Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

@Pich ti hoče samo pomagati,sigurno ima več znanja in izkušenj.zakaj nebi potemtakem odstranil 1 prestavo in dodal 6 (nova 5).
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Tak menjalnik bi bil vsekakor boljši od originala, ma to je spet za stroje ki se vrtijo visoko. Prlekova štirka bi s takim cilindrom z lahkoto dosegla hitrost preko 100 kmh, ampak to je traktor, ki ima zelo široko območje uporabnih vrtljajev. Šeststopenjski menjalnik pa je namenjen motorjem z ozkim območjem delovanja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

@Prlek, si že dvignil izpušni kanal na 175 stopinj za kolikor je delan izpuh? Iz teh sedanjih 165 na 175 boš pridobil zelo veliko, popraviti bi moral tudi pretoke na kakih 125 stopinj. To ti bo tudi dvignilo delovanje na višje obrate, moči bo tudi precej več.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

tomosatx50s napisal/-a:@Pich ti hoče samo pomagati,sigurno ima več znanja in izkušenj.zakaj nebi potemtakem odstranil 1 prestavo in dodal 6 (nova 5).
Sem razmisljal ampak ni prva prestava na piramidi fiksna? Al se potem druga na preticni gredi zamakne k prvi na piramidi in tako naprej? Nevem.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

macula napisal/-a:@Prlek, si že dvignil izpušni kanal na 175 stopinj za kolikor je delan izpuh? Iz teh sedanjih 165 na 175 boš pridobil zelo veliko, popraviti bi moral tudi pretoke na kakih 125 stopinj. To ti bo tudi dvignilo delovanje na višje obrate, moči bo tudi precej več.
Moram zdaj ko je cilinder na masini pomeriti. Spodaj sem ga moral podlozit za 1.5mm ker je bat pogledal cez vrh cilindra. Mislim, da zaradi tega, ker ima bat nizje sornik kot originalni bat. Prilepil bom tak kotomer na magnet in pomeril dolzino odpiranja in zapiranja izpusnega kanala.
Priponke
Screenshot_2015-03-31-16-12-50.png
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

prlek napisal/-a:
tomosatx50s napisal/-a:@Pich ti hoče samo pomagati,sigurno ima več znanja in izkušenj.zakaj nebi potemtakem odstranil 1 prestavo in dodal 6 (nova 5).
Sem razmisljal ampak ni prva prestava na piramidi fiksna? Al se potem druga na preticni gredi zamakne k prvi na piramidi in tako naprej? Nevem.
1.prestava je fiksna,,isto druga. 1.prestavo se odstruži ter podaljša osovino piramide.na menjalnem avtomatu imaš potem original2.,3.,4.,5. In 6.(v bistvu nova 5.)potem prilagodiš sekundarni prenos temu razmerju.@ lojze-si ti bo znal več povedati o tem.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

tomosatx50s napisal/-a: 1.prestava je fiksna,,isto druga. 1.prestavo se odstruži ter podaljša osovino piramide.na menjalnem avtomatu imaš potem original2.,3.,4.,5. In 6.(v bistvu nova 5.)potem prilagodiš sekundarni prenos temu razmerju.@ lojze-si ti bo znal več povedati o tem.
Aha lahko bi tako ja. Ce se bi odlocil za tole bi me verjetno tudi kaj cenej prislo. Za sekundarni prenos pa imam na izbiro samo menjavanje prednjih zobnikov, ker nikjer nisem dobil mansega ali vecjega zadnjega zobnika za ta nova lita platisca. Razen ce mi ga gdo naredi.
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

Zadnje se da tudi dobiti(vsaj pri nas)dobiš surovec,postružiš sredinsko luknjo kjer nasede na platišče in zvrtaš luknje za vijake.
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Pich napisal/-a:Tak menjalnik bi bil vsekakor boljši od originala, ma to je spet za stroje ki se vrtijo visoko. Prlekova štirka bi s takim cilindrom z lahkoto dosegla hitrost preko 100 kmh, ampak to je traktor, ki ima zelo široko območje uporabnih vrtljajev. Šeststopenjski menjalnik pa je namenjen motorjem z ozkim območjem delovanja.
Torej je to slabo, ce ima siroko obmocje delovanja za sest stopenjski menjalnik. Jas sem pa mislil, da ce ima toliko moci, da mi peto lepo povlece, da bi tudi kaj iz seste iztisnil. Kako pa bi bilo potem v praksi z predlogom, ki ga je postavil @tomosatx50s?
frčoo69
auspuh lager
Prispevkov: 4
Pridružen: To Mar 31, 2015 5:01 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a frčoo69 »

LP ! Imam eno vprašanje... Kupil sem flexerja, letnik 2012 in na njem odstranil puši iz kolena, menjal uplinjač na 14-12 (diza 56), zamenjal originalen bat z tistim, ki ima sesalne luknje, odstranil podložko iz glave ter iz izpuha odstranil katalizator in prevrtal dušilec, prav tako sem prestavil elektriko... Po teh predelavah, mi moped pride do max. 30-33km/h in začne trokirat, sploh ga ne spusti dalje!?? Kaj bi bil vzrok ? Hvala ! :)
Odgovori