bata ali magneta kar je vedno bilo na meji zdravega za komponente.
Kaj pa menjalnik? Mi lahko en od ljudi, ki je uspešno sestavil že 132 mašin kaj napiše?
Menjalnik podložiš z vrha, toliko, da ima kako desetinko zračenja, ko sestaviš bloka brez tesnila. Nato dodaš tesnilo in zatisneš. Seveda potem tudi preveriš, da niso zobniki trdi. Paziti moraš tudi, da pravilno obrneš zobnik pete prestave. Nevdrta stran zobnika mora gledati navzven, proti verižniku.