Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Kamion »

matic123 napisal/-a:Imam sledeč problem, dubu sm šenkano hidravliko za btja (grimica) čeljust in ročka brez cevi ampak je temu primerno boga.. Tore ročka se zatika z batkom zgleda use ok sam k ga daš notr se ne premika lepo, nč ni oksidiran al pa kej, baje naj bi z tem batko pred nekaj leti delovala tako da ni napačen. Prijatel k mi jo je šenkal je rekel da je biu problem u temu da ko je imel hidravliko še na mopedu se mu je začela čeljust sama od sebe skp stiskat zato je dau hidrauliko tut dol, jo razstavu in tut odstranu zavorne ploščice, zdej je čeljust skor čist skp stisnjena tko da gre ena ploščica komi not, dve pa ni šans.. A ma kdo kake izkušnje z tem?
Najprej use razstavit, nato boš šele videl na čem si, najbrž so za zamenjat tesnila batkov in tesnila glavnega bata. ;)
Hidravlika je zelo komplicirana stvar, zato ne delaj nič na pol!!!

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Mam jo rastauleno sam nikjer nevidm zakaj nebi delalo..

Kaj pa bi lahko biu razlok da je čeljust skp stisnjena čeprou ni na nč povezana?

Kje pa se da dubit testina al pa kak komplet za obnovo te hidraulike?
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pata »

Ja z šraufcigri al nekako drugače jo porineš na razen...
Čeljusti nimajo fedrov da se batki vrnejo noter nazaj, ni to kot bobnasta zavora.
Če pa ne gre na silo pomeni da je zaribala čeljust oz. cilinder. Da pa sama stiska pa je kriv zrak v sistemu.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
maatej
auspuh
Prispevkov: 819
Pridružen: So Dec 25, 2010 7:28 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a maatej »

točno tako kot je @pata povedu. na silo moreš batke ven porint, pač probej z več stvarmi, mogoče bi pomagalo če bi čez noč namoču v coca colo..

ni pa hidravlika nič zakomplicirana če razumeš kaj delaš, samo pravilno jo je treba prezračit ;)
Uporabniški avatar
matic123
zažgan bat
Prispevkov: 98
Pridružen: So Mar 05, 2011 5:57 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a matic123 »

Sem čeljust probal porint narazen in je šlo tok da grejo ploščice zdej not sam še zmerm premal da bi šu umes še disk, a je kdo to že probal namakat v kokakoli? Kje se pa da dubit nove dihtge za to hidravliko?
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Če so res tako trde, potem so batki uničeni, tole mora iti zelo na lahko skupaj, ko imaš odklopljeno cev.

Batki in dihtunge za batke so univerzalne, le premer moraš vedeti.

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

matic123 napisal/-a:Sem čeljust probal porint narazen in je šlo tok da grejo ploščice zdej not sam še zmerm premal da bi šu umes še disk, a je kdo to že probal namakat v kokakoli? Kje se pa da dubit nove dihtge za to hidravliko?
Daj nehaj komplicirat. Večinoma mate probleme, ker hočete po bližnici do cilja. V življenju se mi še ni zgodilo, da rabljene stvari nebi bilo potrebno popolnoma(zares popolnoma) razstaviti, očistiti, zamenjati obrabljene dele po potrebi. Menjava delov kar tako ni potrebna. Menjava tesnil je priporočljiva, vendar jih jaz nisem ker, originalnih nisem dobil, nadomestnih pa nisem iskal.
Batke spraviš ven tako, da skozi cevko pihneš z kompresorjem, če ne gre tako lahko z ročko toliko časa pumpaš in dolivaš olje da batke porineš ven. Obstaja pa še varianta, da narediš reducir iz cevke na "Wap , Kerher, Štrajfiks, itd..." in potem z vodnim tlakom iztisneš batke. Paziti pa moraš, da te batki ne ubijejo ko izletijo ven.
lp
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a folc »

mene zanima, če je že kdo ugotovil, kako bi pri mopedu , prosti tek nastavil tako da bi nihal, kot da bi naprimer malo dodaja gas. eno je če to delaš na roke, rad bi pa da bi moped to delal sam od sebe na minimumu. pri enem mopedu sem to že videl, kako mu je to ratalo pa nevem. lp
dizel sploh ne! :)
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pata »

folc napisal/-a:mene zanima, če je že kdo ugotovil, kako bi pri mopedu , prosti tek nastavil tako da bi nihal, kot da bi naprimer malo dodaja gas. eno je če to delaš na roke, rad bi pa da bi moped to delal sam od sebe na minimumu. pri enem mopedu sem to že videl, kako mu je to ratalo pa nevem. lp
https://www.youtube.com/watch?v=SOPf-3qwSNk takole misliš to ne? za 4 taktniki ti lahko povem kako... Z zmikanjem faze pride potem lahko tak minimum... za dvotaktnika pa nimam glih neke ideje. Čeprav v končni fazi zakaj bi bilo to dobro sploh? razen tega da je zanimivo slišat :D
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Uporabniški avatar
folc
auspuh
Prispevkov: 818
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:42 pm
Kraj: okolica Idrije

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a folc »

Pata napisal/-a:
folc napisal/-a:mene zanima, če je že kdo ugotovil, kako bi pri mopedu , prosti tek nastavil tako da bi nihal, kot da bi naprimer malo dodaja gas. eno je če to delaš na roke, rad bi pa da bi moped to delal sam od sebe na minimumu. pri enem mopedu sem to že videl, kako mu je to ratalo pa nevem. lp
https://www.youtube.com/watch?v=SOPf-3qwSNk takole misliš to ne? za 4 taktniki ti lahko povem kako... Z zmikanjem faze pride potem lahko tak minimum... za dvotaktnika pa nimam glih neke ideje. Čeprav v končni fazi zakaj bi bilo to dobro sploh? razen tega da je zanimivo slišat :D
Tako ja. Men se dopade tak zvok. Je pa pri dirkalnikih to elektronika ki krmili motor tako narejena da niha. Pri mopedu pa nevem kako bi lohk izvedu
dizel sploh ne! :)
Odgovori