To poletje sem dosti kolegom porihtal pony expresse, pa se je še meni zluštalo enega.
Tako sem dobil avtomatica 3 letnik 1973. Bil je poceni, ampak je gor bilo nametanih dosti delov od novejših avtomaticov iz 80-ih (sedež, stranski plehi, kurbel, stopalke za noge...)
No, glede na to da so samo luči že skoraj toliko vredne kot sem dal zanj, sem ga nabavil, nabavil manjkajoče dele in voila:
Šmirglanje: tale je bil trivremenski - original oranžen, potem rdeč in nazadnje temno moder. Načeloma bi ga pihnil oranžno, ampak imam to barvo rezervirano za en drug projekt, zato je naslednja izbira svetlo modra, da ne bodo vsi enake barve
Ker se učim barvanja, sem namensko malce experimentiral in tokrat nisem odstranil barve čisto do pleha - logika za tem je bila, da bi debela plast barve lahko skrila manjše udrinice ipd. Napaka, ki je ne bom več ponovil
Je kakor je, nazadnje niti ni izpadlo slabo, če ga ravno ne gledaš pod lupo... Čas za sestavljanje.
Mašina mi je požrla dosti živcev, malo zato ker sem do zdaj šraufal zelo malo avtomatikov, malo pa zato, ker sem preveč hitel. Ampak zdaj vem, čemu je namenjen vprašaj feder
Potem doktorat, ker je iskra bila slaba kljub kompleno novi elektriki - jasno, nekdo je stlačil gor L17 ležaje namesto navadnih, zato je imel magnet lufta, da bi vol prišel mimo...
Po 2 dneh štelanja predvžiga, lufta itd. zdaj mislim da gre tako kot bi moral.
sicer je pa na mašini samo 38,5 mm navaden bat, vse ostalo pa original.
Verjetno ga bom dal homologirati za kolo s pomožnim motorjem, zato mi itak ni do tuninga, kvečjemo bom rabil downtunig
Skratka, nazadnje je ratalo tole:
Kroma nisem obnavljal, ker je bolj smiselno nabaviti nove dele, sicer pa, kot pozorno oko takoj opazi, kar nekaj delov ni original.
Apak to niti ni bil namen, meni je važno da je lep in funkcionalen, pa da ne bom lih delal harakiri zarad vsake praske
Nalepke sem napravil kar v slikarju 'na približno' in ga prekrstil iz avtomatica 3K v Pony Express 25K (da lažje prepričam miličnike, da je to vendarle kolo s pomožnim motorjem ). Vsaj dokler ne porihram papirjev...
Sicer ga pa kličem Ata štrumf, ker je star in plav
automatic 3 1973
Re: automatic 3 1973
lep "ata smrk"