Ta shema zlaganja velja za apn, automatic ter mislim da tudi e90...npr ctx ima drugačno. Bullet44, če pa misliš da boš sam brez predhonih izkušenj ter naprave za centriranje (enostavna naprava, ko se feltna na njo fikisira z osovino, na levi in desni strani pa lističi, da ob vrtenju lažje odčitaš kje ˝šajta˝), se pomoje motiš. Verjemi, tudi če feltno scentriraš levo/desno skoraj dobesedno v nulo, ti ostane še gor dol štelanje, kar je pa za moje pojme še veliko težje. Kakor je nekdo že omenil eno je delat na novih špicah in obroču, drugo pa na staremu...če po pravici povem, je 25€ dost ugodno kokr lohk živcev zgubiš...filius napisal/-a:Poglej eno sestavljeno feltno, delat moraš X s tem da morta bit 2 špice med X-om na dromelnu in 1 na obroču (rdeče na sliki), pa med špico iz iste smeri je vedno 3 luknje-druge špice na obroču lufta(zeleno na sliki), luknje v obroču so pa obrnene v smeri špic, če na začetku ujameš, sestavljaš naprej kot sestavljanko. Prvo ko sem estavljal sem porabil 4 ure za sestavo brez centriranja itd, zdej dobre pol urce pa je skup.
Sestava in centriranje koles
Re: Sestava in centriranje koles
Re: Sestava in centriranje koles
glede na to da ima doma 15+ mopedov ter večji del je že restavriranih (kolkr vem) bi bilo pametno se kaj takega mu naučit ? noben se ni rodil ko bi znal to sam še vseeno bi blo pametno se naučit pri kakem vaškem mojstru kot pa preko intertneta ..._luke_ napisal/-a:Ta shema zlaganja velja za apn, automatic ter mislim da tudi e90...npr ctx ima drugačno. Bullet44, če pa misliš da boš sam brez predhonih izkušenj ter naprave za centriranje (enostavna naprava, ko se feltna na njo fikisira z osovino, na levi in desni strani pa lističi, da ob vrtenju lažje odčitaš kje ˝šajta˝), se pomoje motiš. Verjemi, tudi če feltno scentriraš levo/desno skoraj dobesedno v nulo, ti ostane še gor dol štelanje, kar je pa za moje pojme še veliko težje. Kakor je nekdo že omenil eno je delat na novih špicah in obroču, drugo pa na staremu...če po pravici povem, je 25€ dost ugodno kokr lohk živcev zgubiš...filius napisal/-a:Poglej eno sestavljeno feltno, delat moraš X s tem da morta bit 2 špice med X-om na dromelnu in 1 na obroču (rdeče na sliki), pa med špico iz iste smeri je vedno 3 luknje-druge špice na obroču lufta(zeleno na sliki), luknje v obroču so pa obrnene v smeri špic, če na začetku ujameš, sestavljaš naprej kot sestavljanko. Prvo ko sem estavljal sem porabil 4 ure za sestavo brez centriranja itd, zdej dobre pol urce pa je skup.
Re: Sestava in centriranje koles
CTX ma čist isto Sm tut že CTX feltno zalagu skup_luke_ napisal/-a:Ta shema zlaganja velja za apn, automatic ter mislim da tudi e90...npr ctx ima drugačno.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Sestava in centriranje koles
Jaz sem se sam navadil, se moram pohvalit, izdelal sem centrirno stojalo na katerega natakneš kolo z osovino. Prej na mizi zložim feltno in pesto skupaj z špicami, tako da ne opleta lih za 5cm ampak da je kolikor tolio naravnost. Kolo dam na stojalo, na stran pa pritrdim magnetno merilno urico. Pri vsaki špici zapišem vrednost ki jo pokaže merilna urica, izračunam srednjo vrednost ter potem špice zategujem po logiki sem pa tja. Od moje E90 mi je ratalo kolo scentrirat na 0,3mm levo desno in 1mm gor in dol.
Za centriranje gor in dol zateguješ sam po 4 špice v šterojčku, ker če vsako posebej se ti spet zmakne levo desno.
Za centriranje gor in dol zateguješ sam po 4 špice v šterojčku, ker če vsako posebej se ti spet zmakne levo desno.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Sestava in centriranje koles
Na ctx feltnah lahko ubistvu zložiš na dva različna načina Ko sem feltne kupil je bilo zloženo na prvi način, tako da je pesto bilo bolj na desni strani ampak na prvi pogled je zgledalo ok), drugi (pravilen) način pa pesto sede na sredinofilius napisal/-a:CTX ma čist isto Sm tut že CTX feltno zalagu skup_luke_ napisal/-a:Ta shema zlaganja velja za apn, automatic ter mislim da tudi e90...npr ctx ima drugačno.
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Sestava in centriranje koles
podobnega sem sam doma naredu...
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Sestava in centriranje koles
Še boljše je če daš tam kjer sede gred dva majhna ležaja da se kolo vrti 15min ko ga zasučeš XD
in merilna urica seveda.
in merilna urica seveda.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Sestava in centriranje koles
Hvala vsem ki ste napisali nekaj na to temo ..se je zbralo kar nekaj koristnega. No sam sem se odločil da feltno sam sestavim, nato pa jo dam scentrirat (to bo prišlo ceneje tam nekje 12€). Ko pa bo čas pa bom probo kaj sam tudi scentrirat in si seveda še prej napravit stojalo .
Re: Sestava in centriranje koles
Še tole, za domače mojstre: http://www.youtube.com/watch?v=T2AuivYzaBs .