Dj ne troši bučk, nism ulavfavu nobenga motorja, niti 10 KM pa so usi lavfal. Je pa res da mam povsod dobro mešanco% TSS...sajn_david napisal/-a:ja vrjetnu si ga preveč teru, nesi ga nič udelau
ATX problem
Re: ATX problem
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: ATX problem
Ne vem če lih ''trosi bučke'', tko kot si se ti strokovno izrazil, če reče da je treba ulaufat vsak nov del v bloku motorja. Dejansko si ti naredil bedarijo ker nisi ulaufaval delov (do 100km pod normalnimi obrati). in če teb ni šlo nič v rit si imel srečo!
Re: ATX problem
dobr je ulafavat, samo pri apn6, avtomatik, atx, bt ni razlike.
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: ATX problem
Sreča na caa 50 motorjih? nebi rekel itak pa vsak trd svojeMehanik napisal/-a:Ne vem če lih ''trosi bučke'', tko kot si se ti strokovno izrazil, če reče da je treba ulaufat vsak nov del v bloku motorja. Dejansko si ti naredil bedarijo ker nisi ulaufaval delov (do 100km pod normalnimi obrati). in če teb ni šlo nič v rit si imel srečo!
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: ATX problem
tudi sam sem imel že veliko nanovo brušenih cilindrov in nisem ulaufaval dlje več kot 10 min
skrajni primer je pa moj piljen frči ki ga uporabljam za dirke.sestavil sem ga nastavil ferg in gas do konca
mešanico mu devam 2% s TT-Som
rezultat: zadnjič sem razdrl cilinder ker je konec sezone L obroček je bil res obraljen drugače pa
nobenih risov ali česa podobnega
s tem da imam prenose 22-22 in je moped večinoma časa v visokih obratih.
skrajni primer je pa moj piljen frči ki ga uporabljam za dirke.sestavil sem ga nastavil ferg in gas do konca
mešanico mu devam 2% s TT-Som
rezultat: zadnjič sem razdrl cilinder ker je konec sezone L obroček je bil res obraljen drugače pa
nobenih risov ali česa podobnega
s tem da imam prenose 22-22 in je moped večinoma časa v visokih obratih.