Wilf napisal/-a:Eno vprašanje. kolega mi je prpelu eno šestko da bi mu jo mal naviu za minimaln dnar ampak ma že 42 cilinder pa nekej praskane kanale. ferg hoče met binga 12 pa org. avspuh . pa me zanima če ma kdo kšno idejo kuko bi še mal zrihtrou zadeuco
Lp
kaj misli, da bo on dosegel z 12 bingom in org izpuhom? Motor mora vdihnit in izdihnit drugace negre, kar povej mu.
Sicer pa lahko znizas glavo, napilis al pa podlozis cilinder, skrajsaj bat, daj nek protikonus v aspuh, ampak vseeno je potreben vecji fergazer, ce ne pa daj vsaj malo vecjo dizo.
Wilf napisal/-a:Eno vprašanje. kolega mi je prpelu eno šestko da bi mu jo mal naviu za minimaln dnar ampak ma že 42 cilinder pa nekej praskane kanale. ferg hoče met binga 12 pa org. avspuh . pa me zanima če ma kdo kšno idejo kuko bi še mal zrihtrou zadeuco
Lp
kaj misli, da bo on dosegel z 12 bingom in org izpuhom? Motor mora vdihnit in izdihnit drugace negre, kar povej mu.
Sicer pa lahko znizas glavo, napilis al pa podlozis cilinder, skrajsaj bat, daj nek protikonus v aspuh, ampak vseeno je potreben vecji fergazer, ce ne pa daj vsaj malo vecjo dizo.
tipčk je prstjen ko kanta.... jz mam 15 pa resonanco ampak on pa kr tiši tisto 12 ko pa org. z org avspuhom se nebi lih šu podlaganja .pol sm mu prou teško se še kej nardi aja pa galva je že nizana
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Se da kar nekaj iztisniti iz motorja, tudi z original komponentami, sploh pa z 42 cilindrom. Doseči hitrost okrog 75 kmh ne bi smel biti nek hud problem.
Se strinjam s Pich-om. Jaz imam tako (+ bing 13 in 70 diza) . Pa gre brez problemov čez 70 km/h. Piljeni kanali (hudo konzervativno, približno tako kot ima lamo) . Predelan originalni izpuh ( ni ravno protikonus je pa nekaj podobnega) . Znižano glavo (je pa v originalu od 14- tice, drugače oblikovan "kompresijski prostor" ) in L bat (meteor) . S prenosi 13/32 gre brez problemov prek 70, brez problemov pa zvrti tudi 14/32 samo zgubi na pospeških, po mestu pa ne rabim višje "končne" . S takimi prenosi pride na Katarino v 2-3 prestavi (verjetno bi šlo v 3 ampak mi zaradi hitrosti ne znese) .
lp
Pozdravljeni!
Zanima me če ve kdo odpraviti tak problem.
Moped meče iskro le pod visokimi obrati, oz. ima slabo iskro.
Gre za Tomos Colibri T11.
Hvala za odgovor.
tomos ssl napisal/-a:Pozdravljeni!
Zanima me če ve kdo odpraviti tak problem.
Moped meče iskro le pod visokimi obrati, oz. ima slabo iskro.
Gre za Tomos Colibri T11.
Hvala za odgovor.
Poglej kaksna je razdalja med primarnim navitjem in magnetom. Mora biti cim manjsa 0.2mm - 0.5mm.
Pozdravljeni, imam podoben problem kot moj predhodnik in sicer na avtomatiku a3...iskra je ok jo dobim vendar motor ne zalaufa... sicer nisem bil pozoren na štelanje predvžiga ker ga še nisem dobro naštudiral ..me pa rabvno zato zanima če morda zaradi tega ne vžge kot je potrebno in ali je posledica tega da mi na prbl. vsakih deset vžigov "kihne" oz. se iz uspuha malo pokadi ali je morda težava kje drugje. Prosim za pomoč.
Mene pa zanima, ali je kaj narobe, če na originalen Tomos BT 50 namesto Dellorta 19 uporabiš velikost 20? V smislu težje nastavitve motorja (ker bi bil prevelik) ali pa da dimenzije odprtine za koleno ne bi ustrezale?
Koleno bi obdržal originalno, airbox isto.
Zdravo fantje!
imam ATX-a s tanovim tipom pokrova od sklopke ki mi pa ni najbolje poznan in me zanima kje naliti olje v menjalnik, ker na mašini ne najdem nobene luknje za dolivat, kot ima npr a3.
lp