Stran 2 od 2

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Če Avg 04, 2011 11:00 pm
Napisal/-a DaNiLo
P.S: Slepam, da imaš 2.0 TDI a imaš 140km al 170km?[/quote]


Ja bol sem nagnjen k 3.0 TDiju samo je tudi pri meni problem da ne delam nekaj dosti kilometrov in se mi že dopade tudi A3 3.2 ali pa kakšna A4. Imam pa 1.9 TDIja 105km ker ti 2.0 so malo problematični motorji razen teh novih, pa še lepo prede pa bo kmalu tudi mel 200.oookm redni servisi pa pač to kar rabi mu moreš dat pa gre, al 3.0 še vedno zmaga :D ali pa kak turbo bencinar, nevem še res ne, malo še morem našparat pa da vidmo kak bo. ;)

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Sr Avg 17, 2011 7:18 pm
Napisal/-a hitm3n
Imamo passata 3b z 2.5tdi mašino in dela odlično edino luftmesser je šel to je pa to. dobra oprema.

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Sr Avg 17, 2011 7:26 pm
Napisal/-a Whbund
hitm3n napisal/-a:Imamo passata 3b z 2.5tdi mašino in dela odlično edino luftmesser je šel to je pa to. dobra oprema.
Je zlo fajn stvar ja...drugače pa posodobitev...če je kdo zainteresiran ga dam samo za 6.700 to pa zaradi tega, ker sem že položil aro za S6...torej če poznate kakšnega znanca ipd. ki išče tak avtomobil ga lahko dobi res ugodno z vso znano zgodovino lepo ohranjenega glede na leta, skratka vreden nakupa.

Lp

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Sr Avg 17, 2011 8:37 pm
Napisal/-a pustivsek
Imajo pa audiji z 2,5 znano hino da crkujejo odmične gredi....drugače pa bomba avto :)

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Sr Avg 17, 2011 9:50 pm
Napisal/-a Whbund
pustivsek napisal/-a:Imajo pa audiji z 2,5 znano hino da crkujejo odmične gredi....drugače pa bomba avto :)
Hehehe prov čakal sem na tak komentar....Ja odmične gredi 100% crknejo in sicer na porodni verziji V6 2.5 TDI mašine z 110kW; problem pa je bil v tem, da so bile odmične gredi iz gusa...na vseh poznejših 115, 120 ter 132kW so odmične gredi železne z tem je bila napaka odpravljena. Te motorji so odlični, visoke kilometrine dosegajo z lahkoto, ker se npm. na avtocesti pri 130km/h vrti na 2.000obratih in tako posledično mašina ni do konca izmozgana že pri cirka 200.000km. Ta avtomobil je res super za dolge ture, na kratkih relacijah pa ga relativno hitro uničiš.

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Če Sep 29, 2011 1:13 am
Napisal/-a sales0
Moj se recimo vrti na 3000 obratih in se peljem 130km/h, pa je imel 640.000 km prevoženih.
In ni res da so meli prvi V6 tdi-ji gusnate odmične, ampak so imeli odmikače prešane na samo gred in z časom in temperaturnimi deformacijami je te odmikače premaknilo ali pa celo tako daleč spravilo, da so enostavno se zavrteli na gredi in zgodil se je bum.
Sma z prijatlom delala enkrat takega V6 tdi-ja in je na srečo bilo ptrebno zamenjat ventile in vodila ventilov in ne celotnih glav.

Najnovejši V6 tdi-ji pa imajo narejene odmične enako kot recimo bmw-ji, vse iz enega kosa in nič prešano, pa zadeva špila.
Je pa zanimivo, da so pri poznejših različicah, in tudi če kupiš nove odmične za prve V6 tdi-je, so pa zaprešani in zavarjeni odmikači na samo gred.



L.p!



Aleš!

Re: Audi A6 2.5 TDI V6

Objavljeno: Če Sep 29, 2011 9:15 am
Napisal/-a Whbund
sales0 napisal/-a:Moj se recimo vrti na 3000 obratih in se peljem 130km/h, pa je imel 640.000 km prevoženih.
In ni res da so meli prvi V6 tdi-ji gusnate odmične, ampak so imeli odmikače prešane na samo gred in z časom in temperaturnimi deformacijami je te odmikače premaknilo ali pa celo tako daleč spravilo, da so enostavno se zavrteli na gredi in zgodil se je bum.
Sma z prijatlom delala enkrat takega V6 tdi-ja in je na srečo bilo ptrebno zamenjat ventile in vodila ventilov in ne celotnih glav.

Najnovejši V6 tdi-ji pa imajo narejene odmične enako kot recimo bmw-ji, vse iz enega kosa in nič prešano, pa zadeva špila.
Je pa zanimivo, da so pri poznejših različicah, in tudi če kupiš nove odmične za prve V6 tdi-je, so pa zaprešani in zavarjeni odmikači na samo gred.



L.p!



Aleš!
Za svojega govorim iz izkušenj kako je, za 110kW pa govorim naprej stvari katere sem slišal od njihovih lastnikov, tako da če so rekli, da so bile odmične iz gusa in se je vse skupej v cirka 200k km čisto izrabilo nove gredi pa je notri bilo potrebno spet dati gusaste, mora nekaj na tem biti. Aja debata o teh gredeh je potekala tudi na www.team-audi.si tako, da se lahko prijaviš in deliš izkušnje z ostalimi, mogoče še koga zbrihtaš, da tega avta ne kupi.

Sicer pa mal updejta: Krepnu je alternator, tako, da je sedaj prišel čas da naredim en konkreten servis. Gor pride poleg novega valeotovega alternatorja še Skf garnitura zobatega jermena, nov mikrojermen z novimi šponarji, nove grelne svečke, nova ekspanzijska posoda ter nov levi pokrov ventilov z novim tesnilom....ker je V6 je vse x2 tako, da tale runda definitivno nebo poceni.

Lp