jerc napisal/-a:Pozdravljeni,
imam problem, ki se (predvidevam) tiče sklopke oz. menjalnika. V prostem teku moped malo rožlja a nič kaj prehudo, čisto tipičen APN6 zvok . Ob stisku sklopke popolnoma utihne (to mi nekako je še jasno zakaj), ko pa dam v prestavo in speljem je pa pi*darija, se me pomojem sliši v sosednjo občino . Moped sicer gre normalno in vse, tudi moč je prava kot more biti. Bi mi lahko kdo povedal kaj naj pogledam? Je kaj malenkostnega ali bo treba zamenjati celo sklopko ( )?
No malo sem se poigraval še s tistim vijakom pri sklopki (z razcepko). Šel sem za eno luknjo več in za eno manj. Zgodilo se je pa dvoje - ali ga sploh nisem mogel vžgati, ker je zaganjač šel v prazno (kot da bi držal sklopko), ali pa je vžgal ampak je ob pospeševanju še bolj ropotal.
Kot sem že povedal, moped sicer deluje tako kot je treba samo nenormalno glasen je ropot ob pospeševanju. Bi mogoče lahko bilo kaj od olja odvisno? Trenutno je noter ATF iz petrola.
jerc napisal/-a:Pozdravljeni,
imam problem, ki se (predvidevam) tiče sklopke oz. menjalnika. V prostem teku moped malo rožlja a nič kaj prehudo, čisto tipičen APN6 zvok . Ob stisku sklopke popolnoma utihne (to mi nekako je še jasno zakaj), ko pa dam v prestavo in speljem je pa pi*darija, se me pomojem sliši v sosednjo občino . Moped sicer gre normalno in vse, tudi moč je prava kot more biti. Bi mi lahko kdo povedal kaj naj pogledam? Je kaj malenkostnega ali bo treba zamenjati celo sklopko ( )?
Kakšna pa je šalica od sklopke, pade sklopka kar v njo oz. je dosti znucana, tam ko pridejo uhe lamel ?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
jerc napisal/-a:Pozdravljeni,
imam problem, ki se (predvidevam) tiče sklopke oz. menjalnika. V prostem teku moped malo rožlja a nič kaj prehudo, čisto tipičen APN6 zvok . Ob stisku sklopke popolnoma utihne (to mi nekako je še jasno zakaj), ko pa dam v prestavo in speljem je pa pi*darija, se me pomojem sliši v sosednjo občino . Moped sicer gre normalno in vse, tudi moč je prava kot more biti. Bi mi lahko kdo povedal kaj naj pogledam? Je kaj malenkostnega ali bo treba zamenjati celo sklopko ( )?
Kakšna pa je šalica od sklopke, pade sklopka kar v njo oz. je dosti znucana, tam ko pridejo uhe lamel ?
Uf, trenutno me še kak dan ne bo pri mopedu. Pa tudi še nikoli nisem tam odpiral in videl tega od blizu. Mi lahko poveš na kaj naj bom pozoren in kaj je znak, da je šalčka znucana? Najlepša ti hvala
gsila napisal/-a:Sam sem se lotil obnove APN4 iz leta '75 torej ima na motorni gredi še L17 ležaje. Ker je ojnica zluftana imam dve možnosti: obnova stare gredi (je že razprešana) ali nakup nove.
Zanima me če bi nova gred pašala v stare bloke oz ležaje.
Kolikor sem jaz gledal bi morala vendar ko sem s stare gredi odstranjeval notranji obroček ležaja sta pod njim bili 2 podložki za nastavljanje lufta.
Pa še nekaj me zanima ...kakšni so simptomi slabo centrirane motorne gredi. Imam namreč gred na kateri je čep po katerem teče ležaj sklopke na dveh krajih (simetrično) malo čudno obrabljen(če ga merim z pomičnim merilom je premer enak kot na drugi gredi katera te obrabe ne kaže.
gsila napisal/-a:Sam sem se lotil obnove APN4 iz leta '75 torej ima na motorni gredi še L17 ležaje. Ker je ojnica zluftana imam dve možnosti: obnova stare gredi (je že razprešana) ali nakup nove.
Zanima me če bi nova gred pašala v stare bloke oz ležaje.
Kolikor sem jaz gledal bi morala vendar ko sem s stare gredi odstranjeval notranji obroček ležaja sta pod njim bili 2 podložki za nastavljanje lufta.
Pa še nekaj me zanima ...kakšni so simptomi slabo centrirane motorne gredi. Imam namreč gred na kateri je čep po katerem teče ležaj sklopke na dveh krajih (simetrično) malo čudno obrabljen(če ga merim z pomičnim merilom je premer enak kot na drugi gredi katera te obrabe ne kaže.
Prilagam še slikco osovine ki pride v sklopko.
Tega pa res nihče ne ve ?
Na starejšem A3, ki je imel originalno L17 ležaje na gredi sem želel zamenjati ta dva ležaja s krogličnima (serija 6000). Vendar sem naletel na težavo: L17 ležaj je širok 11 mm, medtem ko kroglični so le 10 ali 12 mm. Zaradi tega sem dal nazaj noter L17, ker bi pri krogličnem moral porezkati utor za ležaj v bloku za 1 mm.
Iz tega vidika ne paše.
jerc napisal/-a:
Uf, trenutno me še kak dan ne bo pri mopedu. Pa tudi še nikoli nisem tam odpiral in videl tega od blizu. Mi lahko poveš na kaj naj bom pozoren in kaj je znak, da je šalčka znucana? Najlepša ti hvala
Pozoren bodi na tiste utore ali kako ti naj povem, v katere sede sklopka oz. tisti jezički od lamel, katere tudi rado znuca, pol pa dobi vse skup zračnost in imaš korantov zvonec po domače
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
jerc napisal/-a:
Uf, trenutno me še kak dan ne bo pri mopedu. Pa tudi še nikoli nisem tam odpiral in videl tega od blizu. Mi lahko poveš na kaj naj bom pozoren in kaj je znak, da je šalčka znucana? Najlepša ti hvala
Pozoren bodi na tiste utore ali kako ti naj povem, v katere sede sklopka oz. tisti jezički od lamel, katere tudi rado znuca, pol pa dobi vse skup zračnost in imaš korantov zvonec po domače