Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

pilkan napisal/-a:Zanimiv projekt :) ...ampak kaj pa če bi želel ohraniti originalno prostornino 50ccm?
potem ni drugega kot piljenje kanalov
pilkan
auspuh lager
Prispevkov: 13
Pridružen: Če Sep 29, 2016 7:15 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pilkan »

A5f napisal/-a:
pilkan napisal/-a:Zanimiv projekt :) ...ampak kaj pa če bi želel ohraniti originalno prostornino 50ccm?
potem ni drugega kot piljenje kanalov
Še zmeraj obstaja razlika med cilindri, glavami, itd. različnih motorjev (APN, Bt, Slc, Atx,...) kajneda? Sepravi kateri od teh se najbolje obnese? :D
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

in z BT , SLC cilindrom boš ohranil original izgled :?: najprej malo prebrskaj forum je ogromno uporabnih zadev.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Berty »

Tale vplinjač http://www.frcomoto.si/si/uplinjaci-tom ... esults=150
vidim prvič naprodaj na frcomoto :? Zanima me, če ga kdo že ima oz. če mislite da se bo obnesel na APN s cilindrom kateri ima fi 16 vsisni kanal ali bo preveč? Seveda vse naj bi šlo pod grušt, izdelava svojega kolena pa ni problem. :)
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Berty »

Berty napisal/-a:Tale vplinjač http://www.frcomoto.si/si/uplinjaci-tom ... esults=150
vidim prvič naprodaj na frcomoto :? Zanima me, če ga kdo že ima oz. če mislite da se bo obnesel na APN s cilindrom kateri ima fi 16 vsisni kanal ali bo preveč? Seveda vse naj bi šlo pod grušt, izdelava svojega kolena pa ni problem. :)
Up. Se vedno iščem mnenja, šef pravi da se ga lepo zmontira če je koleno prav narjeno. Se bo kupil in potem povem kako se obnese. Mislim da bi z PVLjevim cilinder kitom lepo deloval in ohranil originalnost izgleda.
APN4M 83'
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

Pozdravljeni,

Obračam se na vas, ki imate že več izkušenj z raznoraznimi predelavami in rotodiski. Zanima me, če bi lahko bloke porezkal namesto postružil kjer pride spodnji del ohišja od rotodiska pritrjen na blok. Ker imam možnost CNC rezkanja. Blok bi "pocentriral po ležaju oz ležišču. Bi pa tudi spodnje in zgornje ohišje porezkal. Me pa skrbi, da bi prišlo do odstopanja globine rezkanja? Ali boljše, da najdem majstra in dam postružit?
Kakšna pa naj bi bila toleranca (zračnost) med šestrobom in diskom?
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

irman napisal/-a:Pozdravljeni,

Obračam se na vas, ki imate že več izkušenj z raznoraznimi predelavami in rotodiski. Zanima me, če bi lahko bloke porezkal namesto postružil kjer pride spodnji del ohišja od rotodiska pritrjen na blok. Ker imam možnost CNC rezkanja. Blok bi "pocentriral po ležaju oz ležišču. Bi pa tudi spodnje in zgornje ohišje porezkal. Me pa skrbi, da bi prišlo do odstopanja globine rezkanja? Ali boljše, da najdem majstra in dam postružit?
Kakšna pa naj bi bila toleranca (zračnost) med šestrobom in diskom?
Načeloma jih lahko porezkaš, saj končni rezultat je isti kot pri struženju. Nisem pa dobro razumel kako si si zamislil pritrditev. Šestrob naj se prilega čim bolje recimo manj kot 5 stotink. Jarz sem izbral šestrob v kvaliteti Ck45 lepo sem ga pogladil z kamnom in dal na žico odrezati šestrob.
LP
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

lojze-si napisal/-a:
irman napisal/-a:Pozdravljeni,

Obračam se na vas, ki imate že več izkušenj z raznoraznimi predelavami in rotodiski. Zanima me, če bi lahko bloke porezkal namesto postružil kjer pride spodnji del ohišja od rotodiska pritrjen na blok. Ker imam možnost CNC rezkanja. Blok bi "pocentriral po ležaju oz ležišču. Bi pa tudi spodnje in zgornje ohišje porezkal. Me pa skrbi, da bi prišlo do odstopanja globine rezkanja? Ali boljše, da najdem majstra in dam postružit?
Kakšna pa naj bi bila toleranca (zračnost) med šestrobom in diskom?
Načeloma jih lahko porezkaš, saj končni rezultat je isti kot pri struženju. Nisem pa dobro razumel kako si si zamislil pritrditev. Šestrob naj se prilega čim bolje recimo manj kot 5 stotink. Jarz sem izbral šestrob v kvaliteti Ck45 lepo sem ga pogladil z kamnom in dal na žico odrezati šestrob.
LP
Edino to me je skrbelo zaradi morebitne "neravnine" pri rezkanju, da bi potem disk preveč drsal po ohišju.
Na tak način bi pritrdil, kot ste predstavli v tehničnem arhivu. V gred bi izžgal utor za moznik in odstružil utor za vskočnik. Šestrob bi pa verjetno odrezal iz nekega kaljenega materjala, vendar se še moram pozanimat katerega.
Uporabniški avatar
irman
batzajla
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe Nov 04, 2011 9:20 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a irman »

Se pravi med šestrobom in diskom malo manj kot 5 stotink zračnosti, da se lahko potem poravna med vrtenjem? Med šestrobom in gredjo pa 2 stotinki zračnosti?
Frco z grco
auspuh lager
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne Dec 13, 2015 9:43 pm
Kraj: kranj

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Frco z grco »

Ko dam bat v smt se je rob bate lepo poravnan s spodnnim robom pretocnih kanalov. Med spodnjim robom izpušnega kanala in robom bata je pa okoli 2mm. Lahko izpusni kanal piliv navzdol da bo rob kanala in rob kanala poravnan?
Priponke
IMG_20161126_164850.jpg
Odgovori